Honda Civic EG - Track Car |
Honda Civic EG - Track Car |
Tue, 08 Jan 2013 - 00:06
Post
#41
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport |
A dziś podłubałem odrobine przy drzwiach..
Wyprółem drzwi, pozbyłem się głośników, zostało jeszcze tylko coś zrobić z klamką i blokadą zamka, doczyścić i idzie w czarny mat jak reszta.. Oszczędność wagi - 7kg -------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 08 Jan 2013 - 00:06
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 14 Jan 2013 - 23:09
Post
#42
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport |
Dziś zacząłem przebudowe skrzyni biegów. Używam obudowy od skrzyni S20 z D16Z6 (z racji większych łożysk) przełożenia 2,3,4,5 biegu będą zmienione oraz przełożenie główne...:
-------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
Tue, 15 Jan 2013 - 08:12
Post
#43
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Fajnie że w klasie do 1,4 będziesz startować ciekawe jak będzie się układać
Ps. nie szło przy okazji takiej roboty wstawić/dopasować większych tłoków od czegoś by zyskać te dodatkowe 100ccm ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Tue, 15 Jan 2013 - 22:24
Post
#44
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport |
Pewnie kiepsko... Chęci są ale doświatczenia nie ma... Pożyjemy zobaczymy.. Grunt to się dobrze bawić
Jeśli chodzi o pojemność to dokładnie jest - 1343cc niewiele brakuje do 1400, a zmiana głowicy i wtrysk powinny przynieść dodatkowe 30KM więc bedzie już czym pojeździć przy ok 850kg - przynajmniej przez jakiś czas;) -------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
Sun, 20 Jan 2013 - 00:59
Post
#45
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport |
Odrobine postępów w budowaniu hybrydy...
Dziś uwolniłem od zbędnych części obudowe, którą będę używał do złożenia całości: I tu jeszcze fotka porównawcza części biegów z D16Z6 i CRX-a: -------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
Sat, 26 Jan 2013 - 21:47
Post
#46
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport |
Kontynuacja walki ze skrzynią....
W tgodniu odebrałem jedna z zębatek 4-go biegu która wymagała lekkiego przetoczenia żeby spasować wszystko ze sobą jak trzeba..: Przed i po, czwórka z civica i CRX-a: Wyczyściłem też i już przygotowałem obudowe skrzyni do złożenia: Dotarło też do mnie serwo i pompa hamulcowa 15/16 (mam obecnie 13/16), heble na przód 262mm (miałem 230, przeszedłem na 240 i wieksze zaciski niestety nadal się przegrzewały dość szybko - teraz powinno być lepiej ): A tu jeszcze takie porównanie seryjnych zacisków z mojego D13 i tych, które właśnie dotarły... -------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
Mon, 18 Mar 2013 - 00:37
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport |
Dorwałem flexa, puchę podkładu i dokończyłem już kiedyś rozpoczętą robotę:
4,5 wydłubałem I szcze cos ok 0,5-1kg pozbywajac sie wycieraczki z tylniej szyby, silniczka i całego jego mechanizmu, zastępując całoś aluminiowym uchwytem: -------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
Mon, 18 Mar 2013 - 08:14
Post
#48
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk |
Jeszcze znaczka hodny się pozbąć, na pewno też coś waży
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
Mon, 18 Mar 2013 - 22:10
Post
#49
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport |
Śmiej sie śmiej... wydłubałem z tego i tak lekkiego auta juz dobre 130kg, jeszcze trochę, dobre skrzydło i przy pomyślnym wietrze wystartuje
-------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
Tue, 19 Mar 2013 - 08:14
Post
#50
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 15 April 2006 Skąd: Łomża |
A może troszkę laminatu i plexi ?
|
|
|
Tue, 19 Mar 2013 - 11:49
Post
#51
|
|
Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola |
Kolega ma Mot na głowie.
Więc to nie jak u nas zenek za flaszkę, ci któzy robią ostre auta na track daye na mot zakłądają ori drzwi itp |
|
|
Tue, 19 Mar 2013 - 11:56
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa |
Albo nie maja MOT i taxu i wożą samochody na lawecie.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
Tue, 19 Mar 2013 - 11:58
Post
#53
|
|
Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola |
Ale sporo znajomych tam śmiga clio i jest tak że mają powycinane zderzaki, środek itp, po czym na przegląd mają orginalne elementy
|
|
|
Tue, 19 Mar 2013 - 12:39
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa |
Tez tak można bo jako takie kontrole drogowe występują bardzo rzadko i nie ma problemu z policja .
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
Tue, 19 Mar 2013 - 18:36
Post
#55
|
|
User Dołączył: Wed, 17 August 2011 |
dokładnie, ja w Uk śmigałem autem z klatką, wybebeszoną i na full slicku i obie kontrole na mieście które miałem, przeszedłem bez zarzutu
W Pl tym samym autem Ciągle mam problemy |
|
|
Tue, 19 Mar 2013 - 20:05
Post
#56
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport |
Skoro mowa o MOT to w ostatni piątek byłem i to co widać na zdjęciach ostatnich wlasnie tak na przeglądzie wygladało i nie było najmniejszego z tym problemu. Aczkolwiek przegląd oblałem.. 3 powody:
1. Lampy przednie ktoremam z ebuy-a okazały sie do ruchu prawostronnego - trudno zaloze na powtorke seryjne szklane... 2. Oba tylnie przewody hamulcowe mialy na odcinku doslownie 5cm rdze i ida do wymiany - zamowilem juz miedziane rurki więc w weekend wymieniam. 3. Emisja dwutlenku wegla przekroczyła 5!!-cio!! krotnie dopuszczalne normy. Mysze przykręcić zdeka dawkę paliwa na gaźnikach... Jesli chodzi o lawete - tak sporo wiary wozi swoje auta, tez o tym myslalem bo w sumie taniej mnie wyszło by kupić przyczepkę niż płacić tax i ubezpieczenie, a i mam dostawczaka z hakiem... niestety nie mam jej gdzie trzymać... ale mimo że sporo ludzi wozzi to i tak do wielu imprez czy trackday-ow potrzebny jest aktualny przegląd... -------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
Tue, 19 Mar 2013 - 20:44
Post
#57
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Moje spostrzezenie z wycinania - pozbywasz sie kilogramów, ale chyba zapominasz, że ilość blachy na poszyciach bocznych jest w jakiś sposób odpowiedzialna za sztywność karoserii..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 20 Mar 2013 - 09:50
Post
#58
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. |
No dokładnie, moim zdaniem poniosła Cie fantazja przy wycinaniu blach. Civic jest zrobiony z papieru ryżowego, lepiej kosztem kilku kilogramów dorzuć mu jakiś x-bar, room-bar czy inne wynalazki żeby go usztywnić.
|
|
|
Wed, 20 Mar 2013 - 19:43
Post
#59
|
|
User Dołączył: Wed, 29 October 2003 Skąd: Olsztyn |
Niepotrzebnie toczyłeś zębatkę 4-go biegu. Wystarczyło przełożyć zębatki z CRX razem z tulejką, która znajdowała się pod nimi.
-------------------- :O
|
|
|
Wed, 20 Mar 2013 - 21:04
Post
#60
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport |
Jesli chodzi o wycinke - tylnia burta nic nie usztywnia, zreszta jak tylko bede mial mozliwość wpakuje laminat ale narazie za kazdym razem jak lecialem do polski nie moglem nikogo kompetentnego od laminatow dorwac z kolei nie bede przeplacał za psełdo carbon u siebie... Sporo wyciętych czesci to były mocowania/wzmocnienia do roznych rzeczy takich jak tylnia kanapa, oparcia, uchwyt na lewarek, polka w bagażniku itd... inne kawalki wycięte szczegolnie z bokow nie grały wiekszej roli, tez służyły głównie do montowania plastików i jak juz coś ciąłem to z głową tak zeby wlasnie nie naruszyć elementów/załamań usztywniających bude. Mimo wszystko cała buda w niebawem bede obspawywał całą bude tam gdzie blachy są zgrzewane ze sobą + bede wspawywał pełną klatkę więc se sztywnością nie bedzie tak źle jak wam się wydaje Ale fakt blachy w ciwiku są niemalże z papieru...
Jeśli chodzi o zębatke... - nie dało się, próbowałem, ta tuleja jest identyczna jak ze skrzyni ciwica tylko w crx-ie na wałku jest założona odwrotnie, jak ją obruciłem na wałku z civica to nie pasowało, coś gdzieś odstawało - wałki sa poprosu inne i nie mozna tej tulei dać odwrotnie z tąd też to całe przetaczanie. -------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 08:57 |