![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: karczew ![]() |
Taki jest zrobiony z tego co widziałem
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Coobciu, oczywiście i czujnik położenia/prędkości wału jest ekranowany oraz sondy lambdy
![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
A to cóż to za czujniki, że sonda lambda ekranowana jest? W VAG nie ma ekranów, nawet do położenia wału.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
dżordżyk widzisz taki psikus
![]() Robimy zgodnie ze schematami i własnymi obserwacjami/przeliczeniami z oryginalnej wiązki. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak więc finalnie wygląda wiązka już w kabinie wraz z umiejscowieniem komputera i wyprowadzeniem wtyczki do diagnostyki czy programowania na żywo. Pod maską jedynie ułożyliśmy wiązkę docelowo więc wiele się nie zmieniło.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dodatkowo małe sprzątanie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Krótki filmik z pracy zaraz po uruchomieniu gdzie da się jeszcze posuchę olejową słyszeć: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W5CGmkxPQoc&feature=c4-overview&list=UUC0jygFEg5xlW4Iv9di7n5g[/youtube] Oczywiście nie byłoby możliwe bez nadzoru przeprowadzenie prac wykończeniowych. W sobotę przez nas ochrzczony Skitels dzielnie wywiązywał się z roli Project Manegra ![]() ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 16 July 2012 Skąd: Racibórz ![]() |
DoLeCk Ile cię wyszedł kompletny swap ?
Ten silnik B204L pasuje plug & play do komory Lanosa ? |
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie pasuje P&P do tej komory.
Reszta PW. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Ty lepiej wklej wykresik swój dzisiejszy z doładowaniem raptem 0,5b..
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Wczoraj udałem się na komputerowe sprawdzenie wskazań czujników, AFR i na sam koniec hamownie...
Doładowanie 0,5 bara. ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#311
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2011 ![]() |
Grubo jak na 0.5B
![]() |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Trudno powiedzieć jaka wartość będzie samego doładowania.
Turbina nie pozwoli na więcej jak ~340KM. Wszystko się wyklaruje jak już nowa pompa paliwa będzie działać poprawnie. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#313
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2011 ![]() |
A co z pompą jest nie halo? Była wymieniana przecież o ile dobrze pamiętam, z tego co pisało w temacie
![]() |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Po odpaleniu na nowej wiązce pracował równo i ładnie jak teraz.
Podczas jazdy nie było mowy o większym dodaniu gazu ponieważ auto muliło strasznie a dodatkowo miałem wrażenie, że zaczęło zasysać powietrze więc niewiele myśląc wyjąłem ją. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dotarł bak paliwa więc w chłodne wieczory można siedzieć, ciąć metal i krzesać iskry
![]() ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Wczoraj udałem się na komputerowe sprawdzenie wskazań czujników, AFR i na sam koniec hamownie... Doładowanie 0,5 bara. Czegoś nie kumam. Seryjny B204L ma 185KM i 263Nm przy 0,73bara a u Ciebie wyszło 253KM 288Nm przy 0,5bara? -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Magiczne sztuki Kubusia
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale mam większe turbo, wtryski, IC, kanały w głowicy (seryjnej, nie r'ce), dolot i wydech tak więc nie potrzeba większego doładowania.
Oczywiście magia Kuby swoją drogą. Przypomnę, że samo powiększenie kanałów w głowicy dodało chyba około 15KM bez strojenia, po dotyku ECM wyszło około 40KM w gratisie ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Poza tym stary osiagal 185koni na 0.7bara przy jakichs 5500rpm, a nie przy 6500. Z tego co pamietam, to seria po wywaleniu kata i zrobieniu zaplonow ma 220koni ze 185 (nie ruszajac doladowania).
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Tylko u mnie jest znacznie krótsza skrzynia trzeba nadmienić w porównaniu z seryjnymi skrzynkami Saaba. To w mym mniemaniu także powoduje moc w wyższych partiach zakresu obrotowego.
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:03 |