![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Po przygrzaniu i starcie z 3k przy około 20 stopniach na zewnątrz uślizgu nie ma, tylko że u mnie jest 235, a nie 365 koni
![]() Jeśli chodzi o zakręty, dają radę. Drugi raz bym ich nie kupił. Majtów nie ściągają, huczą i buczą i piszczą jak głupie. -------------------- www.mikis525.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Jak piszczą to sprawdź geometrię. Wszystkie opony typu slick i semi-slick są głośnie i wymagają rozgrzania to prawidłowej pracy, a np. przy RS-R takie Max-Sporty chodzą jak bombowce, są kilka razy głośniejsze.
Trzeba pamiętać też o cenie wiadomo, że R888 lepsze tylko cena 1 szt. w rozmiarze 235/40/18 to ok. 1 kpln. A co tam jebać biedę, jeszcze lepszym wyborem będzie profi slick Michała tylko wtedy 1 opona kosztuje ok. 2 Kpln. Bierzmy pod uwagę co za daną cenę nam oferuje konkretna opona. A jak ktoś od opony do upalania oczekuje by była komfortowa, cicha i starczała na długo to chyba pomylił adres. No i najważniejsze, wiele osób narzeka na daną oponę, a jak się je zapyta kiedy ostatnio robiły geometrię/zbieżność jakie mają kąty to się oczekuje, że nie mają pojęcia abo robiły to 2 lata temu, a tu jest klucz do sukcesu. Odpowiednie ustawienie zawiasu może spowodować że w aucie, które nie miało trakcji na oponie X nagle okazuje się, że ta sama opona klei jak zła. -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#403
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
miałem RS-R w hondzie turbo- sprzedałem...
Niestety ta opona jest średnia.. a to co boli w niej najbardziej to budowa bocznej ścianki, która szczególnym osiągnięciem designu nie jest.. Obecnie zmieniłem na advany i jest lepiej. Do codziennej jazdy wg mnie w różnych warunkach dobrym wyborem będzie R1R. |
|
|
![]()
Post
#404
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Wygląd bocznej ścianka najważniejszy
![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#405
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
U mnie RS-R też nie zdała egzaminu . Może przy ciężkich "kobyłach" ma swoje prawo bytu ,ale była przy lekkim aucie to nawet na ułężu w 30"C była poprostu marna
![]() Jej jedyna zaleta to twarda ścianka i cena ,w życiu bym jej nie porównał do r888 ,a raczej do parady. |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
I tu się mogę z tobą zgodzić zauważyłem, że marudzą osoby, które mają małe/lekkie auta oraz jedzą na, małym kole - 15 cali. Sam dobrze wiesz po przykładzie swojego Lotusa, że nie jesteś w stanie dogrzać nim slicka i najlepiej się jeździ na jakiejś bardzo miękkiej mieszance, a RS-R jest twardą oponą. W Focusie, Mini czy EVO ta opona się sprawdza, ale nie od dziś wiadomo, że ten sam model opony różnie zachowuje się na różnych autach, ponadto inaczej jest na oponie 195/50/15, a inaczej na 235/40/18.
Koniec OT. -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#407
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
W momencie założenia opon auto miało 8 miesięcy i 11 kkm przebiegu, więc za bardzo przeorane nie było
![]() ![]() -------------------- www.mikis525.pl
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Nie ma to znaczenia ja w tym sezonie już 3 razy robiłem geo.
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#409
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
RSR to opona drogowa UHP, zerknij sobie na stronę producenta a nie importera
![]() ![]() A jak ktoś chce wyniki robić na paradach, t1r i innych tanich gumach, to niech oczekuje efektu współmiernego do ceny. Nie ma tanich i dobrych nowych semi (nie testowałem nalewek), koniec kropka. A co do Sport Cup, od tygodnia koleś co dzień-dwa sprzedaje po parze na aukcji od 1Eur nowe, wczoraj skończyły się np 235/40/18 za 212Eur para ( http://www.ebay.de/itm/130746327409?ssPage...9#ht_500wt_1203 - ale dziś już pewnie tak słodko nie będzie, niedziela). Na pewno zjedzą każde fedki. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#410
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
U mnie w lekkim aucie RSR robi mega robotę, nie ma problemu z przyczepnością na zakrętach. Jadą po mieście i waląc ze świateł kleją gorzej niż R1R ale to dlatego, że R1R się szybko grzeje. Na rozgrzanym Federalu klei jak na R888. Kontrolując ciśnienia, nie ma problemu z dogrzaniem w lekkim aucie.
Jeździłem na wszystkich 3 oponach zarówno po zakrętach (Ułęż, Kielce, Poznań, NMnP) jak i na ćwiartkę. Zajeździłem po 2 komplety każdej opony, jeździłem też na mixach tych opon między osiami. Na zakręty - R888 > RSR > R1R Na prostą - R888 > R1R > RSR Auto - Astra, mam nadzieję że okolice 980 kg. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#411
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Panowie, jak wypada Federal SS-595 w stosunku do opon UHP typu Conti CSC 3, CSC 5, Pirelli P Zero Nero itp? Czy jest to opona, która może konkurować z w/w zarówno na suchym jak i na mokrym? Miał ktoś z nią do czynienia? Będę wdzięczny za każdą opinię, bo cena jest kusząca
![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Kenet 1tona to nie takie lekkie auto:) pytanie czy na tyle też byłeś z nich zadowolony .
|
|
|
![]()
Post
#413
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
To tak dla fascynatów fedralem. Jak dziś oddawałem felgi do renowacji, okazało się, że jedna z Federali FZ-201 się poddała, nieciekawie... Jeździć się tak da, ale wolałbym wymianę. A już wiem że nie ma potrzeby, wg importera to normalne, tak się zdarza i mam jeździć jakby się nic nie stało... W przyszłym roku podobno tak nie będzie już się działo w nowych oponach. Fajnie.
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#414
|
|
User Dołączył: Fri, 03 April 2009 Skąd: Łochów ![]() |
Panowie jakie oponki polecieli byście do sedan klasy średniej (Honda accord) w rozmiarze 215/40 r18. Wiadomo wyścigów to to nie jest. Typowy DD. Z naciskiem na czerpanie przyjemności z pokonywanych szybciej zakręcików. Przerabiałem już Conti CSC 2 CSC 3 i pasują mi te oponki (może w deszcz nie jest za ciekawie
![]() |
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 May 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
@matteusz, miałem pzero nero i 595 evo (które wg. innych osób są lepsze od ss-595) i moim zdaniem federale na suchym są dużo lepsze. Jedyny minus federali to podatność na aquaplanning. Sam mam opony w rozmiarze 205/40/17 i jeśli chodzi o wygląd, to federal jest dużo szerszy niż Pzero nero w tym samym rozmiarze. Do tego ścianka w 595 evo nie jest wcale jakaś mega twarda, jak można przeczytać w różnych ogłoszeniach. Moim zdaniem fajna opona na suche i mokre nawierzchnie bez kałuż. Średnio nadaje się do auta, które jeździ nawet okazyjnie w trasy, bo naprawdę, przy 110 na drodze z kałużami robi się już nieciekawe i trzeba się wlec, co jest trochę wkurzające. Jeśli auto na miasto, to powinny być świetne. Nie wiem jak wygląda teraz ich cena, bo sam kupowałem je po 300 z lekkim haczykiem, w okolicach chyba kwietnia.
|
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Kenet 1tona to nie takie lekkie auto:) pytanie czy na tyle też byłeś z nich zadowolony . Hehe no niestety w porównaniu do np. lotusa to ciężka krowa. Z tyłem miewałem problemy, ale tylko na hamowaniach. W zakrętach nigdy nie narzekałem na nadmierną nadsterowność. Zazwyczaj upuszczałem powietrza deliktanie tak na 1,5-1,7 bara żeby się szybciej dogrzewała opona i było git. Natomiast na bardzo specyficznych Kielcach wyjechałem w zestawieniu przód R888, a tył Federal i szybko musiałem zamienić te opony na osiach żeby się auto ustabilizowało. Niestety trzeba testować, jak się samemu nie sprawdzi to się człowiek nigdy prawdy nie dowie ![]() -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
ja pisałem o RS-R, i do nich nie ma podejścia żadna uliczna opona. RS-R oczywiście troszkę słabiej klei od R888 ale to nie oznacza, że jest złą oponą. Litości. Miałem na Mini 595 RSR na chwilę założone na przód, żeby je sprawdzić, bo moje R888 do jazdy na co dzień były dość kosztownym wydatkiem dwa razy w roku. Po dniu jazdy oddałem, bo to piramidalne gówno nie opona. Na R888 auto zrywało mi przy zmianie 1/2, na 595 RSR traciło przyczepność przy zmianach z 3 na 4 (a ma raptem 210? KM i 250 Nm). Zmieniałem sobie ciśnienia w zakresie od 1.9 do 2.8 bar i na tym czymś nie da się jeździć, jak na niskich ciśnieniach łapało trakcję na prostej, to zakręty dramat, na wyższych ciśnieniach i brak trakcji na wprost, i nie skręca, co w aucie ważącym tonę200 na oponach 215/45R17 nie powinno się zdarzać. Trakcyjnie 595 RSR są na poziomie Pirelli P6000, nie wyżej, w zakrętach nie lepsze. Porównywanie tych opon z R888 to żart, bo porównać można tylko to, że są okrągłe i zakłada się je na felgi. Sporo ludzi jeżdżących mocnymi samochodami KJSy typu Rakietowa czy SuperOes wskoczyło w te RSR i jeszcze szybciej z nich wyskoczyło, bo to szmata. Mam to teraz niestety na kolejnym aucie i nawet nim nie jeżdżę tylko czekam na R888 w moim rozmiarze, bo te Federale mam zamiar wykończyć na Słomce raz na zawsze. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Na poznaniu trzymały lepiej niż cywilne conti, a zużywały się wolniej od nich, to jedyna ich zaleta. Ale gdzie im do R888. Też szukam czegoś co działa jak R888 a kosztuje mniej/wystarcza na dłużej. I dupa, się chyba nie da.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
No chyba się nie da się. Najlepszy stosunek price/performance do codziennej jazdy to chyba RE050 w rejonach deszczowych, RE070 w suchszych, ale to nie torowe opony. Trzeba kupować felgi i płakać albo udawać, że nie pada i ładować R888
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 03 March 2004 Skąd: Gliwice ![]() |
A Neova AD08 do tego jak się ma?
-------------------- 'Nigdy nie jest żle, ale zawsze może być lepiej' ;)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 23:51 |