![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 August 2020 ![]() |
Witam. Auto to rocco 2.0 tsi CAWB
Turbo hybryda KKK , zamiast seryjnej IHI. Chce założyć mechaniczny zawór DV, tylko jest to pierwsze TSI , które przerabiam i chciałbym sie dowiedzieć jak najlepiej to wykonać , gdzie założyć itp. Ktoś pomoże ?? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Zadam glupie pytanie - po co? Sa zestawy nawet na aliexpress z przelotka z ori mocowania na mechaniczny zaworek
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 18 June 2017 ![]() |
Chcesz te świszcące to coś ?, seryjne masz chyba z membraną to lepiej zamontować tłoczkowy DV ja mam properfect aluminiowy wykonanie na 4+, 4+ tylko dlatego ze jak masz słaby dostęp do DV to jest ciężko z jego serwisem smarowanie tłoczka najlepiej co 2 lata
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 22 August 2020 ![]() |
Montuje KKK z kolektorem k04 064, który niema wyjścia pod ori DV. Właśnie
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Nie możesz zrobić teog jak w seryjnym K04-064 ? Ja wrzucam turbo z DAZA i dv zostaje jak przy k04-064.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Dokładnie. Można zrobić relokacje dv na oryginalny adapter + przedłużenie wiązki
Adapter: 06F 145 751 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Nawet wiązki nie trzeba przedłużać tylko ją od podłużnicy rozpiąć ale ja przedłużam bo mam gotowa przedłużke wiec mniej rozbierania.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Witam
Mam pytanko odnośnie relokacji dv właśnie Będę montował k04-064 do A4 b8 2.0 tfsi i właśnie nie bardzo wiem gdzie ma być wpięty zawór dv? Wiem że są adaptery do którego przykręca się dv i są 2 króćce tylko teraz w co się wpiac najlepiej? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
1 strona w rure tb a icek 2ga strona za mafem w dolot
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Rozumiem z tego że 1 wlot adaptera dv między turbo a IC obojętnie z której strony?
A drugi wylot adaptera w rure dolotu za maf sensorem Długość przewodów ma jakieś znaczenie? To może dobrze by było od razu to rure miękka za przepływomierzem zmienić na silikon i kupić od razu z wyjściem na podłączebie dv Ma znaczenie który wylot w adapterze gdzie podłącze? https://www.google.com/search?q=A4+b8+relok...=E4ZCm5-dIMfvRM |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Ma, dolna czesc miedzy icka a tb bok do mafa
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Thu, 24 February 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Mozesz tez dac k04 do "zrobienia" otworu na DV, tak jak jest to w k03. Geremi mi nawet takie cos proponowal, zeby nie bawic sie w zmiane dolotów
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Adapter dv będzie zamontowany przy turbo
Między wlotem a wylotem turbo Wszystko montowane w aluminium strony zimnej Będzie gotowe to wrzucę fotki |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2017 ![]() |
Mam pytanko, jakie napięcie WG powinno być dla k04-064
Chodzi mi przy jakim ciśnieniu powinna zacząć się otwierać klapka Coś usłyszałem że jakieś 0,3-0,4 bara Wychodzi około 4-5 zwoi |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 13:51 |