Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf II 1.6 -> 1.8 16v KR ITB
opornick
post Mon, 22 Jul 2013 - 12:45
Post #81


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





w tej chwili ssacy jest "zmodyfikowany" ale z abf to tez bylaby dobra opcja
mysle ze mocy mi starczy zeby miec frajde smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 22 Jul 2013 - 12:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
toffic
post Mon, 22 Jul 2013 - 20:02
Post #82


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Na dzień dzisiejszy dolotowy z ABFa by tu pogorszył, będzie pompa jak trzeba to zobaczymy co z tego wyjdzie smile.gif
Plan jest kręcić ~8kRPM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Tue, 23 Jul 2013 - 10:07
Post #83


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





CYTAT(toffic @ Mon, 22 Jul 2013 - 19:02) *
Plan jest kręcić ~8kRPM

Na obecnym setupie będzie sens?Chyba że planowane są jeszcze jakieś zmiany?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Thu, 25 Jul 2013 - 07:33
Post #84


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(lukey @ Tue, 23 Jul 2013 - 10:07) *
Na obecnym setupie będzie sens?Chyba że planowane są jeszcze jakieś zmiany?

Jest cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 28 Jul 2013 - 15:44
Post #85


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





wiec na ilu rpm jest odcinka teraz?
ciekawy jestem wyniku po przesunieciu odcinki i zalatwieniu sprawy z paliwem.

12km i 31nm wzgledem serii to jak na itb spodziewalbym sie wiecej.
silnik jest seryjny poza itb?
pytanie ile z seryjnych parametrow silnika KR zostalo.
2 cale wydech tez pewnie trzyma ten silnik.
regulowane kolko i dluzsze walki pewnie dopelnilyby calosci.(projekt niskobudzetowy-walki rewar,kolko:tokarz).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Mon, 29 Jul 2013 - 08:14
Post #86


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(raich @ Sun, 28 Jul 2013 - 15:44) *
wiec na ilu rpm jest odcinka teraz?
ciekawy jestem wyniku po przesunieciu odcinki i zalatwieniu sprawy z paliwem.


ja tez smile.gif ale widac po wykresie ze powyzej 5 tys puchnie a seryjny silnik przy 6 tys mial dopiero moc max
trzeba podlac i tyle

CYTAT
12km i 31nm wzgledem serii to jak na itb spodziewalbym sie wiecej.
(..)
pytanie ile z seryjnych parametrow silnika KR zostalo.

ja nie mam pewnosci czy to byl KR czy PL, ani tez seryjnego nikt nie mierzyl

CYTAT
silnik jest seryjny poza itb?

glowica poprawiona, walek ssacy zmieniony
przed zabawa kompresja po 13,5 na kazym cylindrze


CYTAT
2 cale wydech tez pewnie trzyma ten silnik.

pewnie tak, tak samo jak seryjny kolektor wydechowy

CYTAT
regulowane kolko i dluzsze walki pewnie dopelnilyby calosci.(projekt niskobudzetowy-walki rewar,kolko:tokarz).


jak najbardziej, ale na pewno nie w tym roku


edit:
male sprostowanie
regulowane kolo rozrzadu juz jest smile.gif
a pompa paliwa byla taka ze na koncu podawala paliwo tyle ze ledwo starczylo na wolne obroty
takze wynik moze byc troche przeklamany
dzis wymiana pompy i zobaczymy co bedzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Fri, 02 Aug 2013 - 08:43
Post #87


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





http://imageshack.us/a/img199/2175/nx2.bmp
edit: Może ktoś to poprawić aby wstawić normalnie zdjęcie?? Bo mi wywala jakiś błąd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 02 Aug 2013 - 08:49
Post #88


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Nie ma sprawy:
http://imgur.com/txS09iB

Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 02 Aug 2013 - 09:24
Post #89


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Ładnie smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buniooo
post Fri, 02 Aug 2013 - 10:17
Post #90


Super User
Dołączył: Sun, 09 October 2011





co robiłes przy samochodzie między pomiarami 151km a aktualnym 174? tylko pompa i strojenie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Fri, 02 Aug 2013 - 11:24
Post #91


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Strojenie mechaniczne i elektroniczne, to wszystko. Dodam, że można było w tej chwili zrobić ~180KM ale przebieg momentu był mocno kiepski, więc na razie zostaje tak jak jest cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buniooo
post Fri, 02 Aug 2013 - 12:03
Post #92


Super User
Dołączył: Sun, 09 October 2011





a dlaczego auto jest teraz 90kg cięższe niż wcześniej? (patrzyłem na dane w wykresach)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 02 Aug 2013 - 12:49
Post #93


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





a dlaczego nie krecicie do ~8krpm ??


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Fri, 02 Aug 2013 - 15:54
Post #94


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(buniooo @ Fri, 02 Aug 2013 - 12:03) *
a dlaczego auto jest teraz 90kg cięższe niż wcześniej? (patrzyłem na dane w wykresach)

Teraz hamowałem w 2 osoby, wcześniej byłem sam
CYTAT(voj2s @ Fri, 02 Aug 2013 - 12:49) *
a dlaczego nie krecicie do ~8krpm ??

niestety powyżej ~7200RPM mocno spada przepływ przez silnik, będzie może czas w zimie to poprawić. "Przy okazji" może uda się powrócić do klasy 1.6, zobaczymy co właściciel na to. Obecnie odcinka 7450 ze zmniejszonym do minimum czasem "powrotu" do pracy, nie ma dzięki temu praktycznie "zamulenia" tylko po prostu auto przestaje się rozpędzać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 02 Aug 2013 - 16:29
Post #95


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





ja widze ze powyzej 6800 moc mocno spada ....duzo pracy przed wami aby krecic do 8000 ale plan byl dobry wink.gif ) .... i mialo to sens


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Fri, 02 Aug 2013 - 21:12
Post #96


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(voj2s @ Fri, 02 Aug 2013 - 16:29) *
ja widze ze powyzej 6800 moc mocno spada ....duzo pracy przed wami aby krecic do 8000 ale plan byl dobry wink.gif ) .... i mialo to sens

Skalą obrotów z wykresu mocno się nie sugeruj, jak widać wg niej silnik kręci się wyżej niż jest odcinka, niestety Dynomet ma takie upośledzone opisane osie. Na razie do 7200 jest OK, jak na seryjne wałki z dość lajtowym ustawieniem oraz super mega żeliwnym kolektorem wydechowym to chyba nie jest źle wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 02 Aug 2013 - 22:26
Post #97


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





jeszcze bys sie zdziwil jakie wyniki na zeliwnym SERYJNYM kolekotrze wydechowym sa w silnikach n/a.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iceman_n
post Sat, 03 Aug 2013 - 01:48
Post #98


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 September 2010





ciekawe ile by wypluło na dole z 1.6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Sat, 03 Aug 2013 - 07:09
Post #99


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(raich @ Fri, 02 Aug 2013 - 22:26) *
jeszcze bys sie zdziwil jakie wyniki na zeliwnym SERYJNYM kolekotrze wydechowym sa w silnikach n/a.

Poproszę o taki, mowa oczywiście o VW 16V smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 03 Aug 2013 - 09:39
Post #100


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





taka znaczaca roznice widzisz w zeliwnym odlewie kolektora wydechowego VW a pozostalych marek? smile.gif
jak rozwiazaliscie filtr powietrza docelowo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 20:37