![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Witam Panowie, zachęcam do teoretycznych rozważań. Nie potrzebuję, ale chce zmienić mondeo mk4 z 2.0eb 260/380 na coś innego. Nie wiem sam czego szukam, ale biorąc pod uwagę, że auta nie używam w mieście i pokonuję nim 10k rocznie (i to już z górką powiedziałem;)) to pewnie coś z v8, byle nie 4 garnki. Jedyne co mnie interesuję jeżeli chodzi o osiągi to przyśpieszenie na prostej - taki to ze mnie prostak motoryzacyjny
![]() Moje typy na ten moment: GS460/LS460 - Auta wielkości ls nie potrzebuje, gs aktualnie jest jeden na portalach ogłoszeniowych więc podaż żadna. Wolnossak, 8 biegowy automat, osiągi gs byłby wystarczające. LS to opasly kloc, może brakować ciosu Jaguar XJ x350 - czaje się na jedno auto w wesji super v8 i to w krótkiej budzie. Baaardzo mi sie to podoba, tam jest pancerne 4.2 z kompresorem + 6hp - raczej rozsądne połączenie. Aczkolwiek teraz mam 6 biegowy automat i marzę o 7 biegu. Może ta jest inaczej zestopniowana, może przełożenie dyfra inne i bedzie lepiej, nie wiem. Myślałem jeszcze o jaguarze XF, tam też jest 4.2 doładowane (prawie ten sam pancerny motór co w xj), wolnossące 5.0 v8 - tylko jakoś zawiewaja mi te auta "kiepskością" S80 v8/t6 - kiedyś mi sie podobały teraz przestały mi leżeć - odpada. Infinity m37s - bardzo mi sie podoba, nie wiem dlaczego wmawiam sobie, że będzie odczuwalnie słabe, mam uraz do wolnossaków po Accordzie type-erze ![]() Do glowy przychodzi pomysł czegoś młodszego typu a6c7 z 3.0tfsi ale jakoś nudne wydaje mi sie to auto. Pewnie robi wszystko czego potrzebuje niz wyżej wymienione ale no cóż. Teraz mam poprawne auto, czas na zmianę. Gnojówe raczej odrzucam, chyba, że są jakieś godne uwagi. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła ![]() |
A S60 T6 R-design po liftingu rozważałeś? W sumie też Ford
![]() Miałem podobny dylemat ale na końcu budżet większy zrobiłem i wziąłem RC 300 AWD. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
S60 tak bardzo nie ma bagażnika, że odpada, jedynie v60, ale też raczej nie dla mnie. Z tych samych powodów odrzuciłem gs450h, który byłby spoko opcją
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Musi być takie duże? Nie lepiej jakieś v6/r6 coupé rwd z LSD?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 ![]() |
Jak Mondeo było ok to może Focus IV wybierz jakąś magiczną wersję. To będzie znacznie fajniejsze od Mondeo a dalej dość rozsądne a będzie się prowadzić, ale ty wolisz proste...
Jak chcesz mniej rozsądnie to amcarów do wyboru do koloru. Germanów i Japońców też nie brakuję ale te trochę bardziej rozsądne. CL, S były fajne i mega komfortowe, szybkie (względnie) na prostych. Ewentualnie jako imiennik innego forumowego kolegi odpowiedź jest tylko jedna - Insignia! Ogólnie co jakiś czas zakładasz taki temat i ...nic się nie dzieję. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Muszą być 4 drzwi - koniecznie. Wszelkiej maści kompakty odpadają, bo jest głośno w środku. Tak jak pisałem nie chcę 4 cylindrów, jeżeli bym rozważał takie silniki otwiera się mnóstwo możliwość. Insignia odpada.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
Jak a6 jest nudne to może a7?
Jak nie lubię tej marki, to ma ten wóz cos w sobie. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
A6 C6 lift, 3.0tfsi gdzie lekką ręką zrobisz solidne +400KM/+500NM
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
A6 C6 lift, 3.0tfsi gdzie lekką ręką zrobisz solidne +400KM/+500NM Jeszcze z 3 msc temu rozważałem - z racji tego, że auto używam dość sporadycznie, odrzuciłem - stwierdziłem, ze spróbuję czegoś "ciekawszego". Mimo, że to nie koniecznie będzie rozsądna decyzja. Jakbym kupił cos mocnego/ciekawego ( np. ten xj) to może bym sobie to zostawił już a potem dokupił inne auto. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
XJ 350 jak dla mnie petarda, nie ma tego na ulicach i ciężko będzie znaleźć gdzieś taki specyficzny klimat jak w tym brytolu.
Czasem warto kupić sercem, nie rozumem |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Z Jagów to jeszcze na XFa warto popatrzeć, były V6 z kompresorem, były V8
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
ostatnio modne jest uturbianie VR6
Takie paserati albo superb zrobione na 600 koni musi robić robotę. Wiem że obie budy to przeciwieństwo "ciekowości" ale może szóstka z przodu to nadrobi? Zobacz "R36 turbo" na FB masa projektów opisana -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
ostatnio modne jest uturbianie VR6 Takie paserati albo superb zrobione na 600 koni musi robić robotę. Wiem że obie budy to przeciwieństwo "ciekowości" ale może szóstka z przodu to nadrobi? Zobacz "R36 turbo" na FB masa projektów opisana Lubię to masę projektów tuningowych wszystkie proste i łatwe a budżet w sam raz na vrt ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
pojęcia "na co dzień" i "uturbione" nie powinny być obok siebie w jednym zdaniu
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Ehhh no 6 z przodu to zapewne byłoby coś, ale tak jak powyżej - zdarza mi się pojechać na wakacje gdzies w Europe, tak średnio raz/dwa razy do roku - trochę bym się cykał
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
pełnoletni jagi też chyba mistrzem bezawaryjności nie jest.
Nie namawiam bo prowizji od tego nie mam. Napiszę tylko że ostatnio wrzucali superba III po swapie z 2.0 Sądząć po ludziach którzy za tym stoją druta tam raczej nie ma -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Oczywiście, że może się pojawić awaria, biorę to pod uwagę i wybierając takie a nie inne auto, z takiego nie innego segmentu, wiem ile może kosztować naprawa. Wole wrzucić 10k w naprawe jaguara niż 5 w swapowanego vaga (no offence).
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Co do vrt to sam mam takie i użytkuję je jako daily
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 11:55 |