![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Dario było wczesniej napisac, że do analizy wykresów potrzebny jest offset 200rpm na skali obrotów. Nie mam wpływu na to jak i w jaki sposób hamujecie auta. Pozdrawiam.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
I kolejne GTB2260vk
370Nm przy 2 tys na 4biegu ![]() -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
czy taka turbina z 3.0 tdi 245 KM bedzie dobra Nr katalogowy turbiny - 059 145 874L. Nr Garretta - GTB2260VZK.
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
jeśli tajest zła to jakiej szukac ?? chce kupić najmłodszą , przegladając allegro sa Garett i KKK , 233KM, 240KM i 245KM
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
Witam kupiłem gtb22 Kkk a nie garett czy jest jakaś różnica w przerobieniu jej na podcisnienie i wsadzeniem do 2.0 tdi audi a6, bo na innym forum ktoś napisał ze jest problem z przerobieniem kkk i zamontowaniem.
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 03 June 2009 ![]() |
Ja w sumie chciałbym się dopytać o układ wydechowy w GTB2260vk.
Obecnie mam DP3 plus dalej serie 55mm bez kata. Planuję do końca roku wymienić cały układ, w planach to 2,5 cala na 1 tłumiku końcowym (żeby zmniejszyć koszty to na jedym tlumiku). Czy zda to egzamin? Czy lepiej 2,75 lub 3 cala? I najważniejsze pytanie, czy musi być to wydech jakiś "specjalny"? Tzn dać to sprawdzonej firmie do wykonania (dużo drożej) czy po prostu dogadać się ze znajomym, żeby mi z nierdzewki pospawał to za dużo mniejszą kasę? Może jakiś spawacz ze Śląska może chce sobie dorobić? ![]() Ile KM mogę jeszcze uzyskac na większym wydechu? To oczywiście jako ciekawostka... pacjent to ibiza cupra po 2002r |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
Nam ostatnio wyszło na serii wydechu cuprowskim 55mm 223KM, ale z reguły wychodzi przedział 210-215KM na serii wydechu.
2,5" wystarczy w zupełności na moce ok 250-270KM. Możesz dać to do spawania zwykłemu spawaczowi, najważniejsze żeby trzymać się kilku reguł, nic więcej. -------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
User Dołączył: Sun, 19 August 2012 ![]() |
Nam ostatnio wyszło na serii wydechu cuprowskim 55mm 223KM, ale z reguły wychodzi przedział 210-215KM na serii wydechu. 2,5" wystarczy w zupełności na moce ok 250-270KM. Możesz dać to do spawania zwykłemu spawaczowi, najważniejsze żeby trzymać się kilku reguł, nic więcej. A powiedz mi czy wasze customowe kolektory wydechowe dalej pękają czy już rozwiązaliście ten problem?? Kupiłem kiedyś od was 2 do gt22v i popękały na wszystkich możliwych spawach tzn wyglądało to tak jedno pęknięcie pospawałem pojawiło się następne w innym miejscu aż obspawałem cały i jest spokój... |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Dobra panowie tunerzy ile wygeneruje habet taka GTB22 w silniku benzynowym np 2L tak nie przesłyszeliście się w benzynowym... Pytam się z ciekawości bo nie są drogie laga brak i dosyć spory zakres pracy... EGT rozumiem że wytrzyma bo nowe diesle mają wcale nie mniejsze niż silniki ZI...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
tdik ale to chyba brales od chlopakow z oddzialu z kedzierzyna:) I musialo to byc z dobre 3 lata temu. Duzo sie pozmienialo przez ten okres czasu
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
User Dołączył: Sun, 19 August 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
Do jakiej mocy wystarczy wydech 2,5 cala?
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
2,5" wystarczy w zupełności na moce ok 250-270KM. Lepiej napisać pytanie niż cofnąć się 3 posty wyrzej.
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
U mnie na 2,5 cala jest 320KM .. stąd też pytanie od jakiej mocy rzeczywiście staje się on wąskim gardłem. |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
w tdi?
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
W TDI 8V do 280PS w benzynie na wiecej
Wszystko pisze w ksiazce maximum boost -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
tdik, ja wyprodukowałem 2 kolektory, z tego jeden poszedł do gliwic, więc drugi pewnie do Ciebie.
Sprawa z pękaniem już rozwiązana, problem polegał na wygrzaniu kolektora po spawaniu. Turbiny z VNT nie nadają się do silników benzynowych, panują tam zbyt duże temperatury oraz nie ma chłodzenia wodnego w takiej sprężarce. Nie patrzyć na max temp EGT zarejestrowaną tylko na rozkład temperatur podczas normalnej jazdy. -------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
gtb20 z volvo jest chłodzona wodą
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
okazało sie ze turbina KKK to nie garett i nie da sie jej przerobić . Szybki telefon do sprzedawcy i okazało sie że jest kumaty i Gtb22 wklada też do swojego leona . Powiedział że mi wymieni na garetta bez dopłaty
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 18:48 |