![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
w tej chwili ssacy jest "zmodyfikowany" ale z abf to tez bylaby dobra opcja
mysle ze mocy mi starczy zeby miec frajde ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Na dzień dzisiejszy dolotowy z ABFa by tu pogorszył, będzie pompa jak trzeba to zobaczymy co z tego wyjdzie
![]() Plan jest kręcić ~8kRPM |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Plan jest kręcić ~8kRPM Na obecnym setupie będzie sens?Chyba że planowane są jeszcze jakieś zmiany? -------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
wiec na ilu rpm jest odcinka teraz?
ciekawy jestem wyniku po przesunieciu odcinki i zalatwieniu sprawy z paliwem. 12km i 31nm wzgledem serii to jak na itb spodziewalbym sie wiecej. silnik jest seryjny poza itb? pytanie ile z seryjnych parametrow silnika KR zostalo. 2 cale wydech tez pewnie trzyma ten silnik. regulowane kolko i dluzsze walki pewnie dopelnilyby calosci.(projekt niskobudzetowy-walki rewar,kolko:tokarz). |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
wiec na ilu rpm jest odcinka teraz? ciekawy jestem wyniku po przesunieciu odcinki i zalatwieniu sprawy z paliwem. ja tez ![]() trzeba podlac i tyle CYTAT 12km i 31nm wzgledem serii to jak na itb spodziewalbym sie wiecej. (..) pytanie ile z seryjnych parametrow silnika KR zostalo. ja nie mam pewnosci czy to byl KR czy PL, ani tez seryjnego nikt nie mierzyl CYTAT silnik jest seryjny poza itb? glowica poprawiona, walek ssacy zmieniony przed zabawa kompresja po 13,5 na kazym cylindrze CYTAT 2 cale wydech tez pewnie trzyma ten silnik. pewnie tak, tak samo jak seryjny kolektor wydechowy CYTAT regulowane kolko i dluzsze walki pewnie dopelnilyby calosci.(projekt niskobudzetowy-walki rewar,kolko:tokarz). jak najbardziej, ale na pewno nie w tym roku edit: male sprostowanie regulowane kolo rozrzadu juz jest ![]() a pompa paliwa byla taka ze na koncu podawala paliwo tyle ze ledwo starczylo na wolne obroty takze wynik moze byc troche przeklamany dzis wymiana pompy i zobaczymy co bedzie |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
http://imageshack.us/a/img199/2175/nx2.bmp
edit: Może ktoś to poprawić aby wstawić normalnie zdjęcie?? Bo mi wywala jakiś błąd |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Ładnie
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 October 2011 ![]() |
co robiłes przy samochodzie między pomiarami 151km a aktualnym 174? tylko pompa i strojenie?
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Strojenie mechaniczne i elektroniczne, to wszystko. Dodam, że można było w tej chwili zrobić ~180KM ale przebieg momentu był mocno kiepski, więc na razie zostaje tak jak jest
![]() |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 October 2011 ![]() |
a dlaczego auto jest teraz 90kg cięższe niż wcześniej? (patrzyłem na dane w wykresach)
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
a dlaczego nie krecicie do ~8krpm ??
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
a dlaczego auto jest teraz 90kg cięższe niż wcześniej? (patrzyłem na dane w wykresach) Teraz hamowałem w 2 osoby, wcześniej byłem sam a dlaczego nie krecicie do ~8krpm ?? niestety powyżej ~7200RPM mocno spada przepływ przez silnik, będzie może czas w zimie to poprawić. "Przy okazji" może uda się powrócić do klasy 1.6, zobaczymy co właściciel na to. Obecnie odcinka 7450 ze zmniejszonym do minimum czasem "powrotu" do pracy, nie ma dzięki temu praktycznie "zamulenia" tylko po prostu auto przestaje się rozpędzać |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
ja widze ze powyzej 6800 moc mocno spada ....duzo pracy przed wami aby krecic do 8000 ale plan byl dobry
![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
ja widze ze powyzej 6800 moc mocno spada ....duzo pracy przed wami aby krecic do 8000 ale plan byl dobry ![]() Skalą obrotów z wykresu mocno się nie sugeruj, jak widać wg niej silnik kręci się wyżej niż jest odcinka, niestety Dynomet ma takie upośledzone opisane osie. Na razie do 7200 jest OK, jak na seryjne wałki z dość lajtowym ustawieniem oraz super mega żeliwnym kolektorem wydechowym to chyba nie jest źle ![]() |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jeszcze bys sie zdziwil jakie wyniki na zeliwnym SERYJNYM kolekotrze wydechowym sa w silnikach n/a.
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 September 2010 ![]() |
ciekawe ile by wypluło na dole z 1.6
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
taka znaczaca roznice widzisz w zeliwnym odlewie kolektora wydechowego VW a pozostalych marek?
![]() jak rozwiazaliscie filtr powietrza docelowo? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 20:37 |