![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
juz dawno ruszylem dupsko...zanim ktokolwiek cos napisal...
ale sadzilem ze moze ktokolwiek cos robil...ale jak zwykle... 99% teoretykow.. -------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 02 August 2004 Skąd: Gdańsk ![]() |
CYTAT("buni":fqhyzdih) juz dawno ruszylem dupsko...zanim ktokolwiek cos napisal...
ale sadzilem ze moze ktokolwiek cos robil...ale jak zwykle... 99% teoretykow.. Może nikt nie miał takiego problemu jeszcze z takim autem/szperą. Nie wpadłeś na to? -------------------- E30 318is
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 January 2004 Skąd: Świętokrzyskie ![]() |
CYTAT 99% teoretykow.. Buni nie unoś się tak. Nie można mieć pretensji do użytkowników forum, że nie mają praktycznego doświadczenia. CYTAT szpere naprawilem.. i nie piszcze do mnie o info ..poszukajce sobie...
I tak właśnie umierają fora. Nie popisałeś się szczególnie. -------------------- Pancin
** ScyZZoR SquaD Kielce ** Octavia TDi - AXR Civic EG9 VTi BMW 325e - prawie turbo |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
he i jak tam , oprucz autora tematu który podobno nie będzie się dzielił zdobytą wiedzą
![]() Ja mam zamiar kupić drugą taką jak mam w swojej bumie (25% , 3,45 z 535) i będę prubował coś wyzeżbić odnośnie mocniejszego spięcia , bo nie będę żeżbił ze szperą na której jeżdżę. czy jest ktoś kto się może pochwalić jakimiś osiągnieciami w tej kwesti?? mile widziane linki lub zdjęcia. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
My dorobilismy po jednej plytce z pudelka od herbatnikow na strone i bylo mega spiete
![]() -------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
My dorobilismy po jednej plytce z pudelka od herbatnikow na strone i bylo mega spiete ![]() jaja se robisz czy faktycznie piszesz o jakimś metalowym pudełku ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 December 2005 Skąd: Grodzisk Maz. ![]() |
he i jak tam , oprucz autora tematu który podobno nie będzie się dzielił zdobytą wiedzą ![]() Ja mam zamiar kupić drugą taką jak mam w swojej bumie (25% , 3,45 z 535) i będę prubował coś wyzeżbić odnośnie mocniejszego spięcia , bo nie będę żeżbił ze szperą na której jeżdżę. czy jest ktoś kto się może pochwalić jakimiś osiągnieciami w tej kwesti?? mile widziane linki lub zdjęcia. Było o tym w tym wątku: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=47751 Użytkownik daniel325 tym się trudni(ł). -------------------- ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
serio serio , dalismy miedzy orginalne plytki ,przekladki zrobione z blaszek po puszce z piernikow , bo akurat to znalezlismy w garazu w "wydawajacej" sie nam grubosci ,ktorą uznaliśmy za słuszną.
-------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Poznań ![]() |
Zwierzak prawde pisze tylko jeśli mogę poprawić to daliśmy odrazu pod pokrywe a nie między płytki , celem było zmniejszyć luz między płytkami . Blaszka była chyba z kwasówki z pudełka po herbatnikach
![]() -------------------- Street Racer Poznań Drift Team
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 September 2006 Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER ![]() |
sory ze tak lamersko zapytam.... ale niemam bladego pojecia ... co w praktyce oznaczaja wartosci 3.91 oraz 3.45 o ktorych tu wczesniej wspomniano?
-------------------- TATTOO ART
www.tommicrazy.com mitsu FWD RWD i AWD |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
sory ze tak lamersko zapytam.... ale niemam bladego pojecia ... co w praktyce oznaczaja wartosci 3.91 oraz 3.45 o ktorych tu wczesniej wspomniano? chodzi o przełozenie dyfra czym wyższa cyfra tym krótsze biegi CZYLI LEPSZY SPRINT. Orginalnie miałem 3,23 i przy 7tyś/rpm miałem na 2 biegu 107km/h ,na 3- 160 , a na moscie 3,45 mam jakieś 99-100km/h na 2 i 150 na 3. serio serio , dalismy miedzy orginalne plytki ,przekladki zrobione z blaszek po puszce z piernikow , bo akurat to znalezlismy w garazu w "wydawajacej" sie nam grubosci ,ktorą uznaliśmy za słuszną. Zwierzak prawde pisze tylko jeśli mogę poprawić to daliśmy odrazu pod pokrywe a nie między płytki , celem było zmniejszyć luz między płytkami . Blaszka była chyba z kwasówki z pudełka po herbatnikach . Spięta była dość mocno trudno powiedzieć jak mocno w % , ale nie występował ten nie porządany przez niektórych efekt przeskakiwania kół podczas parkowania . A tak prowizoryczna naprawa dała dość trwały efekt , bo puki jej nie zamieniłem na spawany dyfer z innym przełożeniem to wszystko było ok a przeżyła , zawody oraz jazde po mieście przez jakis czas . dzięki panowie za żeczowe odpowiedzi , a co to był za dyfer z e36, e34, e30 ?? i ile w końcu było tych blaszek 1 czy 2?? wsumie dołozyliście z 0,5mm czy ile?? a w sumie dlaczego zmienialiście dyfer skoro ten śmigał?? Było o tym w tym wątku: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=47751 Użytkownik daniel325 tym się trudni(ł). dzięki ![]() ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Poznań ![]() |
Zmieniłem na spawany bo ten z ori szperą miał za długie przełożenie i tylko i wyłącznie z tego powodu zmieniłem a po za tym wole mieć dyfer z elektroszerą do driftu . Blaszki były dołożone dwie po jednej na stronę , co do grubości to nie pamiętam jaką miały , może Zwierzak pamięta
![]() -------------------- Street Racer Poznań Drift Team
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam.
Nie będę otwierał nowego tematu i zapytam tutaj. Szpery Quaife'a idzie regenerować, czy pozostaje zakup nowej? Koszt nowej to ponad 5tys. zł w ASO. Pozdr. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
regeneracja torsena raczej niewykonalna. quaife to torsen tylko nie wiadomo jaki
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
A jest jakiś przedstawiciel Torsena na Polskę?
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Nie ma
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Potrzebna pomoc.Na bieżni mechanizmu szpery tam gdzie występuje kontakt z tarczką cierną jest dość nierówna powierzchnia .Prawdopodobnie jest to (wgryziony)przyklejony materiał z tarczki .I teraz pytanie co z tym zrobić przed montażem nowej tarczki?Myślałem aby zebrać to mechanicznie do uzyskania równej powierzchni tylko czy po splanowaniu tego materiału o powiedzmy te kilka dyszek ,trzeba będzie oddać element do ponownego utwardzania czy coś w tym stylu?
![]() ![]() ![]() ![]() Tu zdjęcie samej płytki ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Wydaje mi się, że jest to utwardzane powieszchniowo.
Najlepiej zapytaj Karola z FTWL Motorsport. On regeneruje i dorabia szpery do BMW. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Ja u siebie robiłem takie coś na magnesówce. Ale powierzchnia nie była aż tak bardzo zużyta jak u Ciebie.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 17:02 |