Shoutbox 0 nowych PW 


27 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Daewoo Lanos GTi 2.0 16V B204L, 308KM / 334Nm
DoLeCk
post Wed, 10 Apr 2013 - 08:59
Post #161


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Saabinho @ Tue, 09 Apr 2013 - 19:17) *
Wóz megacichociemny. Można się nieźle naciąć


Staram się na tyle ile mogę smile.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 10 Apr 2013 - 08:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Sat, 13 Apr 2013 - 16:51
Post #162









Świetne jest to auto. Miałem kiedyś Lanosa i tak patrzę trochę z sentymentem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Młody c20let
post Sun, 14 Apr 2013 - 21:11
Post #163


Frequent User
Dołączył: Sat, 09 January 2010
Skąd: Poznań





fajne auto gratki za zapał jedyne z czym się nie zgodzę to z grubą długą półosią od calibry turbo przecież nie masz skrzynki 4x4 więc z turbo nie podejdzie ale w xe jest taka sama plus podpora i element zamiast 4x4
z f28 ostrożnie mocna to ona jest ale zniszczyć się da :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Sun, 14 Apr 2013 - 21:44
Post #164


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





gruba półoś od turbo może być - chociaż to nie ma znaczenia... do tej grubej półosi musisz dołożyć póloś od skrzyni do podpory - czyli wyjdzie na to samo co byś zalożył juz gotową dzieloną.

Tylko nie montuj jednej pólosi od skrzyni az do piasty bo mozesz mieć problemy z uszczelniaczem w skrzyni

PS jak juz masz F28 to grosze cię bedzie kosztowało 4x4:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Mon, 15 Apr 2013 - 14:53
Post #165


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Dzięki Panowie smile.gif
Co do półosi to na początku jak i teraz mam jedną nie łączoną półoś.
Problemu nie było żadnego i aktualnie nic się nie dzieje.

Skrzynia każda jest do zabicia dla tego nie szalejemy z momentem obrotowym. Założeniem było ~350Nm ale płasko do końca. Czemu tyl,e gdyż gdzieś dokopałem się do informacji, iż F20 i d20 na taki moment są mniej więcej policzone. F28 nie wiem jeszcze do ilu będzie można zwiększyć aby było bezpiecznie.

A z aktualności poza faktem zmiany obuwia na letnie w dalszym ciągu oczekuję/szukam Walbro GSS340 gdyż są problemy z dostępnością w dobrych pieniądzach sad.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymi870
post Mon, 15 Apr 2013 - 18:47
Post #166


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 November 2012





Auto świetne , faktycznie mega sleeper , i co najważniejsze konkretny temat bez 350stron o dupie maryni .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Mon, 15 Apr 2013 - 21:46
Post #167


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





F28 500Nm ogarnie spokojnie, sam mam 456Nm od 2 lat i wciąż wszystko działa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Tue, 16 Apr 2013 - 08:22
Post #168


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





szymi870 dzięki smile.gif

Woj.Tek a te 450Nm jak przebiega?
Łagodnie i z ciosem czy podobnie jak u mnie wyglądają kreski?

Dodatkowo aby współgrało to z B204L do wymiany musi pójść tarcza sprzęgła na LET'ową a jak z dociskiem?


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Tue, 16 Apr 2013 - 22:42
Post #169


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





Nm mam max przy 3700obr/min
wykres nie ciekawy bo prawdopodobnie seryjna pompa paliwa to za mało
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Wed, 17 Apr 2013 - 08:54
Post #170


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





I to jest seryjna skrynia nie naruszona jakimiś patentami?


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Wed, 17 Apr 2013 - 11:20
Post #171


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





- seryjna skrzynia biegów
- seryjny napęd 4x4
- sprzegło sachs sport (wzmocniony docisk i spiek na 4 łopatkach) - musiałem zmienić bo seryjne mi się ślizgało i było w kiepskim stanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Wed, 17 Apr 2013 - 12:58
Post #172


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Czyli będzie można poszaleć gdzieś do 400Nm smile.gif
Teraz tylko zastanawiam się jak ja to ożenię z motorem...
Aktualnie mam zamach oraz docisk oryginalny Saaba, jedynie tarcza sprzęgła pochodzi od C20XE.

Dzisiaj zamówiona została nowa zabawka pozwalająca ukończyć dzieło biggrin.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strus
post Wed, 17 Apr 2013 - 19:33
Post #173


Super User
Dołączył: Thu, 20 December 2012
Skąd: Nasielsk





To jakie doladowanie bedzie?


--------------------
Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Thu, 18 Apr 2013 - 09:17
Post #174


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Jakie będzie, trudno powiedzieć...
Przy ostatnim strojeniu wyszło ~0,9 w peaku opadające na ~0,7 bara.


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strus
post Fri, 19 Apr 2013 - 22:23
Post #175


Super User
Dołączył: Thu, 20 December 2012
Skąd: Nasielsk





Licze min na 320 biggrin.gif Auto juz jest dopieszczone i przygotowane na takie moce


--------------------
Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 19 Apr 2013 - 22:29
Post #176


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Gdybanie, wytrzyma nie wytrzyma. Każda coś tam wytrzyma wiadomo nie przy pierwszym strzale, ale jak jest coś ponad to kwestia czasu ile wytrzyma.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Sat, 20 Apr 2013 - 19:02
Post #177


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Tak więc są wieści dobre smile.gif
Pompka paliwa dotarła cała, zdrowa i nowa biggrin.gif
Dbając o nią powinna pracować ochoczo smile.gif


Stara chłodnica dała ciała w dwóch miejscach, jednakże pozostanie aby spróbować zbudować na jej podstawie coś niezniszczalnego wink.gif


Nowa dla mnie, nowa z pudełka jednakże leżak magazynowy 3 letni.
Sprawdzona, szczelna


Ma swoje wady ale szczelność najważniejsza:



A więc chłodnica wymieniona, wydaje się jeszcze bardziej wydajna od poprzedniej choćby samą wielkością rurek. Seryjny zmodyfikowany wentylator ustąpił miejsca póki co standardowym wariatom pochodzącym z Forda Transita biggrin.gif



Na podjeździe przed warsztatem



--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sat, 20 Apr 2013 - 19:21
Post #178


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





takie coś się prosto naprawia linijką alu i jest idealna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Sat, 20 Apr 2013 - 19:26
Post #179


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Wprawna ręka wyprostuje wiatrówkę płaskim śrubokrętem tongue.gif Ale bez przesady, takie zagniecenie niczego (oprócz wyglądu) chłodnicy nie ujmuje smile.gif
Stary rdzeń jeżeli nie jest jeszcze przepruchniały, będzie służyć nadal. Gdzie chłodnica zaczęła ciec?


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 20 Apr 2013 - 20:43
Post #180


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Ta chłodnica ma bardzo dużą wydajność. Takie chłodnice które mają grube blaszki słabiej odprowadzają ciepło. A te które mają mega dużo lamelek bardzo cienkich są mega wydajne. Ostatnio dorwałem taką właśnie w super stanie jak nowa i będę również na jej podstawie robił fajną chłodnicę. A co do tych pogiętych lamelek to cieńki płaski śrubokręt w rękę i za chwilę będzie jak nowa.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 14:29