![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
AFR 14 ![]() To jest raczej wykreś ciśnienia doładowania ![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Faktycznie, kompot przypomniałeś mi, że AFR ustawiony został w okolice 12.
Natomiast doładowanie było od 0,3 do 0,6 bara więc stąd może być zmyłka. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Fajny lanosik
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
AFR 14 ![]() To boost a nie AFR, doładowanie wynosi 0,4bara narastające na 0,5. Jak nową hamownię będziemy mieli to sprawdzimy co dała pewna drobna modyfikacja... ![]() A kolega nie wspomniał że kolektor ssący był portowany i pozbawiony przewężeń. Ps. Lanos ma tą przewagę nad saabem że jest lekki i że skrzynia F20 pasuje niemal pnp i ma milion razy lepsze przełożenia jak saabowa ale chyba 600Nm może nie przyjąć ![]() No i trzeba czekać cierpliwe aż przemo ogarnie wybierak i będzie można shamić pacjenta ![]() Ten post został edytowany przez k11: Fri, 26 Oct 2012 - 16:57 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Z pewnością nie przyjmie 600Nm...
![]() Ale i tak zamierzamy dać mniej ale w więksym zakresie obrotów, chyba, że zapomniałeś ![]() markzo, włożyć raczej nie chyba, że robimy tarpana ![]() Wspawać da się ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
Ale i tak zamierzamy dać mniej ale w więksym zakresie obrotów, chyba, że zapomniałeś ![]() Fajny projekt, ale wszystko ma swoją charakterystykę, jak się gdzieś ujmnie, to się wygasi turbinę , a jak się wygasi to żaden zakres nie będzie większy. -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Wszystko przed nami
![]() Zobaczymy co się uda wyciągnąć z tego zestawu gratów. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No po nowym modzie wydarzyło się coś nie oczekiwanego - auto teoretycznie miało lepiej iść górą a poprawa jest odczuwalna bardziej na dole
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dodatkowo wybierak zmiany biegów został zamieniony na nowy ciasnyz wykorzystaniem łożysk kulkowych a nie badziewnego plasitku.
Oczywiście przy okazji zagoscił także short shift ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Takie tam sobie ujęcia jeszcze bez strojenia
![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 19 June 2012 ![]() |
pokaż foto wybieraka jak jest taka możliwość .
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Posiadam takowe:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
uwazaj na ten waz od nagrzewnicy, wyglada jakby troche juz go rozdymalo od srodka
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Faktycznie wygląda pęcznie...
To stara łączówka jeszcze za czasów XE. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jest dobrze jak na najsłabszą możliwą konfigurację boostową
![]() Może dzisaj Zapodamy APC i na drodze podstroimy na ciut wiekszym booscie - na takim do jakiego wydoli seryjna lanosowa pompa ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Zdecydowanie wolałbym na hamowni
![]() Ale pogadamy jak podjadę ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Filmik jak filmik, nudnawy. Ale zakończenie najlepsze
![]() A oto wykres: ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Po modzie głowicy auto się przelało w zakresie od 5000obr.min do odcinki a mimo to doszło przeszło 10KM
![]() Jakby go dostroić to myślę że 14-15KM by było na plus ale przede wszystkim bardzo się dół poprawił ![]() Więc przyrosty bardzo fajne jak na ten sam poziom doładowania wynoszący 0,4 >> 0,5bara ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
jakie ma to parametry seryjnie?
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
1.6 101KM chyba
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 13:54 |