![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 February 2005 Skąd: Poznan ![]() |
Witam,moze ktos wie ile faktycznie da mi zmiana wałkow na sportowe GT?
Operacja ta kosztuje 2000 tys!Pytanie czy jest warto? -------------------- BMW 318is
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Nie jest warto, bo ci się krzywki zaczną wycierać, i będzie problem. Norma w wałkach od Świątka.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: KRAKOW ![]() |
ale swiatek dorabia krzywki do walka wiec jesli masz dowody na to ze walki od swiatka se zle to je tutaj przedstaw bo ja i moi koledzy nie mieli nigdy problemu z tymi walkami aj w golfi mialem walek od swiatka do wyscigow gorskich jezdzilem z nim na codzien bardzo ostry walek wolne obroty okolo 2000 przyrost mocy 15KM auto krecilo sie jak motor polecam walki od P. Swiatka
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: poznan ![]() |
ja mam swoje zdanie na ten temat i wiele fuszery widzialem która wychodzila z bydgosxzcy od P Swiatka. Nie twierdze ze nie potrafi zrobic dobrze walków , imho jesli on sie za cos wezmie to zrobi to dobrze natomiast wydaje mi sie ze ma nie zawsze kompetentny personel i z tego wynikaja te kuchy.
THX -------------------- czołg sprzedany
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Pozostaje jeszcze kwestia samych parametrow krzywek.
Opowiadal mi jeden koles co dlubal samochod ze swiatek nie mogl za cholere trafic z walkami zeby samochod pracowal normalnie i mial przyrost konkretny. Albo obroty min to bylo 2000 albo przyrost zaden. Catcamsa wlozyl i ma stabilne jalowe i przyrost konkretny. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: KRAKOW ![]() |
wszystko zalezy od walka ja uwazam ze jak sie pogada z gosciem zrobi wszystko ok jezdzilem na tych walkach i uwazam ze sa ok ale tak jak mowie to moje zdanie
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Thu, 03 March 2005 ![]() |
Mój kolega za moją namową złożył wałki od Świątka i dzisiejsze wyniki z hamowni to -15KM i -20NM w stosunku do tego co było wcześniej. Świątek poraz pierwszy robił wałki do tego silnika i robił je posługując się seryjnymi... Z zasłyszanej opini wyszło na to ,że zawsze jest jakiś przyrost po jego wałkach, a tu taki "wałek"
Mówiłem mu co prawda,że catcams będzie lepszy, ale sprawy ekonomi przeważyły szalę na stronę Światka. Nie wiwm jak to się skończy, bo chyba jeszcze raz je będzie musiał robić... inna sprawa, że moze są źle założone, ale chyba to nie to. Pozdrawiam -------------------- http://www.stormriders.pl
BLF-juz nie aktualne Nie sa tak wygodne, oszczędne i tanie jak skoda fabia 1,2 htp ale lubimy je bardzo |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 27 December 2003 Skąd: Kielce ![]() |
Witam
Nie bede sie wypowiadal na temat sportowych walkow od swiatka ale robilem kilka razy walki do aut co prawada nie sportowe i kreca sie do dzis wiec nie moge zgodzic sie z opinia ze krzywki sie scieraja ............ |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 30 October 2003 Skąd: Krapkowice ![]() |
CYTAT Mój kolega za moją namową złożył wałki od Świątka
A czy to przypadkiem nie do Toyoty Cariny 2.0 3S-FE? viewtopic.php?t=19892 Naprawde fatalnie to wyszło ,ale ciekawe co jest przyczyną?Zły montaż wałków?Same wałki są do niczego? Najlepiej jak kolega któremu te wałki odjęły duzo mocy pojedzie do świątka i zapyta się go co z tym fantem zrobić,bo inaczej tego niewidze. -------------------- 3S-FE emerycka wersja CarinyE
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Katowice ![]() |
Przecież Światek daje na wałki gwarancji pół roku, skoro sie starły to trzeba oddać a druga sprawa, to razem z wałkiem trzeba zmienić na nowe ślizgacze bo inaczej włek ma nowe rysy na ślizgaczach stare i sie nawzajem ścierają. Po trzecie dobry olej zalać, bo jak na mineralnym niektórzy jeżdżą bo do silnika szkoda lać drogi jak co miesiąc zmieniają?? no to szkoda pytań, ja na mineralnym oleju i seryjnym wałku wytarłem i krzywki na wałku i na ślizgaczu tak, że skok był o połowe mniejszy.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
Niestety p.Świątek robi wałki jakie robi(począwszy od maluchów do bmw) i często jeszcze się trafiają takie rodzynki ze sie szybko ścieraja (chociaz nie ktorzy maja wiecej szczescia i te walki im sluza dobrze),a pozatym poprawic fabryke BMW to nie jest rzecz najlatwiejsza i niezbedne jest do tego doswiadczenie z tymi silnikami,bo inaczej wychodza rozne smieszne rzeczy
-------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 29 March 2005 ![]() |
Witam!!! Moja opinia o wałkach Świątka również jest negatywna! Wkładaliśmy już kilka wałeczków od Świątka i efekty marne a co do krzywek to we wszystkich wałkach wytarte były już po 2 miesiącach. Gdyby stało się tak raz ale w każdym aucie które miało te wałki były jaja. Tym bardziej nie polecam wkładać ich do silników beti!!! Teraz wkładamy tylko i wyłącznie wałki z niemiec z fabryki motorsporta i efekty zajebise, dorabiają co chcemy, materiały wytrzymują, klient zadowolony!!!
Pozdro -------------------- "MS Extreme Tuning"
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 April 2003 Skąd: Łódź ![]() |
CYTAT Wkładaliśmy już kilka wałeczków od Świątka i efekty marne a co do krzywek to we wszystkich wałkach wytarte były już po 2 miesiącach. Gdyby stało się tak raz ale w każdym aucie które miało te wałki były jaja Ja mam wałki od Świątka 328 E46 moc 230KM - zrobiłem ponad 100tyś i wszystko OK. Po przebiegu 60-70 tyś były oglądane przez mechanika nie wykazują żadnego zużycia. olej MOTUL 300V POWER. - zmiany co 2/3 wskazań komp. Czyli jak widać nie jest to regułom CYTAT Teraz wkładamy tylko i wyłącznie wałki z niemiec z fabryki motorsporta i efekty zajebise,
Jakie ceny wałków np do 328. Porównujemy jakość może i ceny. -------------------- NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
odkopie stary temat, czy ktos wkladal walki do 2,5 ? m50b25 dokladniej, i co sie dzialo
![]() czy dobrze bylo by np. nie odprezac silnika przy uturbianiu tylko dlatego zeby nie ruszac glowicy, zwykla nowa uszcelke zalozyc , wlozyc walki i powiedzmy 0,6 dmuchac tak zeby nie wydmuchalo uszczelki i nic zlego sie nie stalo z silnikiem , ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
odkopie stary temat, czy ktos wkladal walki do 2,5 ? m50b25 dokladniej, i co sie dzialo ![]() czy dobrze bylo by np. nie odprezac silnika przy uturbianiu tylko dlatego zeby nie ruszac glowicy, zwykla nowa uszcelke zalozyc , wlozyc walki i powiedzmy 0,6 dmuchac tak zeby nie wydmuchalo uszczelki i nic zlego sie nie stalo z silnikiem , ![]() Powiem tak co do turbo to 0.5 0.6 to seria powinna znieś bez bólu mowa o m50b25 i bez wałków będzie dawało radę, lepiej zainwestować w ecu mastera i pogrzebać przy zapłonie po uturbieniu żeby zmienić charakterystykę przyrostu. Wałki większe zawory i tym podobne zostaw sobie na kolejne setapy najpierw naucz się turbo jak co po co i dlaczego a to nie jest proste, jak dolejesz paliwa tyle ile trzeba to silnik wytrzyma znaczy tłoki. Odpręża się po to żeby więcej dmuchnąć i po to żeby silnik nie dostawał w kość na dole jak i tak jest mocno obciążony (mówię o dole silnika panew i korby), poza tym podczas zakładania nowej uszczelki (z myślą o turbo) to głowicę dokręca się mocniej. Mi seryjną uszczelkę(która była na silniku jak go nabyłem) dmuchnęło jak było 1b. POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 15 March 2006 Skąd: -=wawa=- ![]() |
to jak jest w końcu z tymi wałkami..skąd najlepiej brać ?
dbilas ? motorsporta ? czy świątek ? |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
producentów wałków w Europie jest co najmniej kilkunastu - wybrać najlepiej takiego który ma dystrybutora w PL a wałki są wykonywane są nowe a nie regenerowane z "nowymi" krzywkami.
Jeżeli budujesz bardzo nietypowy silnik to szukaj producenta który wykona wałek pod konkretne parametry silnika. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 November 2004 Skąd: z kątowni ![]() |
Polecam firmę z Krakowa http://pavlus.republika.pl/ robiłem u nich wiele wałków i wszystkie są bez zastrzeżeń Swiatkowi wałki raz wychodzą raz nie,mój kolega wałek od świątka wyjmował po 1500km po długiej reklamacji dostaliśmy wałek o gorszych parametrach niż seryjny
-------------------- NIE KUPIŁEM SZYBKIEJ FURY,JA JĄ SOBIE ZROBIŁEM
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
schrick ?
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 16:11 |