Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 9 10 11 12 >  
Reply to this topicStart new topic
> Corsa A R32 Turbo, Najszybszy Street FWD 2012 w Polsce ET 11:43 ~600HP
specu
post Wed, 29 Jan 2014 - 08:27
Post #201


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Też tak miałem jak testowałem slicki (zamiast drag slicków) mega słaby start i czas, a prędkość największa.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 29 Jan 2014 - 08:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Wed, 29 Jan 2014 - 09:09
Post #202


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Jaqo @ Wed, 29 Jan 2014 - 02:29) *
Nie no mówimy o osiągach tego samego auta a nie po zmianie przełożeń (większe koła) czy całego auta na inne prawie takie same;) A odnosi się to do aut mających nawet mniej niż 200 koni - np do w garbomaluchu się sprawdzało. Co do reszty - zmiana v max etc - panowie, fizyka z 1 klasy gimnazjum;)


Kurde nie chodzilem do Gimnazium tongue.gif


Tak wiem ze to inne auta ,ale oni sa pewni ,ze przy jeszcze lepszej trakcji , uda sie pojechac jeszcze lepszy czas , przy takiej samej lub jeszcze nizszej predkosci vmax . Np na dsg (tym samym autem ).
ps Moim zdaniem "trakcja" skraca mozliwosc rozpedzenia sie pojazdu, poniewaz w momencie jej braku samochod nie przemieszcza sie proporcjonalnie do obrotu kola ,a nabiera predkosci, gdzie w przypadku pelnej trakcji pokonuje juz dany dystans nie majac jeszcze tak wysokiej predkosci i automatycznie skraca juz dystans . Z tego tez powodu np FWD , robi wysokie predkosci na mecie ,a czasy slabsze w stosunku do AWD

nie ma co robic OT .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Wed, 29 Jan 2014 - 10:33
Post #203


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (Rafalek114 @ Wed, 29 Jan 2014 - 12:09) *
Moim zdaniem "trakcja" skraca mozliwosc rozpedzenia sie pojazdu, poniewaz w momencie jej braku samochod nie przemieszcza sie proporcjonalnie do obrotu kola ,a nabiera predkosci, gdzie w przypadku pelnej trakcji pokonuje juz dany dystans nie majac jeszcze tak wysokiej predkosci i automatycznie skraca juz dystans .

Niestety tutaj intuicja zawodzi, tak się nie dzieje.

QUOTE (Rafalek114 @ Wed, 29 Jan 2014 - 12:09) *
Z tego tez powodu np FWD , robi wysokie predkosci na mecie ,a czasy slabsze w stosunku do AWD

Nie to zazwyczaj wynika z faktu tego, że fwd żeby osiągnąć pewny czas potrzebuje dużo mocy - start ma kiepski ale jak już złapie trakcje nadrabia przyśpieszeniem w dalszej części - matematyka musi się zgadzać. AWD żeby robić podobne czasy nie musi mieć takiej mocy, za to to co nadrobi dobrym startem traci potem słabym przyśpieszeniem przy większych prędkościach(rosnące opory powietrza i napędu).
Jeśli weźmiesz dwa auta robiące takie same czasy, jedno rusza dobrze drugie tragicznie, to to drugie musi mieć więcej mocy/mniejsze opory po to żeby nadgonić stracony czas prędkością. Średnia prędkość będzie taka sama i to musi się zgadzać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymi870
post Wed, 29 Jan 2014 - 19:02
Post #204


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 November 2012





Panowie temat jest o corsie, a nie o ćwiartce....


Mocno kibicuję , bo mimo,że silnik VW to buda bliska sercu . Pytanie tylko do czego chcesz mocować całe zawieszenie , bo tylne podłużnice w corsie ,nawet jeżeli jeszcze istnieją to juz fabrycznie nie są zbyt mocne ?


Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Wed, 29 Jan 2014 - 20:54
Post #205


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Bede robil rame ktora bedzie polaczona z klatka do niej bedzie zamocowany silnik i sanki z zawieszeniem. Rama rowniez bedzie przyspawana do podluznic tak zeby sily rozkladaly sie na klatke


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 29 Jan 2014 - 21:22
Post #206


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nie myślałeś zrobić czegoś podobnego do olo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Thu, 30 Jan 2014 - 08:22
Post #207


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





chodzi ci o silnika wzdłuż ?? , wole poprzecznie corsa jest krótsza niż golf i mógł bym mieć problem dać wzdłuż układ poprzeczny mam opanowanym mam sprawdzoną skrzynie sprzęgło półosie itp dla mnie wydaje mi się to prostsze


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 30 Jan 2014 - 09:06
Post #208


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





chodzi mi o wzdłuż. zawsze to większa pojemność i otwiera droge do jeszcze większych pojemności.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 30 Jan 2014 - 10:57
Post #209


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Co ma ustawienie silnika do pojemności?


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
odcinka
post Thu, 30 Jan 2014 - 11:40
Post #210


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012





CYTAT(specu @ Thu, 30 Jan 2014 - 12:57) *
Co ma ustawienie silnika do pojemności?

zmieści się u ciebie v8 ?? bo u mnie już tak tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skrzatbz
post Thu, 30 Jan 2014 - 12:44
Post #211


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 August 2010
Skąd: Busko Zdrój





chyba chodziło o silnik V8 w porównaniu do Ola
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Thu, 30 Jan 2014 - 12:55
Post #212


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



eee tam, nie przenoś silnika na tył. Zostaw go tam gdzie jest a na tył załóż po prostu drugi - i będzie 4x4 smile.gif



--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Korek91
post Thu, 30 Jan 2014 - 13:07
Post #213


User
Dołączył: Wed, 17 November 2010





Bimoto :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 30 Jan 2014 - 13:09
Post #214


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(kidzio_r5gtt @ Thu, 30 Jan 2014 - 15:55) *
eee tam, nie przenoś silnika na tył. Zostaw go tam gdzie jest a na tył załóż po prostu drugi - i będzie 4x4 smile.gif

będzie nie tylko 4x4 - na jednych zawodach zgłoszenie do 3 klas (FWD, RWD, AWD) i powrót po jednym wypadzie z 3ma pucharkami biggrin.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Thu, 30 Jan 2014 - 19:14
Post #215


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Silnik poprzecznie zapewni lepszą trakcję niż centralnie wzdłużnie jak u Ola.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 30 Jan 2014 - 19:30
Post #216


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Jaqo @ Thu, 30 Jan 2014 - 21:14) *
Silnik poprzecznie zapewni lepszą trakcję niż centralnie wzdłużnie jak u Ola.


Dlaczego? Serio pytam, bez podtekstów.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 30 Jan 2014 - 19:44
Post #217


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





bo cały zespół napędowy jest za tylną osią
Go to the top of the page
 
+Quote Post
odcinka
post Thu, 30 Jan 2014 - 20:37
Post #218


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012





CYTAT(Jaqo @ Thu, 30 Jan 2014 - 21:14) *
Silnik poprzecznie zapewni lepszą trakcję niż centralnie wzdłużnie jak u Ola.

przyda się pewnie taki wózek z kółkami z tyłu żeby dęba nie postawił tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 30 Jan 2014 - 20:57
Post #219


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(hz10 @ Thu, 30 Jan 2014 - 21:44) *
bo cały zespół napędowy jest za tylną osią


Chyba przed? Bo tak to faktycznie by wypadało, półosie pójdą za blokiem i skrzynią - tak jak to jest w fwd. Czy faktycznie robi to tak dużą różnicę w stosunku do ułożenia silnika jak w golfie Ola?


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Thu, 30 Jan 2014 - 22:32
Post #220


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





U mnie silnik bedzie przed tylna osia czy wyjdzie lepszy rozklad masy niz poprzecznie to nie wiem bo wtedy wieksza czesc skrzyni jest za tylna osia musial by wziasc dwa uklady i sprawdzic. Wole w poprzech a mozliwosci silnika r32 sa duze nie musze zakladac v8 . Jeszcze chce cofnac tylna os o 14 cm wtedy rozstaw osi wyjdzie jak w golfie mysle ze to moze poprawic sterowanie samochodem co da sie zrobic jak silnik bedzie poprzrch bo wzdluz to by mi skrzynia wychodzila za zarys samochodu


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 9 10 11 12 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 14:56