Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Kilka TDI na GTB2260vk oraz GTB1756VK, Jako ciekawostka
Rogalotti
post Wed, 26 Sep 2012 - 22:42
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Dario było wczesniej napisac, że do analizy wykresów potrzebny jest offset 200rpm na skali obrotów. Nie mam wpływu na to jak i w jaki sposób hamujecie auta. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 26 Sep 2012 - 22:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
zabba88
post Wed, 26 Sep 2012 - 23:26
Post #102


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





I kolejne GTB2260vk
370Nm przy 2 tys na 4biegu


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Sat, 29 Sep 2012 - 08:21
Post #103


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





czy taka turbina z 3.0 tdi 245 KM bedzie dobra Nr katalogowy turbiny - 059 145 874L. Nr Garretta - GTB2260VZK.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Sat, 29 Sep 2012 - 09:21
Post #104


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





jeśli tajest zła to jakiej szukac ?? chce kupić najmłodszą , przegladając allegro sa Garett i KKK , 233KM, 240KM i 245KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Wed, 10 Oct 2012 - 21:45
Post #105


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





Witam kupiłem gtb22 Kkk a nie garett czy jest jakaś różnica w przerobieniu jej na podcisnienie i wsadzeniem do 2.0 tdi audi a6, bo na innym forum ktoś napisał ze jest problem z przerobieniem kkk i zamontowaniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cupra
post Wed, 10 Oct 2012 - 22:22
Post #106


Rookie
Dołączył: Wed, 03 June 2009





Ja w sumie chciałbym się dopytać o układ wydechowy w GTB2260vk.
Obecnie mam DP3 plus dalej serie 55mm bez kata.
Planuję do końca roku wymienić cały układ, w planach to 2,5 cala na 1 tłumiku końcowym (żeby zmniejszyć koszty to na jedym tlumiku). Czy zda to egzamin? Czy lepiej 2,75 lub 3 cala? I najważniejsze pytanie, czy musi być to wydech jakiś "specjalny"? Tzn dać to sprawdzonej firmie do wykonania (dużo drożej) czy po prostu dogadać się ze znajomym, żeby mi z nierdzewki pospawał to za dużo mniejszą kasę? Może jakiś spawacz ze Śląska może chce sobie dorobić? tongue.gif
Ile KM mogę jeszcze uzyskac na większym wydechu? To oczywiście jako ciekawostka...
pacjent to ibiza cupra po 2002r
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dario84
post Thu, 11 Oct 2012 - 11:17
Post #107


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





Nam ostatnio wyszło na serii wydechu cuprowskim 55mm 223KM, ale z reguły wychodzi przedział 210-215KM na serii wydechu.

2,5" wystarczy w zupełności na moce ok 250-270KM.

Możesz dać to do spawania zwykłemu spawaczowi, najważniejsze żeby trzymać się kilku reguł, nic więcej.


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik.
post Sat, 13 Oct 2012 - 12:22
Post #108


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012





CYTAT(Dario84 @ Thu, 11 Oct 2012 - 11:17) *
Nam ostatnio wyszło na serii wydechu cuprowskim 55mm 223KM, ale z reguły wychodzi przedział 210-215KM na serii wydechu.

2,5" wystarczy w zupełności na moce ok 250-270KM.

Możesz dać to do spawania zwykłemu spawaczowi, najważniejsze żeby trzymać się kilku reguł, nic więcej.

A powiedz mi czy wasze customowe kolektory wydechowe dalej pękają czy już rozwiązaliście ten problem?? Kupiłem kiedyś od was 2 do gt22v i popękały na wszystkich możliwych spawach tzn wyglądało to tak jedno pęknięcie pospawałem pojawiło się następne w innym miejscu aż obspawałem cały i jest spokój...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 13 Oct 2012 - 20:05
Post #109


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Dobra panowie tunerzy ile wygeneruje habet taka GTB22 w silniku benzynowym np 2L tak nie przesłyszeliście się w benzynowym... Pytam się z ciekawości bo nie są drogie laga brak i dosyć spory zakres pracy... EGT rozumiem że wytrzyma bo nowe diesle mają wcale nie mniejsze niż silniki ZI...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Sun, 14 Oct 2012 - 12:24
Post #110


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





tdik ale to chyba brales od chlopakow z oddzialu z kedzierzyna:) I musialo to byc z dobre 3 lata temu. Duzo sie pozmienialo przez ten okres czasu


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik.
post Sun, 14 Oct 2012 - 13:18
Post #111


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012





CYTAT(zabba88 @ Sun, 14 Oct 2012 - 12:24) *
tdik ale to chyba brales od chlopakow z oddzialu z kedzierzyna:) I musialo to byc z dobre 3 lata temu. Duzo sie pozmienialo przez ten okres czasu

Tak dokładnie to było z Kędzierzyna i było jakieś 2, 3 lata temu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SYLWEK28
post Sun, 14 Oct 2012 - 15:16
Post #112


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 January 2007
Skąd: Grabanów-Kolonia





Do jakiej mocy wystarczy wydech 2,5 cala?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Sun, 14 Oct 2012 - 15:29
Post #113


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





http://www.mk5cortinaestate.co.uk/calculator5.php

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=31980
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Sun, 14 Oct 2012 - 18:20
Post #114


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





2,5" wystarczy w zupełności na moce ok 250-270KM. Lepiej napisać pytanie niż cofnąć się 3 posty wyrzej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Sun, 14 Oct 2012 - 20:26
Post #115


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów






U mnie na 2,5 cala jest 320KM .. stąd też pytanie od jakiej mocy rzeczywiście staje się on wąskim gardłem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zgredd
post Sun, 14 Oct 2012 - 23:00
Post #116


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2012
Skąd: Oborniki Śląskie





w tdi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Sun, 14 Oct 2012 - 23:47
Post #117


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





W TDI 8V do 280PS w benzynie na wiecej
Wszystko pisze w ksiazce maximum boost


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dario84
post Mon, 15 Oct 2012 - 07:44
Post #118


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





tdik, ja wyprodukowałem 2 kolektory, z tego jeden poszedł do gliwic, więc drugi pewnie do Ciebie.

Sprawa z pękaniem już rozwiązana, problem polegał na wygrzaniu kolektora po spawaniu.

Turbiny z VNT nie nadają się do silników benzynowych, panują tam zbyt duże temperatury oraz nie ma chłodzenia wodnego w takiej sprężarce.

Nie patrzyć na max temp EGT zarejestrowaną tylko na rozkład temperatur podczas normalnej jazdy.


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Mon, 15 Oct 2012 - 22:58
Post #119


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





gtb20 z volvo jest chłodzona wodą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Wed, 17 Oct 2012 - 20:38
Post #120


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





okazało sie ze turbina KKK to nie garett i nie da sie jej przerobić . Szybki telefon do sprzedawcy i okazało sie że jest kumaty i Gtb22 wklada też do swojego leona . Powiedział że mi wymieni na garetta bez dopłaty
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 18:48