Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 2.0 tdi DSG 184 km CUNA - Octavia III RS
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
Maciejko
Witam!
Jakie turbo podejdzie do tego silnika na docelowe modyfikacje ~300 km?
I ile nm przeniesie skrzynia? 6 biegowa DSG.
Rocznik auta 2018.

Pozdrawiam!
tomek evo
Szczerze to nie wiem czy warto się bawić w 300 KM w tym silniku. Dać się da tylko już wyjdzie sporo i roboty i kosztów a całość będzie mocno nieseryjna. Rozumiem, ze miał być diesle ale 2.0 TSI robi się bezproblemowo i bez większej rzeźby (turbo trzeba wymienić na to z R) w okolice 400 KM. Porozmawiaj z Kolegą Roberto albo uderz bezpośrednio do kilku uznanych tunerów i zobacz co powiedzą.
damianz
GTD2060, takie turbo trzeba zaladowac. Turbo Ci przerobia pod 2.0TDI, kolektor tez Ci zrobia. Koszta to pewnie wyjdzie 5k+ zl.
Maciejko
Problem w RSach jest taki, że benzyny nie mają 4x4. Nie rozumiem polityki firmy ale takie fakty. Stąd tdi
As_
1.8 TSI jest 4x4
Turbo z RS (IS20) i jest 300KM
Turbo z Cupry / golfa R (IS 38) plus cooler i jest 380KM

nowe 2.0 TSI 190 pewnie też będzie się grubo robić


Maciejko
Wszystko rozumiem, ale ja mam silnik jak w temacie czyli 2.0 tdi 4x4 + DSG 184 km ;-)
Także sugestie, o które prosiłem miały dotyczyć tego silnika.
Nie mam 1.8 TSI 4x4, bo opcje wyposażenia nie były dostępne jak w RSie itd. ;-)
Jak zmienię na Golfa R lub Octavię RS w benzynie to na pewno poproszę o porady w tamtym temacie smile.gif Natomiast tym autkiem będę jeździł przez dobry rok jeszcze i chciałbym, żeby zleciał on "szybciej" biggrin.gif

Jaki max mocy ma ta GTD2060?

Co ze skrzynią i przeniesieniem nm?
rumianko
na 300km trzeba przerobić parę rzeczy.

głowica
IC
kolektor
dpf_off
egr_off
flap_off
wtryski
turbosprezarka
DP

i parę innych dupereli, w 5tys się nie zmieścisz, nawet jak dołożysz drugie 5tys.
Maciejko
CYTAT(rumianko @ Mon, 24 Jun 2019 - 15:24) *
na 300km trzeba przerobić parę rzeczy.

głowica
IC
kolektor
dpf_off
egr_off
flap_off
wtryski
turbosprezarka
DP

i parę innych dupereli, w 5tys się nie zmieścisz, nawet jak dołożysz drugie 5tys.


Jasne, wszystko się zgadza. Tylko ja nie napisałem nigdzie, że chcę wydać 5 tysięcy ;-)
Zapytałem jakie turbo potrzebuję, żeby osiągnąć docelową moc ~300 km. Damianz podał mi konkretny model i rzucił kwotę ~5 tysi za turbo z montażem i kolektorem, ale nie że to już będzie docelowa moc.
Zapewne wydech też trzeba będzie zmienić.
Wtryski nie uciągną?
rumianko
twoje wtryski się kończą na około 230KM, z tym montażem tego turbo widzę jeden problem - nastawnik ciężko będzie to przerobić.
Maciejko
CYTAT(rumianko @ Mon, 24 Jun 2019 - 16:36) *
twoje wtryski się kończą na około 230KM, z tym montażem tego turbo widzę jeden problem - nastawnik ciężko będzie to przerobić.


To jakie turbo powinno podejść? Np. GTB2260VK?
Jaka jest różnica pomiędzy typem GTB a GTD?
damianz
GTD ma nowsze lozyskowanie i jest to kolejna wersja VNT. Generalnie wczesniej wstanie i wiecej zapoda. Co do 5k zl chodzilo mi o koszta zwiazane z samym turbo.
Maciejko
CYTAT(damianz @ Wed, 26 Jun 2019 - 10:48) *
GTD ma nowsze lozyskowanie i jest to kolejna wersja VNT. Generalnie wczesniej wstanie i wiecej zapoda. Co do 5k zl chodzilo mi o koszta zwiazane z samym turbo.


Dzięki Damian!
Oczywiście, skumałem że to chodzi o turbo kosztowo.
CrocodileReggae
Zrób program i lataj...
Jak okolice 220KM są Ci niewystarczające, sprzedaj go i kup coś z 2.0tsi 300KM 4x4 dsg - g7 R, cuprę 4drive ew superba jak miejsce potrzebne.

Ładowanie kasy w Twoje tdi jest bez sensu.
Wydasz dużo cebulionów a auto i tak nie będzie jechać.
peter22
zrób najlepiej tak : wsadz większy wydajniejszy IC, turbo daj do przerobienia (zadzwoń do tc- turbo w łodzi lub do perun-turbo zapytaj na jakie moce możesz liczyć po przeróbkach , czasami mają kilka wersji tak jak np. do 3.0 tdi). i teraz pytanie ekologia zostaje czy wywalasz . Jak wywalasz to wkładasz DP i jedziesz na hamownie tylko do jakiegoś ogarniętego tunera co zrobi Ci też program w skrzyni. Po tym będziesz wiedział co blokuje osiągnięcie dalszą moc.
Myślę ze wystarczy ci to co osiągniesz po w/w zmianach, ewentualnie zmienisz jeszcze wtryski. Tam gdzie się zaczyna tuning przestają być ważne pieniądze . Ja też kiedyś bawiłem się z 2.0 tdi tylko ze starszej generacji. Pacjentem było audi a6 c6 z 2 litrowym dieslem. W pierwszej kolejności wymieniłem cały silnik na taki z mitsubishi z przebiegiem 6 tys km , póżniej poszło jedno turbo caha następnie wsadziłem od 3.0 tdi gtb2260vk (u mnie silnik był wzdłużny) następnie wsadziłem quattro . na seryjnych wtryskach z fabrycznych 140 KM wyszło 240 KM oczywiście IC i DP był wymieniany na większy. Powodzenia w modach
pinin
CYTAT(peter22 @ Fri, 26 Jul 2019 - 11:00) *
zrób najlepiej tak : wsadz większy wydajniejszy IC, turbo daj do przerobienia (zadzwoń do tc- turbo w łodzi lub do perun-turbo zapytaj na jakie moce możesz liczyć po przeróbkach , czasami mają kilka wersji tak jak np. do 3.0 tdi). i teraz pytanie ekologia zostaje czy wywalasz . Jak wywalasz to wkładasz DP i jedziesz na hamownie tylko do jakiegoś ogarniętego tunera co zrobi Ci też program w skrzyni. Po tym będziesz wiedział co blokuje osiągnięcie dalszą moc.
Myślę ze wystarczy ci to co osiągniesz po w/w zmianach, ewentualnie zmienisz jeszcze wtryski. Tam gdzie się zaczyna tuning przestają być ważne pieniądze . Ja też kiedyś bawiłem się z 2.0 tdi tylko ze starszej generacji. Pacjentem było audi a6 c6 z 2 litrowym dieslem. W pierwszej kolejności wymieniłem cały silnik na taki z mitsubishi z przebiegiem 6 tys km , póżniej poszło jedno turbo caha następnie wsadziłem od 3.0 tdi gtb2260vk (u mnie silnik był wzdłużny) następnie wsadziłem quattro . na seryjnych wtryskach z fabrycznych 140 KM wyszło 240 KM oczywiście IC i DP był wymieniany na większy. Powodzenia w modach


Tam jest wodny IC, więc nie tak łatwo - zintegrowany z kolektorem ssącym.
lukas313
CYTAT(pinin @ Fri, 26 Jul 2019 - 11:25) *
Tam jest wodny IC, więc nie tak łatwo - zintegrowany z kolektorem ssącym.


Przy małej przeróbce możesz wstawić ic wodne z 2.0tdi CUA.
SYLWEK28
masz na myśli np.Tigu tdi cuaa..???
lukas313
CYTAT(SYLWEK28 @ Tue, 30 Jul 2019 - 22:33) *
masz na myśli np.Tigu tdi cuaa..???



Co za różnica jakie auto byle CUA 240km bo ten silnik to bi-turbo i ma odpowiedni potencjał i osprzęt którym częściowo da się podeprzeć przy modach.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.