![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 03 July 2019 ![]() |
Witam.
Posiadam Mercedesa w203 2.0 Kompressor po paru modach. Mianowicie mniejsze kółko kompresora, większy IC, zrobiony dolot , wydech catback 2.5" wtryskiwacze od 2.3 . Kompresor dmucha 0.8 bara przy odcięciu. Na rolkach wyszło 210KM z fabrycznych 163KM. Ale jak to mówią , apetyt rośnie w miarę jedzenia ![]() ![]() Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
gt28 do tego co piszesz będzie za duże , lag będzie do 3.5 tys szukaj czegoś od turbo sabów i audi coś seryjnego z czego można zawsze zrobić hybrydę , powinno się udać bez strojenia nawet powinien być bogaty w paliwo bo kompresor zabiera moc a turbo go odciąży i na tym samym doładowaniu będziesz miał z 40 km więcej, sterownik łapie błąd dopiero przy 1,2 bara ale przepływka już się zamyka gdzieś przy 0.9-1 , instalacja bardzo prosta do zrobienia , zamiast blow off zostaw seryjny by pass w razie gdyby ecu złapało tryb awaryjny tak że do zrobienia aby kolektor spływ i wężyk do oleju
tu mam test afr na 1 bar na seryjnym sterowniku z tym że setrownik jest od 2.0 a silnik 2.3 wiec dlatego ubogo na 2.0 powinno być okej ale pewności nie ma https://www.youtube.com/watch?v=ElbDcneS7Yk tu na otwartej klapce wastegate https://www.youtube.com/watch?v=anYTWLFheBE -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 08 November 2009 ![]() |
No tak ale 0,8 bara nie jest równe 0,8 w innej sprężarce. Prosto mówiąc tak jak bys miał przewód fi10mm i fi20mm w obydwa przewody puść wode pod ciśnieniem 0,8 bara. Ciśnienie niby te same a wydajność 2x większa. Nie widze tego bez strojenia
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 03 July 2019 ![]() |
Kolektor to nie problem , całe życie spawam w nierdzewnej itp. Gorzej dostać Flansze do kolektora od strony głowicy :/ Co do samego turbo. Saab / Audi. Hmmm jakieś konkretne polecasz ?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
TD04-16T/19T na ponad 300KM powinno dać radę
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Montuj kompresor, a nie jakies turbo
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Montuj kompresor, a nie jakies turbo ![]() Mero oferuje do 203 tyle mocnych silnikow... -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Mam projekt na flansze, mogę Ci wypalić
![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 03 July 2019 ![]() |
No właśnie z strojeniem jest problem. Rozmawiałem z ludźmi z TuneForce w Poznaniu to nie było w ogóle mowy o strojeniu na seryjnym ECU. Nawet nie chcieli się podjąć zabawy z DET3. Dlatego właśnie chce uniknąć strojenia :/ Jak osiągnę 250KM+- to będę szczęśliwy
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Det3 wystroi Ci Zibisoft bo już to robił w takim aucie
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 03 July 2019 ![]() |
Jutro odbieram auto od lakiernika ( przygoda z sarną ) i powoli zabiorę się za kompletowanie gratów. Mam nadzieję że jednak się uda bez strojenia. Jak nie to trzeba będzie myśleć. Dzięki za podpowiedź z Zibisoft
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 10:59 |