Shoutbox 0 nowych PW 


27 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Daewoo Lanos GTi 2.0 16V B204L, 308KM / 334Nm
jackkpl
post Sun, 04 Aug 2013 - 22:54
Post #281


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Shouphas @ Sun, 04 Aug 2013 - 19:51) *
Moze ktos polecic jakas tasme do owijania wiazki bo tez potrzebuje cos kupic a nie wiem co


Parciana tasma , takiej uzywaja do wiazek lpg i wygladaja solidnie (takie mam w samochodzie). Nie wiem jak z po paru latach to wyglada, cyz sie nie rozkleja. To pewnie zalezy juz od producenta.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 Aug 2013 - 22:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pudeleQ
post Mon, 05 Aug 2013 - 02:17
Post #282


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 January 2011





Czarna parciana TESA jest dobra.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Mon, 05 Aug 2013 - 07:58
Post #283


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





To wszystko zależy gdzie będzie leżec wiązka .
Pracuje w firmie , która produkuje Wiązki do VW T5 , Golf 6 i 7 , Skoda Superb Yeti oraz Auti TT Oraz BUGATTI VEYRON smile.gif
Wszystko jest zależne gdzie lezy wiązka, bo w 90% wiązka po stronie mokrej czyli pod komorze silnikowej jest taśmą PVC oraz w peszlach ( trójniki i zatrzaski na rurkach ) a idąc w Kabine taśma jest Parciana, Filc oraz Welur . Każda taśma jest dostosowana do danych miejsc, aby nic sie nie przetarło jak również nie było zbyt napięte .
Mogę zrobić dziś fotki i wstawić na przykladzie Skody Superb jak to u nas wygląda na brecie ( miejsce na ktorym rozkladamy przewody , izolujemy itp itd )
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Mon, 05 Aug 2013 - 09:00
Post #284


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Możesz dać dla potomnych wink.gif
My także będziemy izolować i z pewnością układać w peszlach w komorze silnika.


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Fri, 23 Aug 2013 - 10:15
Post #285


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Tak więc przyszedł ten weekend, w którym niemal ćwierć kilometra przewodów pochłonie jedna wiązka elektryczna smile.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolec666
post Fri, 23 Aug 2013 - 13:24
Post #286


User
Dołączył: Fri, 04 September 2009
Skąd: Gdynia





pozostaje zyczyc powodzenia przy tym trudnym zadaniu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Fri, 23 Aug 2013 - 13:36
Post #287


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





o kurczaku... sporo tego wink.gif powodzenia w kabelkologii biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Fri, 23 Aug 2013 - 13:51
Post #288


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





bolec666 przy XE się udało więc mam nadzieję, że i tutaj pójdzie łagodnie smile.gif

torek nie dziękuję tak na zaś biggrin.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Mon, 26 Aug 2013 - 10:04
Post #289


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Miała robota ruszyć już w Piątek ale dosłownie z "zasłanych" problemów wystartowała dopiero w Sobotę.
I tak w ciągu kilku godzina udało się przygotować wszystkie połączenia występujące w komorze silnika wraz z wtyczkami oczywiście.

Pole elementowe smile.gif


Komora:






Śmieci:


Spaghetti na zakończenie dnia pracy:


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 26 Aug 2013 - 10:34
Post #290


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Takie polaczenia paru kabli dobrze jest zacisnac specjalnym sprzetem. Podobno lutowanie nie jest najlepsze do takich zastosowan.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 26 Aug 2013 - 10:52
Post #291


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Zgadza się, przypuszczalnie kupiłeś też do całej akcji zaciskarkę do konektorów - poszukaj, może coś uda się dokupić, żeby zaciskać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Mon, 26 Aug 2013 - 11:28
Post #292


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Każdą wiązkę jaka miałem w dłoniach oryginalną oczywiście była lutowana na konektorze.
Tak samo jest w przypadku mojej starej wiązki z Saaba i drugiej także oryginalnej, która jest pożyczona na czas operacji od Coobcia.
Przy poprzednik silniku nie było żadnych efektów obocznych takich połączeń, a wręcz przeciwnie jak pisałem więc droga została brana znana smile.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Mon, 26 Aug 2013 - 20:30
Post #293


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





lutowanie to podstawa (takich połączęń masowych) ale również pojedynczych pinów

tylko dobre lutowanie - nie smarkanie jak przy nieumiejetnym spawaniu

zaciskarka i zaciski to obnizenie kosztów produkcji i przyspieszenie montazu - kazdy kto mial doczynienia z autem po powodzi lub terenowym wie ze predzej druty w kablu zaśniedzieją niż w połączeniu zalanym cyną (a odsłonięty drut w zagiętym konektorze czy opasce miedzianej podda sie w pierwszej kolejności)

wiec dobre luty (na zaciśnietych konektorak) są ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Tue, 27 Aug 2013 - 08:57
Post #294


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Dokładnie tak zostało zrobione, zgodnie ze sztuką smile.gif
Mam nadzieje, że skończą się problemy.


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Mon, 02 Sep 2013 - 11:09
Post #295


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Jako, że prace w Sobotę szły dość opieszale fotek nie ma.
Są z Niedzieli kiedy pogoda bywała różna...








Aktualnie wiązka elektryczna pod maską jest ukończona w 100%.
Połączenia wtyczki ECM ukończone w 95%, pozostały jedynie zasilania główne komputera. Wszystkie punkty masowe jak i wtyczki są nowe wraz z pinami w nich z wyłączeniem kostki ECM oraz kasety zapłonowej - ciężko dostępny towar na szybko jako nowy.
Oczywiście na koniec wiązka zostanie przedzwoniona celem sprawdzenia czy wszystkie połączenia są poprawne i nie ma żadnych zwarć.
Dodatkowo sama wiązka została odchudzona do jedynie wymaganych połączeń (cruise control czy clutch sensor są zbędne w tej konstrukcji smile.gif ).


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Mon, 02 Sep 2013 - 11:25
Post #296


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





nie za mało kolorow? oraz trytki tylko czarne, białe truchleja, a czasem ząbki blokujace opaske wyłamuja się w nowce sztuce.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Mon, 02 Sep 2013 - 11:28
Post #297


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Owszem kolorów jest mniej jak potrzeba, ale to żaden problem smile.gif
Opaski to tylko dodatek. Przy każdej kostce jeszcze taśmą doprawione.


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 02 Sep 2013 - 16:20
Post #298


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Nowa wiązka to super sprawa. Ja też nie raz myślałem aby zrobić nową wiązkę do mojego 2.2T ale jednak ta wiązka AAN jest bardziej rozbudowana i potrzeba sporo kolorów. Nowe wtyczki, nowe kabelki, peszelki, trójniki czy kolanka do peszelek marzenie. W taką wiązkę trzeba sporo zainwestować. Ale jeśli projekt nie jest czymś czym się raz zrobi jakiś czas i potem wstawi to w krzaki, ma to sens. Może kiedyś. Stara wiązka 20 letnia może szybko dać dupy. Nie raz się o tym przekonałem, mimo że cała wiązkę przejrzałem, poprawiłem polączenia i wyczyściłem. Są też wiązki w których miedz jest brązowa lub czarna, znaczy tak bardzo przepalona. Temp. z komory silnika i prądy płynące dają wiązce popalić. Taka brązowa miedź gorzej przewodzi prąd i może zawodzić.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Mon, 02 Sep 2013 - 19:13
Post #299


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Dokładnie jak piszesz, gdzieś mi masa uciekała i sam stan starego oryginału pozostawiała wiele do życzenia...
Jak znajdę to zrobię fotkę jednej starej masy, która wygląda dokładnie jak piszesz.
Tym autem mam zamiar poruszać się na codzień jak dotychczas smile.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 03 Sep 2013 - 18:32
Post #300


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Przyjacielu pamietaj że przewód od czujnika położenia wału musi być w osłonie antyzakłuceniowej z "masy" tzn musi być erkanowany...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:49