![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#921
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Dobrze wygląda , może nawet przegląd przejdzie
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#922
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Mysle ze jak pomaluje wszystko na czarno nie powinno byc wiekszych problemow
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#923
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Dobrze wygląda , może nawet przegląd przejdzie ![]() Przejdzie na luzaku. Zakrycie podłogi jest przez przepisy regulowane? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#924
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Tak to wyszlo.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#925
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Żeby ocenić czy skrzydło będzie wspomagać dyfuzor potrzebny jest rzut z boku.
Szpara między zderzakiem a dyfuzorem jest celowa? przy takim krótki dyfuzorze (taki cel?) mógłbyś odnieść korzyść gdyby jeszcze krzywizna zderzaka ciągnęła powietrze. Z przodu coś pisałeś o kącie natarcia. Tam jest kąt czy równoleglę do podłoża? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#926
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Widac ze masz szerokie kola. Szerzej niz seryjne, bo duzo opony jest odsloniete.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#927
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Geometria na ten rok. Nie jest idealnie bo przegielem z wksz z 3 na 5 na prawym kole ale juz musi tak zostac.
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#928
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Dla mnie tor poznan jak zwykle nieszczesliwie. Tylko pare kolek i silnik do wymiany.
Czas przez te pare kolek, moze 3 pomiarowe, udalo sie zrobic zaden czyli 1m48,467 ale extreme vr2 r7a kleja fajnie,a setup aero tez robil robote. Mysle ze 1m46s bylo na lajcie dzis przeze mnie do zrobienia ale coz. Zycie. pierwszy wyjazd, dwa kolka po 1m50s, przypomnienie toru i zaraz kolko chlodzace i na chlodzacym auto stanelo na torze. urwal sie przewod od cewki przekaznika sterowania pompa paliwa. drugi wyjazd, jedno kolko pomiarowe 1m48s i potem prychanie wiec zjechalem i po otwarciu klapy silnik zasrany olejem. ogolnie dzis 6 kolek z czego 3 pomiarowe, 3 chlodzace i tyle. Nr 119 https://speedhive.mylaps.com/LiveTiming/OQI...3671-1073741875 ![]() w sumie w street 4 mam chyba 3 miejsce w klasie po dwoch dniach jazd sakury wiec moglem zostac po pucharek. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#929
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a co sie stało z silnikiem ?
U CIebie to jak w nowych Peugeotach - słupek żyje krócej niż turbina ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#930
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Wali spod korka oleju ostro dymem.
Caly silnik zarzygany od oleju z blow offa. w sumie to 4 poznan z rzedu po ktorym wymieniam silnik. dwa razy korba bokiem, raz ukruszony tlok i teraz przedmuch na pierscieniu najprawdopodobniej -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#931
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Czy nie byłoby lepiej zestroić to mega bezpiecznie na 300hp około i na niskim niucie?
Przecież to jakaś parodia detonacja co trackday, taki wóz to się do niczego nie nadaje, K20/K24 zestaw napędowy przy tym to mocarz bezawaryjności. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#932
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
teoretycznie setki saabow 9-3 w polsce z tym silnikeim na lpg z mocami ponad 300 koni jezdzi setki tysiecy kilometrow i nic sie nie dzieje. nie wiem. parodia jest. nie znam sie. i nie mam kasy.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#933
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Tylko Ty jeździsz na torze pełnym ogniem, a te takie uliczne saaby? ile razy mają wklepane do końca i na jak długo? Nie ma co porównywać setup'u ulicznego do torowego. Temat bliźniaczy jak u Cowboya, każdy lata VRami 500+, ale nikt nie wspomina, że ciągle coś się urywa
![]() -------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#934
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
teoretycznie setki saabow 9-3 w polsce z tym silnikeim na lpg z mocami ponad 300 koni jezdzi setki tysiecy kilometrow i nic sie nie dzieje. nie wiem. parodia jest. nie znam sie. i nie mam kasy. saabiarz depnie kilka razy na obwodówce, a dalej turla sie na lpg żeby mało paliwa zużyć. Gdzie takiemu użytkowaniu do jazdy torowej? Jazda na torze to zupelnie inne wymagania jeśli chodzi jeśli chodzi o smarowanie: choćby przeciążenia - masz w ogóle przegrody w misce olejowej? A także temperatury jakie znosić ma taki silnik szczególnie w ciasnej komorze speedstera, obudowanej z każdej strony -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#935
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
saabiarz depnie kilka razy na obwodówce, a dalej turla sie na lpg żeby mało paliwa zużyć. Gdzie takiemu użytkowaniu do jazdy torowej? Jazda na torze to zupelnie inne wymagania jeśli chodzi jeśli chodzi o smarowanie: choćby przeciążenia - masz w ogóle przegrody w misce olejowej? A także temperatury jakie znosić ma taki silnik szczególnie w ciasnej komorze speedstera, obudowanej z każdej strony Wiesz, że silnik chłodzony jest cieczą, więc ciasna komora nie ma tu nic do gadania. Większość saabiarzy jeździ na seryjnym ecu, może w tym tkwi sekret? Równowartość jednego okrążenia toru Poznań jeśli chodzi o używanie gazu śmiało na ulicy robiłem. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#936
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
No i co z tego, ze cieczą, jak w ciasnej, słabo wentylowanej komorze bardziej się grzeje i wymaga przez to wydajniejszych chłodnic. Tak płynu chłodniczego jak i oleju.
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#937
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
No i co z tego, ze cieczą, jak w ciasnej, słabo wentylowanej komorze bardziej się grzeje i wymaga przez to wydajniejszych chłodnic. Tak płynu chłodniczego jak i oleju. Musisz zobaczyć komorę saaba. Tam wcale nie jest dużo miejsca. I seryjna komora zabudowana, wygłuszenia maski i inne pierdoły. Jedyne co u Piwa to dyfuzor może powodować pogorszenie wentylacji, ale to nie zmienia kubatury komory ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#938
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
No jak tu myśleć o jakichś turbach, doładowaniach itd jak się chce jeździć .
Tak się zastanawiam w myślach przypominając ile z aut na trackdayach gdzie jeżdżę (pewnie że to ułamekto gdzie jeżdżę, ale wyrywki z kilku cykjli roznych są) skutecznie - bezawaryjnie w miarę, to pojawia się często jeździ trackdaye wielookrążeniowe nazwijmy je (nie superos czy drivecup 5-10 przejazdów) i dwa aż mi do glowy przycjodzą - BMW E30 Carspecial Tomka P., a on zdaje się swój serwis ma i sie zna i robi sam, i Ariel Marka, no ale to honda. Patrząc na forum to naprawdę odechciewa się turb i doładowania w amatorskim aucie torowym bez potężnych budżetów i czasu z gumy i wiecznego życia i młodości wiecznej na objeżdżenie , powytestowywanie wszystkiego itd. Z wolnossącymi i tak po uszy roboty jest w takich jednoosobowych wyprawach i przygotowywaniach auta, co dopiero w wysilonych , z temperaturami i obciążeniami i komplikacjami wszystkiego przez turbo. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#939
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
No jak tu myśleć o jakichś turbach, doładowaniach itd jak się chce jeździć . Tak się zastanawiam w myślach przypominając ile z aut na trackdayach gdzie jeżdżę (pewnie że to ułamekto gdzie jeżdżę, ale wyrywki z kilku cykjli roznych są) skutecznie - bezawaryjnie w miarę, to pojawia się często jeździ trackdaye wielookrążeniowe nazwijmy je (nie superos czy drivecup 5-10 przejazdów) i dwa aż mi do glowy przycjodzą - BMW E30 Carspecial Tomka P., a on zdaje się swój serwis ma i sie zna i robi sam, i Ariel Marka, no ale to honda. Patrząc na forum to naprawdę odechciewa się turb i doładowania w amatorskim aucie torowym bez potężnych budżetów i czasu z gumy i wiecznego życia i młodości wiecznej na objeżdżenie , powytestowywanie wszystkiego itd. Z wolnossącymi i tak po uszy roboty jest w takich jednoosobowych wyprawach i przygotowywaniach auta, co dopiero w wysilonych , z temperaturami i obciążeniami i komplikacjami wszystkiego przez turbo. A liczysz do tego wozy fabrycznych po drobnych modach, które latają i mają mniej awarii, niż te wolnossące wydumki? ![]() GR Yaris, Focusy RS, Golfy GTI/Leon cupra , Fiesta turbo. Wszystko kwestia przygotowania samochodu. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#940
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Fabrycznych nie. Fabryczne to fabryczne.
Nawet takie trzeba przygotowywać. A jak wszystko jest z czego innego łącznie razem ze sobą niesprawdzone to stopień tego przygotowania urasta potężnie. Dla amatora trudne do udźwignięcia. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 05:43 |