![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 17 June 2019 Skąd: Gdynia ![]() |
Witam!
Jakie turbo podejdzie do tego silnika na docelowe modyfikacje ~300 km? I ile nm przeniesie skrzynia? 6 biegowa DSG. Rocznik auta 2018. Pozdrawiam! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Szczerze to nie wiem czy warto się bawić w 300 KM w tym silniku. Dać się da tylko już wyjdzie sporo i roboty i kosztów a całość będzie mocno nieseryjna. Rozumiem, ze miał być diesle ale 2.0 TSI robi się bezproblemowo i bez większej rzeźby (turbo trzeba wymienić na to z R) w okolice 400 KM. Porozmawiaj z Kolegą Roberto albo uderz bezpośrednio do kilku uznanych tunerów i zobacz co powiedzą.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
GTD2060, takie turbo trzeba zaladowac. Turbo Ci przerobia pod 2.0TDI, kolektor tez Ci zrobia. Koszta to pewnie wyjdzie 5k+ zl.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 17 June 2019 Skąd: Gdynia ![]() |
Problem w RSach jest taki, że benzyny nie mają 4x4. Nie rozumiem polityki firmy ale takie fakty. Stąd tdi
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
1.8 TSI jest 4x4
Turbo z RS (IS20) i jest 300KM Turbo z Cupry / golfa R (IS 38) plus cooler i jest 380KM nowe 2.0 TSI 190 pewnie też będzie się grubo robić -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 17 June 2019 Skąd: Gdynia ![]() |
Wszystko rozumiem, ale ja mam silnik jak w temacie czyli 2.0 tdi 4x4 + DSG 184 km ;-)
Także sugestie, o które prosiłem miały dotyczyć tego silnika. Nie mam 1.8 TSI 4x4, bo opcje wyposażenia nie były dostępne jak w RSie itd. ;-) Jak zmienię na Golfa R lub Octavię RS w benzynie to na pewno poproszę o porady w tamtym temacie ![]() ![]() Jaki max mocy ma ta GTD2060? Co ze skrzynią i przeniesieniem nm? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
na 300km trzeba przerobić parę rzeczy.
głowica IC kolektor dpf_off egr_off flap_off wtryski turbosprezarka DP i parę innych dupereli, w 5tys się nie zmieścisz, nawet jak dołożysz drugie 5tys. -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 17 June 2019 Skąd: Gdynia ![]() |
na 300km trzeba przerobić parę rzeczy. głowica IC kolektor dpf_off egr_off flap_off wtryski turbosprezarka DP i parę innych dupereli, w 5tys się nie zmieścisz, nawet jak dołożysz drugie 5tys. Jasne, wszystko się zgadza. Tylko ja nie napisałem nigdzie, że chcę wydać 5 tysięcy ;-) Zapytałem jakie turbo potrzebuję, żeby osiągnąć docelową moc ~300 km. Damianz podał mi konkretny model i rzucił kwotę ~5 tysi za turbo z montażem i kolektorem, ale nie że to już będzie docelowa moc. Zapewne wydech też trzeba będzie zmienić. Wtryski nie uciągną? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
twoje wtryski się kończą na około 230KM, z tym montażem tego turbo widzę jeden problem - nastawnik ciężko będzie to przerobić.
-------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 17 June 2019 Skąd: Gdynia ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
GTD ma nowsze lozyskowanie i jest to kolejna wersja VNT. Generalnie wczesniej wstanie i wiecej zapoda. Co do 5k zl chodzilo mi o koszta zwiazane z samym turbo.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 17 June 2019 Skąd: Gdynia ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Zrób program i lataj...
Jak okolice 220KM są Ci niewystarczające, sprzedaj go i kup coś z 2.0tsi 300KM 4x4 dsg - g7 R, cuprę 4drive ew superba jak miejsce potrzebne. Ładowanie kasy w Twoje tdi jest bez sensu. Wydasz dużo cebulionów a auto i tak nie będzie jechać. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
zrób najlepiej tak : wsadz większy wydajniejszy IC, turbo daj do przerobienia (zadzwoń do tc- turbo w łodzi lub do perun-turbo zapytaj na jakie moce możesz liczyć po przeróbkach , czasami mają kilka wersji tak jak np. do 3.0 tdi). i teraz pytanie ekologia zostaje czy wywalasz . Jak wywalasz to wkładasz DP i jedziesz na hamownie tylko do jakiegoś ogarniętego tunera co zrobi Ci też program w skrzyni. Po tym będziesz wiedział co blokuje osiągnięcie dalszą moc.
Myślę ze wystarczy ci to co osiągniesz po w/w zmianach, ewentualnie zmienisz jeszcze wtryski. Tam gdzie się zaczyna tuning przestają być ważne pieniądze . Ja też kiedyś bawiłem się z 2.0 tdi tylko ze starszej generacji. Pacjentem było audi a6 c6 z 2 litrowym dieslem. W pierwszej kolejności wymieniłem cały silnik na taki z mitsubishi z przebiegiem 6 tys km , póżniej poszło jedno turbo caha następnie wsadziłem od 3.0 tdi gtb2260vk (u mnie silnik był wzdłużny) następnie wsadziłem quattro . na seryjnych wtryskach z fabrycznych 140 KM wyszło 240 KM oczywiście IC i DP był wymieniany na większy. Powodzenia w modach |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
zrób najlepiej tak : wsadz większy wydajniejszy IC, turbo daj do przerobienia (zadzwoń do tc- turbo w łodzi lub do perun-turbo zapytaj na jakie moce możesz liczyć po przeróbkach , czasami mają kilka wersji tak jak np. do 3.0 tdi). i teraz pytanie ekologia zostaje czy wywalasz . Jak wywalasz to wkładasz DP i jedziesz na hamownie tylko do jakiegoś ogarniętego tunera co zrobi Ci też program w skrzyni. Po tym będziesz wiedział co blokuje osiągnięcie dalszą moc. Myślę ze wystarczy ci to co osiągniesz po w/w zmianach, ewentualnie zmienisz jeszcze wtryski. Tam gdzie się zaczyna tuning przestają być ważne pieniądze . Ja też kiedyś bawiłem się z 2.0 tdi tylko ze starszej generacji. Pacjentem było audi a6 c6 z 2 litrowym dieslem. W pierwszej kolejności wymieniłem cały silnik na taki z mitsubishi z przebiegiem 6 tys km , póżniej poszło jedno turbo caha następnie wsadziłem od 3.0 tdi gtb2260vk (u mnie silnik był wzdłużny) następnie wsadziłem quattro . na seryjnych wtryskach z fabrycznych 140 KM wyszło 240 KM oczywiście IC i DP był wymieniany na większy. Powodzenia w modach Tam jest wodny IC, więc nie tak łatwo - zintegrowany z kolektorem ssącym. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
masz na myśli np.Tigu tdi cuaa..???
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 16:46 |