![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2012 ![]() |
ILKU jeździ na nich długo, moja nie pociągnęła nawet roku. A mam "tylko" 300 koni, co prawda łatwego życia nie miała, ale liczę że trochę rzadziej będę zmieniał skrzynię.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
coobcio super ze porownales,to mamy teraz odnosnik w 100% na 4 cyl. wychodzi tak samo prawie jak w bmw, z tym ze ja jakos chetnie wole te gt35.30 (maly wirnik), w bmw elastyczniej wchodzi, a udalo sie zrobic 468KM i 690nM (1,2 bara). Znow na tej z surgem (duzy wirnik) 500KM i 700nM przy tym samym doladowaniu (oba motory to 3.0) i tez jest to juz powoli kres (blokada wydechu) Jeszcze ci powiem cos - niby dupy te same ale jednak roznia sie - wydaje mi sie ze ta z surgem jest ciut wieksza z 2 kieliszki wódki ![]() Do nastepnego wloz gt35 z dupa .80, bedzie boost jeszcze pozniej (a to juz bedzie za pozno na miasto) , i zrobisz 550 ![]() POzniej jeszcze zostaje twinscrool (gt35) , Dawid Lamik zrobil w r32 590 bodajze). Opisze ktos projekt trabanta? pozdroo ![]() Na tej GT3530 jakby wyżej zakręcić silnik to wyszło by spokojnie 10-15KM więcej ale już powyżej 6800 na stestoskopie słyszałem jak zawory pływają... Na seryjnych wałkach takie zjawisko zachodzi dopiero od 7250... No i Ciekawe czy wałki pomogły czy zabrały ![]() Głowica jeszcze seryjna ![]() No można by więcej podziałać, całkiem fajnie to turbo wstaje jak na 2,3 L silniczek ![]() Ps. Ilku nagraj filmik jak to brzmi jak sie odpycha jak działa no ![]() Pss. Trabant projekt ściśle tajny ale z właścicielem porozmawiam by go opisał ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:12 |