![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 17 November 2006 Skąd: Torun ![]() |
jako ze nabylem e46 330ci to szukam do niej szpery, podobno most z x3 pasuje ale podobno tez nie mial szpery, na allegro napotkalem cos takiego ale z tego co sie orientuje w e46 nie mozna bylo dokupic szpery, a sprzedajacy sie zapiera ze w tym moscie jest szpera, co wy na to? ewentualnie z jakiego bmw mozna zamontowac most ze szpera do e46
https://ssl.allegro.pl/item434689634_bmw_e4...era_szpera.html -------------------- ///M5e60, FX35, e46v8
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
a niby dlaczego do e46 nie moza bylo dokupic szpery? pierwsze slysze...
-------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 16 October 2006 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
a niby dlaczego do e46 nie moza bylo dokupic szpery? pierwsze slysze... A które wersje silnikowe w budzie E46 poza M3 miały seryjnie szpere?Chyba żadne (albo bardzo mało) a ta z M3 raczej nie pasuje p&p do innych E46 więc dlatego jest taki problem ze szperami do E46.Oczywiście można kupić np szpere Kaaz'a ale chyba nie o to chodzi żeby od razu wydawać kilka tysięcy PLNóf na szpere do zwykłego dupowozu. -------------------- SAAB 93 2,0T B204L
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Starachowice ![]() |
a niby dlaczego do e46 nie moza bylo dokupic szpery? pierwsze slysze... A niby z tego samego powodu z którego nie można było dokupić szpery jednocześnie z ASC+T w E36 - albo jedno albo drugie natomiast nie wyjeżdżały nigdy z fabryki razem w jednym samochodzie bo trochę się "gryzą" ze sobą ![]() DSC było z tego co wiem już w każdym E46 standardem więc nie oferowali możliwości dokupienia szpery (inna sprawa, że w M jakoś się udało pogodzić jedno z drugim ![]() Pozdr. -------------------- 2009 X5 3.5d
2004 E46 M3 S54B32 1997 E36 M3 S62B50 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
czyli nie mozna bylo do e46 zamowic dyfra ze szpera? paranoja
![]() bo bylo dsc... ja nie mowie o tym ze jakas wersja miala seryjnie szpere,ale np do e36 wiekszego problemu z dyframi nie ma. przyznaje bez bicia,ze nie wiedzialem o takiej dziwnej polityce - my bad -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
DSC było z tego co wiem już w każdym E46 standardem ASC, ale to drobiazg:) EDIT: http://www.bimmerfest.com/wiki/index.php?t...-year_change.29 Jak widac, na poczatku bylo ASC w serii, ktory zostal zastapiony przez DSC. Porsche911 +1 = Porsche912 ? ![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
DSC ale to drobiazg.....
|
|
|
gość_STAN_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
jako ze nabylem e46 330ci to szukam do niej szpery, podobno most z x3 pasuje ale podobno tez nie mial szpery, na allegro napotkalem cos takiego ale z tego co sie orientuje w e46 nie mozna bylo dokupic szpery, a sprzedajacy sie zapiera ze w tym moscie jest szpera, co wy na to? ewentualnie z jakiego bmw mozna zamontowac most ze szpera do e46 https://ssl.allegro.pl/item434689634_bmw_e4...era_szpera.html jak chcesz mieć szpere to najlepszy sposób jaki jest do tego modelu to nabyć belkę mocującą+dyfer+przerobić końcówkę wału i masz dyfer od M'ki(E46) kóry jak bedzie za mało zacieśniony możesz zawsze u odpowiedniego człowieka spiać % bardziej. koszta...dyfer nabedziesz(używany) w dobrym stanie już za 2400zł..belke mocująca podobnie(nowa) używaną pewnie dużo taniej..przeróbka wału to akurat grosze.. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 17 November 2006 Skąd: Torun ![]() |
jak chcesz mieć szpere to najlepszy sposób jaki jest do tego modelu to nabyć belkę mocującą+dyfer+przerobić końcówkę wału i masz dyfer od M'ki(E46) kóry jak bedzie za mało zacieśniony możesz zawsze u odpowiedniego człowieka spiać % bardziej. koszta...dyfer nabedziesz(używany) w dobrym stanie już za 2400zł..belke mocująca podobnie(nowa) używaną pewnie dużo taniej..przeróbka wału to akurat grosze.. stan a co z poloskami bo z tego co czytalem miales chyba przerabiane? czy nie trzeba przerabiac wneki na kolo zapasowe? -------------------- ///M5e60, FX35, e46v8
|
|
|
gość_STAN_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
to z dupy wogole tai pomysl z wkladaniem takiego dyfra.. kombinacje i nic wiecej..
jakbym mial tyle kasy wydac na przekladki duperele szukanie itp to juz bym wolal kupic kaaza albo quaifa bo kasa podobna wyjdzie... -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Możesz zrobić tak jak ja, dyfer z innego modelu (u mnie E32) i przeróbka wózka. Trzeba się trochę naszukać i pomierzyć by znaleźć odpowiedni ale da się. Flansze na półosie i wał często można wymienić jak nie będą pasować (u mnie wymieniona jest flansza wału). Koszt to 500-800zł za dyfer + przeróbki.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 September 2008 Skąd: Katowice ![]() |
a z E39 ?
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 19 January 2004 Skąd: Radom ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 21:21 |