![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak więc zaniepokojony pewnymi dźwiękami:
Trzeba było zrewidować zawieszenie motoru. Co się okazało nie wytrzymała jedna śruba i poddała się: ![]() Owa śrubka mocowała łapę motoru od strony alternatora i pompek. Została wymieniona jednakże na nowiutki rok szykujemy się do całkowitej przebudowy seryjnej poduszki Lanosowej aby zapobiec takim niespodziankom. Obiecane zdjęcia dolnej rozpórki Lanaaba ![]() ![]() ![]() ![]() Dodatkowo co by nie zostać pomylonym w daszki przeciwsłoneczne wkomponowane zostaną nowe blachy ![]() ![]() ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Poduszkę trzeba zapodać z Saaba - będzie miała ona bowiem dodatkowe podparcie
![]() Zmieniaj pompę paliwa, mam 630ccm które warto by było wykorzystać chociaż w 75% ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Poduszkę zaprojektujemy na nowo, będzie wygodniej i pewniej.
O wtryskach porozmawiamy ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
wtryski 630 jaknajbardziej wskazane przy tym projekcie
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Z pewnością słabe nie będą ze mną podrużować.
Reszta przemian wewnętrznych na nowy rok ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Po za wymienionymi wyżej stało się:
- wymiana linki gazu ![]() - montaż podpory pod linkę aby seryjna pasowała ![]() - dopasowanie zderzaka przedniego do błotników ![]() ![]() - instalacja oświetlenia przeciwmgielnego przedniego oczywiście (w końcu). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zostało mi polutować 4 przewody z oryginalnymi wtyczkami DU aby to miało ręce i nogi. Dalej szykować się będą nowe dwie poduszki silnika z czego jedna całkowicie od podstaw, wymiana amortyzatorów na B8, podniesienie maski na podszybiu, montaż nowiutkich wtryskiwaczy aby na sam koniec wymienić pompę paliwa i dmuchnąć choć z 1bara :cfaniaczek: Wpierw powiedział, że chce się ogrzać: ![]() Potem jednak okazało się, że coś chciał popsuć ![]() ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Co raz ładniejszy ten lani
![]() ![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to nocą można już śmigać z takimi wspaniałymi halogenikami
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 January 2013 Skąd: zawiercie ![]() |
Lanos na bogatości
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2012 Skąd: warszawa ![]() |
auto wystartuje w sezonie na jakiś zawodach ? ciekawy jestem jak to lata
![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzięki Panowie za miłe słowa.
Olsen są takie plany, ale jak zwykle życie zweryfikuje czy się da czy się nie da... -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
I jak z tymi wtryskami wymienione?
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Aktualnie zawieszenie zmienia się na żółte byczki pod sprężynami oraz pozostałe dwie poduszki silnika.
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak więc mozolne prace udało się zakończyć.
Pozostałe poduszki silnikowe na nowo zalane w całości twardszą mieszanką gumy, zaś poduszka od strony rozrządu zrobiona na nowo z wykorzystaniem jedynie obudowy poduszki. Środek zaczerpnięty z Saaba i uniesiony do góry dzięki czemu udało się wypoziomować motor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tak teraz wygląda wysokość od ziemi: ![]() Dolutowałem ostatnie 4 przewody od halogenów, które ożyły i świecą całkiem nieźle jak na moje oko ![]() ![]() ![]() Oraz oczywiście Bilstein B8 na pokładzie: ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 February 2011 Skąd: Oława k.Wroclawia ![]() |
Tak więc mozolne prace udało się zakończyć. ![]() To jest chlodnica wody z Saaba odwrotnie zamontowana? -------------------- Opel Vectra B 2.0 TURBO B204L
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
Z Kadeta chyba 1.6 diesel sporo grubsza niz lanosowa
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dokładnie jak pisze strus
![]() Tak więc stało się... W Piątek tuż przed jego końcem wraz z Coobciem zakończyliśmy strojenie auta na aktualnym setupie. Jesteśmy zaskoczeni totalnie pompą paliwa :szok: Wpierw rozgrzewka ![]() To co tak drga to cybant wraz z sondą rezonują. Następnie wziąłem się za operowanie nadmuchem ![]() Nagraliśmy także zegary: Pomiary oczywiście z obciążeniem równym 4000. Hamowanie na 4 biegu. Na sam koniec dla eksperymentu podłączyliśmy MBC i zrobiliśmy jakieś 3-4 przejazdy. Efekty wyglądają następująco: ![]() Podziękowania dla: Kivi Racing Factory oraz ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 October 2009 ![]() |
Gdzie jest brakujące 60 Nm? Przy tej mocy brakuje chyba Nm....
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
nic nie brakuje, moc w km i moment w nm zrownuja sie przy 7122 rpm
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Pamiętajmy, iż turbina ciągle skręcona jest na totalne minimum jakie jest u niej możliwe
![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 18:45 |