Shoutbox 0 nowych PW 



21 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Auta i Motocykle z USA
Szeli
post Thu, 03 Jan 2008 - 23:40
Post #1


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





MOTOCYKL z USA

Opłaty za sprowadzenie wyglądają następująco: 150$ za przygotowanie do wysyłki (pozbawienie wszystkich płynów, czyszczenie i przyprowadzenie do portu) + ok350$ za wysyłkę do Gdyni... W PL opłaty to 9% akcyzy i 22% podatku VAT od ceny motocykla... od ceny na umowie jeśli z nią nie przesadzimy.
Motocykli jest mnóstwo...


W ofercie mogę udostępnić każdy rodzaj motocykla... w rożnym stanie (nowe, używane w bdb stanie, po szlifach i odbudowane itd.);




AUTO z USA

Urząd Celny:
1. Cło - 10 % od wartości zakupu samochodu,
2. Podatek Akcyzowy:
• 3,1% pojemność silnika do 2 l.
• 18,6% pojemność silnika powyżej 2 l.,
3. Podatek VAT - 22%
w tej kolejności i kolejna wartość jest dodawana do sumy wcześniejszych czyli generalizujac za auto do 2litrow pojemności zapłacimy ok 40% opłat; za auto powyżej 2litrow pojemności ok 55% opłat...

W ofercie mogę wyszukać i udostępnić każdy model auta...



--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Sun, 06 Jan 2008 - 13:45
Post #2


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Witam!
Jestem zainteresowany kupnem w USA skutera (może i dwóch) wodnego Kawasaki.
Dokładnie chodzi mi o model Jet Ski® STX®-15F

2008 KAWASAKI JET SKI® STX®-15F

Na stronie http://www.kawasaki.com/Products/detail.aspx?id=259 cena to 8100$
Ile +/- wyszłoby to z przyjazdem do Gdyni na gotowo ? Ile cła trzeba by zapłacić i za transport ?

Proszę o kontakt na PW albo maila: tobiasz13@o2.pl

Pozdrawiam.


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Fri, 01 Feb 2008 - 08:39
Post #3


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





Jesli ktos jest zainteresowany silnikami to mam 4 silniki do nastepujacych modeli:

2007r Kawasaki ZX10

2005r Yamaha R1

2007r Suzuki GSXR600

2005r Honda CBR600RR

Silniki sa kompletne (chlodnica, wentylator, elektryka itd.), male przebiegi... cena 1300$/sztuke z przesylka do Gdynia/Warszawa


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aq.
post Fri, 22 Feb 2008 - 15:05
Post #4


Super User
Dołączył: Sat, 18 March 2006





czy sprowadzasz rownierz wloskie motocykle? Na jakim poziomie ksztaltuje sie cena Ducati 749s Biposto ze sportowym wydechem najlepiej Termigoni , kolor czerwony.
zapomnialem dodac , koniecznie rocznik 2005 , z czarna rama i kolami
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Fri, 22 Feb 2008 - 21:49
Post #5


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(aq. @ Fri, 22 Feb 2008 - 09:05) *
czy sprowadzasz rownierz wloskie motocykle? Na jakim poziomie ksztaltuje sie cena Ducati 749s Biposto ze sportowym wydechem najlepiej Termigoni , kolor czerwony.
zapomnialem dodac , koniecznie rocznik 2005 , z czarna rama i kolami


Ducati o ktore prosisz znalazlem tylko w czarnym koloze... i nie jest to tani motocykl... sam motocykl kosztuje ok 12tys$

Mam Ducati 748 z oryginalnym przebiegiem 783mil, w idealnym stanie, kolor zolt, motocykl przez lata stal w salonie DUCATI jako prezentacja...



--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ko
post Fri, 04 Apr 2008 - 22:51
Post #6


User
Dołączył: Mon, 09 June 2003





czesc

jako ze jestes pewnie obeznany we wszystkich serwisach aukcjowych aut powypadkowych...

to czy moglbys mi powiedziec za ile mozna realnie kupic supre mk4 ? i czy ewentualnie moglbys pokazac jakies przykladowe oferty ? no i oczywiscie czy i za ile pomoglbys w sprowadzeniu ?


pozdrawiam Pawel


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Sat, 05 Apr 2008 - 08:27
Post #7


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(ko @ Fri, 04 Apr 2008 - 15:51) *
czesc

jako ze jestes pewnie obeznany we wszystkich serwisach aukcjowych aut powypadkowych...

to czy moglbys mi powiedziec za ile mozna realnie kupic supre mk4 ? i czy ewentualnie moglbys pokazac jakies przykladowe oferty ? no i oczywiscie czy i za ile pomoglbys w sprowadzeniu ?


pozdrawiam Pawel


To jest chyba 1 z niewielu aut, które trzyma cenę... Na Coparcie mam 1 Super z 98roku... aukcja za 3dni sie kończy ale to chyba jest N/A i automat w dodatku. Ogolnie ceny sa bardzo rozbieżne i musisz sprecyzować dokładnie model silnikowy, jaka skrzynia, jaki stan techniczny... ale ceny Supry w USA, w manualu, TT mozna porownac do ceny kilkuletniej Corvetty. Ładna Supra N/A to wydatek od 20tys$ tutaj w USA...


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sat, 05 Apr 2008 - 10:41
Post #8


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Jest pare Supr na iaai-bid.com


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ko
post Sat, 05 Apr 2008 - 19:27
Post #9


User
Dołączył: Mon, 09 June 2003





szeli czyli pewnie taka jakiej szukam bedzie kosztowala majatek ....

silnik tt , manual , klima , lakierniczo moze byc cala podrapana i lekko bita

a moglbys pojazac jakies zdjecia vette razem z cenami ?

albo co fajnego , mocnego myslisz ze do 20,000 $ da rade kupic ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Sat, 05 Apr 2008 - 22:01
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(ko @ Sat, 05 Apr 2008 - 12:27) *
szeli czyli pewnie taka jakiej szukam bedzie kosztowala majatek ....

silnik tt , manual , klima , lakierniczo moze byc cala podrapana i lekko bita

a moglbys pojazac jakies zdjecia vette razem z cenami ?

albo co fajnego , mocnego myslisz ze do 20,000 $ da rade kupic ?


Ciezko jest mowic o cenach bo wszystko zalezne jest od stanu technicznego, przebiegu itd... Sa Supry TT w manualu za 50tys$ a mozna takze kupic zeswapowana lub przerobiona N/A na T za ok 20tys$

Corvette C5 ladna mozna kupic za ok 20tys$... Jesli cos cie interesuje konkretnie to zapraszam na priva po zdjecia...


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ko
post Sun, 06 Apr 2008 - 14:45
Post #11


User
Dołączył: Mon, 09 June 2003





sorki za zawracanie glowy wink.gif ale mala zmiana koncepcji , honda s2000

przegladajac stronki ceny s2000 z lat 2000 - 2002 , ksztaltuja sie na poziomie 9,000 - 13.000 $

moje pytanie jest takie za ile mozna kupic lekko bita ? albo porysowana ? do poprawek lakierniczo blacharskich

silnik albo 2.0 albo 2.2
fajnie bybylo gdyby byla z hardtopem,


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Sun, 06 Apr 2008 - 21:51
Post #12


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(ko @ Sun, 06 Apr 2008 - 08:45) *
sorki za zawracanie glowy wink.gif ale mala zmiana koncepcji , honda s2000

przegladajac stronki ceny s2000 z lat 2000 - 2002 , ksztaltuja sie na poziomie 9,000 - 13.000 $

moje pytanie jest takie za ile mozna kupic lekko bita ? albo porysowana ? do poprawek lakierniczo blacharskich


Napewno taniej ze wzgledu na uszkodzenia... ale ciezko spotkac lekka uszkodozna i wystawiona na sprzedaz... takie auta sprzedaja sie na aukcjach dealerskich - Copart itd. Ogolnie ceny bezwypadkowej S2000 sa dobre przy tym kursie $ jak i kazdego innego sprzetu cool.gif


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ko
post Tue, 08 Apr 2008 - 10:58
Post #13


User
Dołączył: Mon, 09 June 2003





a moglbym cie poprosic zebys poszukal mi s 2000 tak do 12-13.000 $ (narazie chcialbym zrobic rozeznanie)
i podeslac mi kilka ofert z fotkami na maila ? kow4all@yahoo.com


pozdro ko


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Tue, 08 Apr 2008 - 20:50
Post #14


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(ko @ Tue, 08 Apr 2008 - 04:58) *
a moglbym cie poprosic zebys poszukal mi s 2000 tak do 12-13.000 $ (narazie chcialbym zrobic rozeznanie)
i podeslac mi kilka ofert z fotkami na maila ? kow4all@yahoo.com


pozdro ko


Oferty wyslane...


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MattUK
post Wed, 09 Apr 2008 - 00:40
Post #15


Rookie
Dołączył: Tue, 08 April 2008





no to ja sie też podłącze, co powiesz a autach niemieckich? czy np, 2,3letnie A3 2.0TDi na fullu da sie sciągnac taniej niz z zachodu, bo szukam dla mej pani? jeśli tak to prosze o jakies oferty. pozatym, jak juz kolega z góry-skutery wodne, jak to wygląda z opłatami? a R6, R1, przetarte za ile wyjdzie z opłatami, tak 2002r?
prosze o info PW...
thnx, best regards, Matt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Wed, 09 Apr 2008 - 07:39
Post #16


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(MattUK @ Tue, 08 Apr 2008 - 18:40) *
no to ja sie też podłącze, co powiesz a autach niemieckich? czy np, 2,3letnie A3 2.0TDi na fullu da sie sciągnac taniej niz z zachodu, bo szukam dla mej pani? jeśli tak to prosze o jakies oferty. pozatym, jak juz kolega z góry-skutery wodne, jak to wygląda z opłatami? a R6, R1, przetarte za ile wyjdzie z opłatami, tak 2002r?
prosze o info PW...
thnx, best regards, Matt


poszło na priv...


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav.
post Wed, 16 Apr 2008 - 17:27
Post #17


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007





Witam.
Interesowało by mnie porsche cayenne s , lexus gs 300 (2006-) , rx 330 (2004-) , acura rl (2005-).
Najlepiej żeby były z słabszymi jednostkami , cayenne może byc 3.2 v6 i lex gs 300 wystarczy , jest to auto dla mojego staruszka a on do tej pory tłukł sie dieslami i będzie narzekać na spalanie...

Możesz podesłac kilka przykładowych ofert ? cayeny i rx interesowałyby mnie z 2003-2004r , gs z 2006 , rl z 2005-2006 , chyba że cos nowszego by sie trafiło w rozsądnej kasie.
Albo może podrzucisz pomysł na jakiegos suva albo auto z segmentu gs'a/rl'a bo sam juz nie wiem co brać , amerykańców raczej nie chce , chyba że grand cherokee crd jakoś w normalych pieniądzach by sie znalazł.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Thu, 17 Apr 2008 - 05:41
Post #18


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(Rav. @ Wed, 16 Apr 2008 - 11:27) *
Witam.
Interesowało by mnie porsche cayenne s , lexus gs 300 (2006-) , rx 330 (2004-) , acura rl (2005-).
Najlepiej żeby były z słabszymi jednostkami , cayenne może byc 3.2 v6 i lex gs 300 wystarczy , jest to auto dla mojego staruszka a on do tej pory tłukł sie dieslami i będzie narzekać na spalanie...

Możesz podesłac kilka przykładowych ofert ? cayeny i rx interesowałyby mnie z 2003-2004r , gs z 2006 , rl z 2005-2006 , chyba że cos nowszego by sie trafiło w rozsądnej kasie.
Albo może podrzucisz pomysł na jakiegos suva albo auto z segmentu gs'a/rl'a bo sam juz nie wiem co brać , amerykańców raczej nie chce , chyba że grand cherokee crd jakoś w normalych pieniądzach by sie znalazł.


Wyslalem wstepna oferte na priva... dodatkowo przeslalem ci servis gdzie szukac interesujacych cie aut...


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akp69
post Thu, 17 Apr 2008 - 13:53
Post #19


Rookie
Dołączył: Sun, 17 June 2007





.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Thu, 17 Apr 2008 - 23:14
Post #20


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT(akp69 @ Thu, 17 Apr 2008 - 07:53) *
Ja rowniez pozwole sie podlaczyc o prosbe o jakies ciekawe stronki z aukcjami, badz jesli masz jakies ciekawe oferty na dwa auta
s2000 >2004 / corvette zo6 z pierwszych lat moze byc leciutko chlasnieta smile.gif
akp69@o2.pl


Aut możecie szukac na ogólnodostępnych serwisach motoryzacyjnych:

www.AutoTrader.com

www.Cars.com

Mój ZipCode to 23185 - starajcie sie szukać w miarę bliskiej odległości od mojego ZipCode... Oczywiście jeśli szukamy aut, których jest niewielki wybór - wtedy możecie zwiększać odległość poszukiwań... Powodzenia


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 October 2019 - 13:42