![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
MODEL: Seat Toledo II ori 2,3 v5 2001r
Witam, przedstawiam wam moje autko, jest to auto do jazdy codziennej, które ma mi sprawiać radość z jazdy:) Modyfikacje Silnik: w trakcie swap na 3,2 BUB 250KM z audi TT II (oczekiwanie na nowy silnik) Modyfikacje głowicy: brak Modyfikacje bloku: brak Układ dolotowy: zakończone wkładka KN Układ wydechowy: w trakcie przelot 3" friedrich motorsport Układ wtryskowy: w trakcie ori r32 + LPG stag 300-6 Elektronika: STATUS Układ chłodzenia: zakończony ori 2,3 v5 Układ napędowy: w trakcie skrzynia 6b fmb z golfa 4 r32 (czeka haldex na montaż) Zawieszenie: zakończony kit -60mm FK BODY KIT: w trakcie dokładki ABT (progi z leona cupry czekają) PODZIĘKOWANIA: dla dziewczyny że mnie jeszcze nie zostawiła przez te auto ![]() Wszystkie zdjęcia i opisy z budowy projektu, dostępne na Facebooku: www.facebook.com/SeatToledoR32 (można polajkować i być na bieżąco, bo będzie się działo:P) ![]() ![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sun, 04 August 2013 ![]() |
Co teraz wpada? r36?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
Mikołaj trochę sie spóźnił z paczką ale zdążył przed końcem roku
![]() 3,6 FSI CDV z 2013r przebieg niecałe 30tyś km ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I teraz powolne składanie pod Turbo ![]() PS. swap r32 z tolka nadal na handel ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
jest jakis sensowny powód nie turbienia tego R32?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Właściciel uparł się że chce mieć jako pierwszy w Polsce R36 turbo..
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sun, 16 March 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
jest jakis sensowny powód nie turbienia tego R32? powodem jest cena, r36 z 2013r za poniżej 2000zł no i chciał bym coś innego, nie chce wyciskać jakiś mega mocy, poprostu chce te 500KM do jazdy codziennej, a r36 pokaże tą moc bez zbędnego wysilania, przy małym doładowaniu. Dodatkowo napisze że auto będzie zasilane Pb i LPG (czekam na hejty:P) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 31 December 2015 ![]() |
Mam nadziej że za rok o tej porze będą fajerwerki z wydechu
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Koniec świata jest blisko poza lpg to kibicuje Co złego w LPG? Instalacja zrobiona z głową + dobre strojenie i nic się dziać nie będzie. Sporo osób śmiga tutaj na LPG i jest ok. -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
no i pewnie z lpg działającym jak w normalnym fsi i założonym jak do takiego silnika
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Do FSI też są instalacje, tylko drogie
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Wed, 11 January 2012 ![]() |
Tutaj ma być wtrysk pośredni więc lpg z wtryskiem pośrednim i standalone'm to żadne wyzwanie
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 December 2012 Skąd: Nasielsk ![]() |
jest jakis sensowny powód nie turbienia tego R32? Tez sie zastanawialem czemu nie turbi 3.2 ale zawsze to cos innego. I reakcja na gaz powinna byc mega przy tej pojemnsci i takiej "turbince" -------------------- Daewoo Lanos C20XET ---> 249KM 329NM
Daewoo Leganza X25XE ---> 209KM 243NM |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
reakcja na gaz byłaby na kompresorze
ps. a jak sie okaże ze za chwile bedzie wczesniej R36, a nie 3.6FSI w turbo to cały misterny plan bycia pierwszym w PL moze runąc ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Dobra,jak chce miec cos innego,to niech chlopak dziala.R32T,x lat temu tez bylo czyms nowym.Nie chce byc zlosliwym..Bo szwaby jeszcze takich nie robia,to polak nie moze sie podejmowac??Chyba niektorym szkoda,ze ktos chce zaczac cos nowego.A nawet jak mu nie wyjdzie, to bedzie Tylko jego strata.Rozumiem ze taka jest natura ludzka,nikt nie chce zeby ktos wyszedl przed szereg i odniosl sukces.Bardziej komfortowojest sie przed szereg nie wypuszczac.Bo tak bezpieczniej.A prawda jest taka ze jak slyszysz od wszystkich krytyke-TO OZNACZA ZE JESTES NA DOBREJ DRODZE
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Tue, 21 January 2014 ![]() |
No ja pomimo krytyki ukończę r36t, będzie działać na pewno, jeśli pojawi się jakiś pierwszy przede mną w PL to trudno, nic strasznego. LPG będzie na pewno, jest to ogromna oszczędność w moim przypadku, rocznie prawie 10tyś zł więc czemu nie oszczędzać. Będzie sekwencja stag 300-6 i wtryski i parowniki do 500-600KM chociaż co do sterowania moze beda sterowane ecumasterem, ale to się jeszcze okaże.
Auto mam od listopada 2014, w styczniu 2015r zrobiłem swap na 2,8, w maju na r32, więc u mnie z robotą nie ma ociągania jeśli są fundusze, zapał jest do prac, będzie turbo jak tylko pozwolą na to fundusze. Tak czy siak w sezonie 2016 będzie r36t oraz swap napędu na 4x4 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 12:42 |