![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
PM oproznione....
Nie wiem jak sie kumpel i na co dokladnie zdecyduje, ale zainteresowany jest mocno. -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Witam, kolega mnie prosil, zebym sie wywiedzial co musi zrobic, zeby podniesc sobie boost w saabie 9-3 2.0 b204 rok produkcji 1999. Widzial w necie rozne zestawy z kompem wlacznie i EBC, ale mowi, ze u niego jest taka wtyczka do podlaczenia EBC. W tej chwili jest to kontrolowane MBC... Obecnie jest chyba 0.4 bara. Dodatkowo czy da sie to zrobic bez zmiany sterownika (bo wtyczka wisi gotowa do uzycia) i czym mozna sie w saabie polaczyc, zeby poustawiac te parametry?? z gory dziekuje pozdrawiam Kuba Wtyczkę ma luzem nie podłączoną ale można zmienić soft oraz dołożyć EBC wszystko PNP a moc rośnie z ok 154KM nawet do 230KM ![]() W tych najsłabszych modelach bardzo dużo daje zmiana intercoolera bo seryjny mocno blokuje to auto, jest na nim lagliwe i zdycha górą. Ps. bez grzebania w ECU można ręcznie podnieść doładowanie do ok. 0,6 bara powinna CI wówczas moc skoczyć do ok. 180KM więcej nie ma co podnosić boostu bez remapu bo tak są zrobione mapy że im więcej będziesz dmuchać tym będzie ci bardziej cofało zapłon i przelewało... Na pocieszenie dodam że te najsłabsze silniki są najwytrzymalsze w 9-3 bowiem są to B204, poniżej przedstawiam mojego autorstwa rozpiskę co jak i ile daje: http://www.coobcio.pl/?page_id=524 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
fajne przyrosty
![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
A moment z 240Nm do nawet 400 - więc jest zaczątek ciosu i wsio na seryjnej TB25
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 14:57 |