![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Obstawiam że od ok 3200-3300obr.min będzie już dobrze przeszło 1 bar
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Test T3/7065 wykonany w Nissanowym 2.0 przy doładowaniu maks 0,72 bara wygenerowała blisko 330KM:
Ta twoja na kulce musi być zaje fajna !!! -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 14 June 2009 Skąd: ściecin ![]() |
Omega idealnie poprawiona, doskonale wyważona, cudownie jeżdżąca i hamująca
![]() Jak zwykle pełen szacunek dla twórcy projektu - nie tylko za niezliczone pomysły i setki innych, nieopisanych tu a zrealizowanych przeróbek, nie tylko za ciągły zapał - ale za dokładne przemyślenie, szczegółowe zaplanowanie i niesamowitą staranność wykonania wszystkich prac! ![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dól B234 z tłokami 93mm już ogarnąłem:
![]() Na głowicy z B234 wyjdzie sprężanie 12,32:1 (przy uszczelce 1,3mm) Na głowicy z B235 wyjdzie także przy duże 10,53:1 (przy uszczelce 1,3mm) Trzeba by zapodać uszczelkę pod łep 3mm to na głowicy z B235 wyjdzie w granicach 8,8-8,7:1 Patent na uszczelkę mam ale nie wiem czy w tej stalowej z B235 co ma zaledwie 0,5mm grubości da radę powiększyć otwory od tłoków z 91,5mm na 93,5mm ?? Ilku badałeś temat ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Hej
Ja zakładam uszczelki z B212, po dokręceniu mają 1,3mm grubości. Jedyny problem to obudowa rozrządu którą trzeba uszczelnić inaczej - uszczelka w tym miejscu ma inny kształt. Nie wiem jak wygląda temat powiększenia stalowej, ale raczej będzie lipa ![]() Można też dorobić uszczelkę na wzór oryginału... -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No własnie uszczelka z B212 totalnie nie pasuje od strony rozrządu...
Na zamówienie to cholera wie kto to dobrze zrobi w naszym kraju, ja myślałem żeby te uszczelki z B235 powiększyć deczko i do tego 2mm przekładka z kwasiaka... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Coobcio, tłoki z 2.9? Bo widzę że z bowlem.
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Coobcio, tłoki z 2.9? Bo widzę że z bowlem. Z Saaba 900 2.1i rok 88 silnik B212... Super pasują i nawet nie trzeba ich podcinać pod wieniec od czujnika położenia wału ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
A może uderzyc do Cometica o zrobienie uszczelki? Podono mogą się podjęć, był tu temat na forum... No i cometic z mojego i nie tylko doświadczenia można zakladac więcej niż raz, sporo więcej... ;p
http://www.racingforum.pl/Custom-uszczelka...ce-t104150.html |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Czemu w końcu tłoki daliście z saaba a nie z granady?
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Myślę, że mowa tu o dwóch innych silnikach....jeden z granada a drugi z saabem 88r
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ja do budowy swojego silnika użyłem tłoków z B232 a Ilku z Granady
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
-------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale dziwny widok
![]() Czekamy na odpalenie. |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
-------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Kto zrobił tą uszczeleke pod głowice?
-------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Pięknie się prace posuwają
![]() Też jestem ciekaw sprawy uszczelki pod głowicą... Tłoki dużo bardziej płaskie jak te z B212 więc i doprężenie będzie większe.. PS. Kiedy wpadasz do nas na rolki na strojenie ![]() Pss. Ciekawe czy będzie płynnie się śmigać po zwiększeniu pojemności - zuboży się trochę ale sonda lambda powinna zapodać odpowiednie korekty ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
User Dołączył: Tue, 07 February 2012 ![]() |
A nie jest przypadkiem tak, że przy gazie w podłodze komputer jedzie według przepływki i programu, a lambadę pomija, bo np. w S2 2.2T tak jest. -------------------- S4 2.2T
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Kto zrobił tą uszczeleke pod głowice? Ja zrobiłem ![]() Dwie uszczelki z B212 z odciętą częścią na rozrząd. Między nimi przekładka 1mm z nierdzewki - również na długość bloku tylko. Uszczelnienie rozrządu blachą z nierdzewki o dobranej grubości. Pięknie się prace posuwają ![]() Też jestem ciekaw sprawy uszczelki pod głowicą... Tłoki dużo bardziej płaskie jak te z B212 więc i doprężenie będzie większe.. PS. Kiedy wpadasz do nas na rolki na strojenie ![]() Pss. Ciekawe czy będzie płynnie się śmigać po zwiększeniu pojemności - zuboży się trochę ale sonda lambda powinna zapodać odpowiednie korekty ![]() Chyba na wiosnę dopiero. Postanowiłem przegarażować omegę przez zimę ![]() Nie zamierzam katować do momentu strojenia. A nie jest przypadkiem tak, że przy gazie w podłodze komputer jedzie według przepływki i programu, a lambadę pomija, bo np. w S2 2.2T tak jest. Wg przepływki to chyba nie za bardzo ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
W Trionic 5 jest map sensor
![]() Na zdjeciach widac inny kolektor i turbo to jakas chinska? -------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:12 |