Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> szpera - naprawa , regeneracja
buni
post Mon, 30 Jan 2006 - 19:50
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: w-wa





juz dawno ruszylem dupsko...zanim ktokolwiek cos napisal...
ale sadzilem ze moze ktokolwiek cos robil...ale jak zwykle...
99% teoretykow..


--------------------
Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1
BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 30 Jan 2006 - 19:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Karrlos
post Tue, 31 Jan 2006 - 08:35
Post #22


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2004
Skąd: Gdańsk





CYTAT("buni":fqhyzdih)
juz dawno ruszylem dupsko...zanim ktokolwiek cos napisal...
ale sadzilem ze moze ktokolwiek cos robil...ale jak zwykle...
99% teoretykow..


Może nikt nie miał takiego problemu jeszcze z takim autem/szperą. Nie wpadłeś na to?


--------------------
E30 318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pancin_KTP
post Tue, 31 Jan 2006 - 08:39
Post #23


Super User
Dołączył: Wed, 07 January 2004
Skąd: Świętokrzyskie





CYTAT
99% teoretykow..


Buni nie unoś się tak. Nie można mieć pretensji do użytkowników forum, że nie mają praktycznego doświadczenia.

CYTAT
szpere naprawilem.. i nie piszcze do mnie o info ..poszukajce sobie...


I tak właśnie umierają fora. Nie popisałeś się szczególnie.


--------------------
Pancin

** ScyZZoR SquaD Kielce **

Octavia TDi - AXR
Civic EG9 VTi
BMW 325e - prawie turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sat, 27 Dec 2008 - 19:14
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





he i jak tam , oprucz autora tematu który podobno nie będzie się dzielił zdobytą wiedzą wink.gif , regenerował już ktoś swoją szperę??
Ja mam zamiar kupić drugą taką jak mam w swojej bumie (25% , 3,45 z 535) i będę prubował coś wyzeżbić odnośnie mocniejszego spięcia , bo nie będę żeżbił ze szperą na której jeżdżę.
czy jest ktoś kto się może pochwalić jakimiś osiągnieciami w tej kwesti?? mile widziane linki lub zdjęcia.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zwierzak
post Sat, 27 Dec 2008 - 20:57
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Mon, 27 January 2003
Skąd: warszawa





My dorobilismy po jednej plytce z pudelka od herbatnikow na strone i bylo mega spiete smile.gif dupoodczyt 80%


--------------------

Kopnac to mozesz swoja starą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sat, 27 Dec 2008 - 21:00
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(Zwierzak @ Sat, 27 Dec 2008 - 20:57) *
My dorobilismy po jednej plytce z pudelka od herbatnikow na strone i bylo mega spiete smile.gif dupoodczyt 80%


jaja se robisz czy faktycznie piszesz o jakimś metalowym pudełku wink.gif ?? co to niby za szpera??


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warp9
post Sat, 27 Dec 2008 - 21:12
Post #27


Super User
Dołączył: Thu, 15 December 2005
Skąd: Grodzisk Maz.





CYTAT(mcgiver @ Sat, 27 Dec 2008 - 19:14) *
he i jak tam , oprucz autora tematu który podobno nie będzie się dzielił zdobytą wiedzą wink.gif , regenerował już ktoś swoją szperę??
Ja mam zamiar kupić drugą taką jak mam w swojej bumie (25% , 3,45 z 535) i będę prubował coś wyzeżbić odnośnie mocniejszego spięcia , bo nie będę żeżbił ze szperą na której jeżdżę.
czy jest ktoś kto się może pochwalić jakimiś osiągnieciami w tej kwesti?? mile widziane linki lub zdjęcia.

Było o tym w tym wątku: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=47751
Użytkownik daniel325 tym się trudni(ł).


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zwierzak
post Sat, 27 Dec 2008 - 21:12
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 27 January 2003
Skąd: warszawa





serio serio , dalismy miedzy orginalne plytki ,przekladki zrobione z blaszek po puszce z piernikow , bo akurat to znalezlismy w garazu w "wydawajacej" sie nam grubosci ,ktorą uznaliśmy za słuszną.


--------------------

Kopnac to mozesz swoja starą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarnyy
post Sat, 27 Dec 2008 - 23:10
Post #29


Super User
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Poznań





Zwierzak prawde pisze tylko jeśli mogę poprawić to daliśmy odrazu pod pokrywe a nie między płytki , celem było zmniejszyć luz między płytkami . Blaszka była chyba z kwasówki z pudełka po herbatnikach smile.gif . Spięta była dość mocno trudno powiedzieć jak mocno w % , ale nie występował ten nie porządany przez niektórych efekt przeskakiwania kół podczas parkowania . A tak prowizoryczna naprawa dała dość trwały efekt , bo puki jej nie zamieniłem na spawany dyfer z innym przełożeniem to wszystko było ok a przeżyła , zawody oraz jazde po mieście przez jakis czas .


--------------------
Street Racer Poznań Drift Team
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TommiCrazy
post Sat, 27 Dec 2008 - 23:22
Post #30


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 September 2006
Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER





sory ze tak lamersko zapytam.... ale niemam bladego pojecia ... co w praktyce oznaczaja wartosci 3.91 oraz 3.45 o ktorych tu wczesniej wspomniano?


--------------------
TATTOO ART
www.tommicrazy.com

mitsu FWD RWD i AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sun, 28 Dec 2008 - 00:14
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(TommiCrazy @ Sat, 27 Dec 2008 - 23:22) *
sory ze tak lamersko zapytam.... ale niemam bladego pojecia ... co w praktyce oznaczaja wartosci 3.91 oraz 3.45 o ktorych tu wczesniej wspomniano?

chodzi o przełozenie dyfra czym wyższa cyfra tym krótsze biegi CZYLI LEPSZY SPRINT.
Orginalnie miałem 3,23 i przy 7tyś/rpm miałem na 2 biegu 107km/h ,na 3- 160 , a na moscie 3,45 mam jakieś 99-100km/h na 2 i 150 na 3.


CYTAT(Zwierzak @ Sat, 27 Dec 2008 - 21:12) *
serio serio , dalismy miedzy orginalne plytki ,przekladki zrobione z blaszek po puszce z piernikow , bo akurat to znalezlismy w garazu w "wydawajacej" sie nam grubosci ,ktorą uznaliśmy za słuszną.


CYTAT(czarnyy @ Sat, 27 Dec 2008 - 23:10) *
Zwierzak prawde pisze tylko jeśli mogę poprawić to daliśmy odrazu pod pokrywe a nie między płytki , celem było zmniejszyć luz między płytkami . Blaszka była chyba z kwasówki z pudełka po herbatnikach . Spięta była dość mocno trudno powiedzieć jak mocno w % , ale nie występował ten nie porządany przez niektórych efekt przeskakiwania kół podczas parkowania . A tak prowizoryczna naprawa dała dość trwały efekt , bo puki jej nie zamieniłem na spawany dyfer z innym przełożeniem to wszystko było ok a przeżyła , zawody oraz jazde po mieście przez jakis czas .


dzięki panowie za żeczowe odpowiedzi , a co to był za dyfer z e36, e34, e30 ?? i ile w końcu było tych blaszek 1 czy 2?? wsumie dołozyliście z 0,5mm czy ile?? a w sumie dlaczego zmienialiście dyfer skoro ten śmigał??

CYTAT(warp9 @ Sat, 27 Dec 2008 - 21:12) *
Było o tym w tym wątku: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=47751
Użytkownik daniel325 tym się trudni(ł).


dzięki smile.gif widziałem ten temat , jednak chodzi o to jak mozna to zrobić samemu i nic za to nie płacąc wink.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarnyy
post Sun, 28 Dec 2008 - 10:51
Post #32


Super User
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Poznań





Zmieniłem na spawany bo ten z ori szperą miał za długie przełożenie i tylko i wyłącznie z tego powodu zmieniłem a po za tym wole mieć dyfer z elektroszerą do driftu . Blaszki były dołożone dwie po jednej na stronę , co do grubości to nie pamiętam jaką miały , może Zwierzak pamięta smile.gif


--------------------
Street Racer Poznań Drift Team
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Wed, 22 Sep 2010 - 17:40
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Witam.

Nie będę otwierał nowego tematu i zapytam tutaj.

Szpery Quaife'a idzie regenerować, czy pozostaje zakup nowej?
Koszt nowej to ponad 5tys. zł w ASO.

Pozdr.


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Wed, 22 Sep 2010 - 18:30
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





I drugie pytanie:

Jak ma się taka szpera do Quaife'a?

Torsen


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 22 Sep 2010 - 21:20
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





regeneracja torsena raczej niewykonalna. quaife to torsen tylko nie wiadomo jaki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 23 Sep 2010 - 13:22
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





A jest jakiś przedstawiciel Torsena na Polskę?


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Thu, 23 Sep 2010 - 14:15
Post #37


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Nie ma wink.gif Torsen to po prostu skrócona nazwa mechanizmu Torque-sensing. Ten patent ma wykupionych wiele firm: GM, Ford, VW i min. Quafie. Przedstawicielem Quafie jest chyba Tomson.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 27 Dec 2016 - 21:22
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Potrzebna pomoc.Na bieżni mechanizmu szpery tam gdzie występuje kontakt z tarczką cierną jest dość nierówna powierzchnia .Prawdopodobnie jest to (wgryziony)przyklejony materiał z tarczki .I teraz pytanie co z tym zrobić przed montażem nowej tarczki?Myślałem aby zebrać to mechanicznie do uzyskania równej powierzchni tylko czy po splanowaniu tego materiału o powiedzmy te kilka dyszek ,trzeba będzie oddać element do ponownego utwardzania czy coś w tym stylu?







Tu zdjęcie samej płytki

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Wed, 28 Dec 2016 - 15:33
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Wydaje mi się, że jest to utwardzane powieszchniowo.
Najlepiej zapytaj Karola z FTWL Motorsport. On regeneruje i dorabia szpery do BMW.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Wed, 28 Dec 2016 - 16:13
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Ja u siebie robiłem takie coś na magnesówce. Ale powierzchnia nie była aż tak bardzo zużyta jak u Ciebie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 17:02