Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Omega B B234 2,3T z saaba, Omega z fajnym silnikiem
Coobcio
post Tue, 30 Oct 2012 - 08:57
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Obstawiam że od ok 3200-3300obr.min będzie już dobrze przeszło 1 bar biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 30 Oct 2012 - 08:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Thu, 01 Nov 2012 - 10:07
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Test T3/7065 wykonany w Nissanowym 2.0 przy doładowaniu maks 0,72 bara wygenerowała blisko 330KM:

Ta twoja na kulce musi być zaje fajna !!!


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
777gsi
post Thu, 01 Nov 2012 - 10:43
Post #83


User
Dołączył: Sun, 14 June 2009
Skąd: ściecin





Omega idealnie poprawiona, doskonale wyważona, cudownie jeżdżąca i hamująca biggrin.gif

Jak zwykle pełen szacunek dla twórcy projektu - nie tylko za niezliczone pomysły i setki innych, nieopisanych tu a zrealizowanych przeróbek, nie tylko za ciągły zapał - ale za dokładne przemyślenie, szczegółowe zaplanowanie i niesamowitą staranność wykonania wszystkich prac!

smile.gif



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 19 Nov 2012 - 09:11
Post #84


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dól B234 z tłokami 93mm już ogarnąłem:


Na głowicy z B234 wyjdzie sprężanie 12,32:1 (przy uszczelce 1,3mm)
Na głowicy z B235 wyjdzie także przy duże 10,53:1 (przy uszczelce 1,3mm)

Trzeba by zapodać uszczelkę pod łep 3mm to na głowicy z B235 wyjdzie w granicach 8,8-8,7:1

Patent na uszczelkę mam ale nie wiem czy w tej stalowej z B235 co ma zaledwie 0,5mm grubości da radę powiększyć otwory od tłoków z 91,5mm na 93,5mm ??
Ilku badałeś temat ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Mon, 19 Nov 2012 - 09:23
Post #85


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Hej
Ja zakładam uszczelki z B212, po dokręceniu mają 1,3mm grubości. Jedyny problem to obudowa rozrządu którą trzeba uszczelnić inaczej - uszczelka w tym miejscu ma inny kształt.
Nie wiem jak wygląda temat powiększenia stalowej, ale raczej będzie lipa smile.gif
Można też dorobić uszczelkę na wzór oryginału...


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 19 Nov 2012 - 09:34
Post #86


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No własnie uszczelka z B212 totalnie nie pasuje od strony rozrządu...
Na zamówienie to cholera wie kto to dobrze zrobi w naszym kraju, ja myślałem żeby te uszczelki z B235 powiększyć deczko i do tego 2mm przekładka z kwasiaka...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Mon, 19 Nov 2012 - 10:51
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Coobcio, tłoki z 2.9? Bo widzę że z bowlem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 19 Nov 2012 - 11:04
Post #88


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Dziku @ Mon, 19 Nov 2012 - 10:51) *
Coobcio, tłoki z 2.9? Bo widzę że z bowlem.

Z Saaba 900 2.1i rok 88 silnik B212... Super pasują i nawet nie trzeba ich podcinać pod wieniec od czujnika położenia wału smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s13owner
post Mon, 19 Nov 2012 - 14:42
Post #89


Super User
Dołączył: Tue, 03 January 2012





A może uderzyc do Cometica o zrobienie uszczelki? Podono mogą się podjęć, był tu temat na forum... No i cometic z mojego i nie tylko doświadczenia można zakladac więcej niż raz, sporo więcej... ;p

http://www.racingforum.pl/Custom-uszczelka...ce-t104150.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Wed, 21 Nov 2012 - 13:23
Post #90


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Czemu w końcu tłoki daliście z saaba a nie z granady?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Wed, 21 Nov 2012 - 16:24
Post #91


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Myślę, że mowa tu o dwóch innych silnikach....jeden z granada a drugi z saabem 88r


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 22 Nov 2012 - 09:15
Post #92


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ja do budowy swojego silnika użyłem tłoków z B232 a Ilku z Granady


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Wed, 28 Nov 2012 - 19:14
Post #93


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Dokładnie tak.
Silnik prawie poskładany. Fotka:


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aval
post Wed, 28 Nov 2012 - 23:42
Post #94


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 September 2011
Skąd: Warszawa





Ale dziwny widok smile.gif

Czekamy na odpalenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sat, 01 Dec 2012 - 10:48
Post #95


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Silnik łożony. W tygodniu wsadzanie i odpalenie.



--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubota
post Sat, 01 Dec 2012 - 21:02
Post #96


User
Dołączył: Thu, 22 December 2011
Skąd: Radom





Kto zrobił tą uszczeleke pod głowice?


--------------------
E30 Aero coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 02 Dec 2012 - 01:25
Post #97


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Pięknie się prace posuwają smile.gif
Też jestem ciekaw sprawy uszczelki pod głowicą... Tłoki dużo bardziej płaskie jak te z B212 więc i doprężenie będzie większe..
PS. Kiedy wpadasz do nas na rolki na strojenie tongue.gif ??
Pss. Ciekawe czy będzie płynnie się śmigać po zwiększeniu pojemności - zuboży się trochę ale sonda lambda powinna zapodać odpowiednie korekty biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak101
post Sun, 02 Dec 2012 - 10:35
Post #98


User
Dołączył: Tue, 07 February 2012






A nie jest przypadkiem tak, że przy gazie w podłodze komputer jedzie według przepływki i programu, a lambadę pomija, bo np. w S2 2.2T tak jest.


--------------------
S4 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sun, 02 Dec 2012 - 11:10
Post #99


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(Kubota @ Sat, 01 Dec 2012 - 21:02) *
Kto zrobił tą uszczeleke pod głowice?

Ja zrobiłem wink.gif
Dwie uszczelki z B212 z odciętą częścią na rozrząd. Między nimi przekładka 1mm z nierdzewki - również na długość bloku tylko. Uszczelnienie rozrządu blachą z nierdzewki o dobranej grubości.

CYTAT(Coobcio @ Sun, 02 Dec 2012 - 01:25) *
Pięknie się prace posuwają smile.gif
Też jestem ciekaw sprawy uszczelki pod głowicą... Tłoki dużo bardziej płaskie jak te z B212 więc i doprężenie będzie większe..
PS. Kiedy wpadasz do nas na rolki na strojenie tongue.gif ??
Pss. Ciekawe czy będzie płynnie się śmigać po zwiększeniu pojemności - zuboży się trochę ale sonda lambda powinna zapodać odpowiednie korekty biggrin.gif

Chyba na wiosnę dopiero. Postanowiłem przegarażować omegę przez zimę smile.gif
Nie zamierzam katować do momentu strojenia.

CYTAT(pajak101 @ Sun, 02 Dec 2012 - 10:35) *
A nie jest przypadkiem tak, że przy gazie w podłodze komputer jedzie według przepływki i programu, a lambadę pomija, bo np. w S2 2.2T tak jest.

Wg przepływki to chyba nie za bardzo wink.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubota
post Sun, 02 Dec 2012 - 16:53
Post #100


User
Dołączył: Thu, 22 December 2011
Skąd: Radom





W Trionic 5 jest map sensor wink.gif
Na zdjeciach widac inny kolektor i turbo to jakas chinska?


--------------------
E30 Aero coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:12