![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Dodatkowo twarda guma ustąpiła miejsca silikonowi w miejscu spływu oleju z turbosprężarki. To zwykły silikon, czy z fluorosilikonu? Jak ten pierwszy typ, to lepiej wróc do gumy odpornej na olej, a najlepiej do vitonu. -------------------- UNIT Racing
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Kawałek z zasobów jednego garażu więc trudno mi ocenić jaki to dokładnie materiał.
Zwykły może się rozpaść? -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#343
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Tak, gorący olej szybko go rozpuści.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Sprawdzę więc i zastosuję się do rady
![]() Wspomniany fluorosilikon da radę już? -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#345
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Fluorosilikon wytrzymuje olej, do tego został wymyślony.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzięki za podpowiedź
![]() Sprawdzę i wymienię w razie potrzeby. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Wczorajszy spot i jakieś tam ujęcia:
![]() ![]() ![]() ![]() Kończąc w Sobotę wiązkę u Sylwka złapaliśmy się też za bak paliwa, który po otwarciu wygląda tak ![]() ![]() Czas brać się za stosowny dzióbek do pompy paliwa ![]() Widać nawet gdzie dokładnie przy seryjnym wkładzie mieścił się na dnie ssak z siatką. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#349
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Aż dziw że nie ma jakiedoś koryta przeciwodpływowego żeby paliwo nie uciekało, toż normalnie powinien być kosz do okoła smoka...
|
|
|
![]()
Post
#350
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Jakie czasy ma lanosik w sprincie 0-200 i 100-200?
![]() -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Wypełnialiście bak wodą przed cięciem?
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
moritz86, nie było mierzone gdyż nie było czym.
Bak przed cięciem był kilkukrotnie przepłukany wodą i swoje odstał z tego co wiem na powietrzu więc nawet zapachu już ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Ten silikon bym zmienił jak najszybciej. Jeśli podczas upalania olej w układzie idzie rozgrzać do 120 stopni to ten spływający z turbo może mieć sporo więcej.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#354
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Najwyższa temperatura oleju jaka została osiągnięta podczas 30 stopniowych upałów to były okolice 96 stopni na dnie miski olejowej.
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#355
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Ale w układzie jest dużo cieplejszy, potrafi być ponad 20 stopni różnicy między miską a podstawą filtra oleju...
|
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
10-15 stopni zawsze dodaję do tego wskazania
![]() Dużym plusem u mnie jest, iż spływ i sprężarka są dobrze chłodzone zwłaszcza kiedy jadę ale może kiedyś z ciekawości zmierzę jakie tam są temperatury. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#357
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiem, że ciut nie na temat ale chciałem pokazać jak karoseria została zabezpieczona przed zimą i delikatnie umyta.
Wracając jakiś czas temu do domu spostrzegłem całkiem ciekawe miejsce jeszcze nie do końca wykorzystane jako tło ![]() Jesień 2013: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#358
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Dolcek, kiedy na podkręcenie boost'a jedziesz do Coobcia, co by przebić te 300KM?
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Wpierw musi być czym podlać te chabety
![]() Jeszcze nie udało mi się spreparować niczego konkretnego do Walbro. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakieś szybkie spontaniczne ujęcia z przyspieszenia.
0-140 0-180 Z zewnątrz. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:24 |