![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Wóz megacichociemny. Można się nieźle naciąć Staram się na tyle ile mogę ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#162
|
![]() |
Świetne jest to auto. Miałem kiedyś Lanosa i tak patrzę trochę z sentymentem
![]() |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 09 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
fajne auto gratki za zapał jedyne z czym się nie zgodzę to z grubą długą półosią od calibry turbo przecież nie masz skrzynki 4x4 więc z turbo nie podejdzie ale w xe jest taka sama plus podpora i element zamiast 4x4
z f28 ostrożnie mocna to ona jest ale zniszczyć się da :-) |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski ![]() |
gruba półoś od turbo może być - chociaż to nie ma znaczenia... do tej grubej półosi musisz dołożyć póloś od skrzyni do podpory - czyli wyjdzie na to samo co byś zalożył juz gotową dzieloną.
Tylko nie montuj jednej pólosi od skrzyni az do piasty bo mozesz mieć problemy z uszczelniaczem w skrzyni PS jak juz masz F28 to grosze cię bedzie kosztowało 4x4:) |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzięki Panowie
![]() Co do półosi to na początku jak i teraz mam jedną nie łączoną półoś. Problemu nie było żadnego i aktualnie nic się nie dzieje. Skrzynia każda jest do zabicia dla tego nie szalejemy z momentem obrotowym. Założeniem było ~350Nm ale płasko do końca. Czemu tyl,e gdyż gdzieś dokopałem się do informacji, iż F20 i d20 na taki moment są mniej więcej policzone. F28 nie wiem jeszcze do ilu będzie można zwiększyć aby było bezpiecznie. A z aktualności poza faktem zmiany obuwia na letnie w dalszym ciągu oczekuję/szukam Walbro GSS340 gdyż są problemy z dostępnością w dobrych pieniądzach ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 November 2012 ![]() |
Auto świetne , faktycznie mega sleeper , i co najważniejsze konkretny temat bez 350stron o dupie maryni .
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski ![]() |
F28 500Nm ogarnie spokojnie, sam mam 456Nm od 2 lat i wciąż wszystko działa
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
szymi870 dzięki
![]() Woj.Tek a te 450Nm jak przebiega? Łagodnie i z ciosem czy podobnie jak u mnie wyglądają kreski? Dodatkowo aby współgrało to z B204L do wymiany musi pójść tarcza sprzęgła na LET'ową a jak z dociskiem? -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski ![]() |
Nm mam max przy 3700obr/min
wykres nie ciekawy bo prawdopodobnie seryjna pompa paliwa to za mało ![]() |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
I to jest seryjna skrynia nie naruszona jakimiś patentami?
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski ![]() |
- seryjna skrzynia biegów
- seryjny napęd 4x4 - sprzegło sachs sport (wzmocniony docisk i spiek na 4 łopatkach) - musiałem zmienić bo seryjne mi się ślizgało i było w kiepskim stanie |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Czyli będzie można poszaleć gdzieś do 400Nm
![]() Teraz tylko zastanawiam się jak ja to ożenię z motorem... Aktualnie mam zamach oraz docisk oryginalny Saaba, jedynie tarcza sprzęgła pochodzi od C20XE. Dzisiaj zamówiona została nowa zabawka pozwalająca ukończyć dzieło ![]() ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
To jakie doladowanie bedzie?
-------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakie będzie, trudno powiedzieć...
Przy ostatnim strojeniu wyszło ~0,9 w peaku opadające na ~0,7 bara. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
Licze min na 320
![]() -------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Gdybanie, wytrzyma nie wytrzyma. Każda coś tam wytrzyma wiadomo nie przy pierwszym strzale, ale jak jest coś ponad to kwestia czasu ile wytrzyma.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak więc są wieści dobre
![]() Pompka paliwa dotarła cała, zdrowa i nowa ![]() Dbając o nią powinna pracować ochoczo ![]() ![]() Stara chłodnica dała ciała w dwóch miejscach, jednakże pozostanie aby spróbować zbudować na jej podstawie coś niezniszczalnego ![]() ![]() Nowa dla mnie, nowa z pudełka jednakże leżak magazynowy 3 letni. Sprawdzona, szczelna ![]() Ma swoje wady ale szczelność najważniejsza: ![]() A więc chłodnica wymieniona, wydaje się jeszcze bardziej wydajna od poprzedniej choćby samą wielkością rurek. Seryjny zmodyfikowany wentylator ustąpił miejsca póki co standardowym wariatom pochodzącym z Forda Transita ![]() ![]() ![]() Na podjeździe przed warsztatem ![]() ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
takie coś się prosto naprawia linijką alu i jest idealna
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Wprawna ręka wyprostuje wiatrówkę płaskim śrubokrętem
![]() ![]() Stary rdzeń jeżeli nie jest jeszcze przepruchniały, będzie służyć nadal. Gdzie chłodnica zaczęła ciec? -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Ta chłodnica ma bardzo dużą wydajność. Takie chłodnice które mają grube blaszki słabiej odprowadzają ciepło. A te które mają mega dużo lamelek bardzo cienkich są mega wydajne. Ostatnio dorwałem taką właśnie w super stanie jak nowa i będę również na jej podstawie robił fajną chłodnicę. A co do tych pogiętych lamelek to cieńki płaski śrubokręt w rękę i za chwilę będzie jak nowa.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 14:29 |