![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
MODEL / ROK:
Almera N16 2005r Auto budowane głównie samodzielnie, ale nie obyło się bez pomocy przyjaciół i zaprzyjaźnionych firm. -SILNIK / PRZENIESIENIE NAPĘDU: 2.0l SR20DET Turbo Garrett GT2860RS Ar 0.64 Sprzęgło ACT XT-G6 Szpera Quaife Układ wydechowy 2,5” ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach (El-tec) 3" dolot (SSG) 3" elbow i downpipe (SSG) Spory FMIC z orurowaniem (custom) Pompa paliwa Walbro 255 Świece irydowe NGK Wtryskiwacze 550cc (Subaru Impreza) BOV HKS SSQV2 (z recyrkulacją) Filtr stożkowy A'PEXi Dodatkowa chłodnica oleju z termostatem i relokacją (MOCAL) Sylikonowe węże chłodnicy -ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: Nistune + APEXi AVCR - ecu-tune.pl MAP Sensor Motorola MAF z 300zx Turbo Timer HKS -UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE: Hamulce przód z Nissana Skyline R33 GTS-T 296mm (4-tłoczkowe, aluminiowe) Przewody hamulcowe przód/tył w stalowym oplocie Goodridge Koni Kit Yellow (amorki Koni + sprężyny H&R) -30mm, regulacja tłumienia Stabilizatory przód/tył Eibach Twardsze poduszki silnika wzdłużne: poliuretan Rozpórka kielichów Ultra Racing -INNE MODYFIKACJE: Aluminiowe felgi 7x16" Ultralite G-Spec Dystanse 10mm Wskaźniki: - doładowanie, temperatura oleju, EGT, ciśnienie oleju (STRI) - AFR (Innovate MTX-L) Przednie fotele z 350z Fabryczny Bodykit -MOC: po modyfikacjach: ok. 312KM & 400Nm na silniku -PODZIĘKOWANIA: JMJ Logistics (Jerzy Jaworski), Nissan Jaworski-Gajewski (Bartosz Jaworski), Daniel, Watson, Chester (ecu-tune.pl) Oprócz w.w. dziękuję tym wszystkim, którzy podczas budowy auta i eksploatacji znosili moje marudzenie, humory i męczenie moim autem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Ładnie! Nic się nie chwaliłeś co planujesz i taka niespodzianka
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 06 October 2009 ![]() |
No to mamy już kolejne N16 z DET'em na pokładzie. Zdjęcia trochę ciemne ale co nieco widać. Biała pokrywa nieźle się komponuje z resztą. Przydałby się jakiś onboard i jaśniejesz fotki
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Ładnie! Nic się nie chwaliłeś co planujesz i taka niespodzianka ![]() Skromny jestem ![]() No to mamy już kolejne N16 z DET'em na pokładzie. Zdjęcia trochę ciemne ale co nieco widać. Biała pokrywa nieźle się komponuje z resztą. Przydałby się jakiś onboard i jaśniejesz fotki ![]() ![]() Media będą lepsze - te są niestety w większości z komórki ale mając brudne łapy od smarów, ciężko latać jeszcze z lustrzanką. W pewnym momencie jedyne ![]() Dziękuję za miłe słowa ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 May 2012 Skąd: Poznań ![]() |
Gratki auta
![]() -------------------- My hobby, my hole life - Astra GSI Turbo
Przemieszczacz - Audi A4 1.8 Avant |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Gratki auta ![]() Dzięki ![]() W tym momencie raczej nie, jak się posypię to pewnie zmienię na gwint Weitec'a. Niżej nie chcę opuszczać ze względu na stan naszych dróg, o czym wspomniałeś Ze współpracy z SSG jestem zadowolony. Nie było problemów czasowych, bo auto dużo wcześniej było umawiane i realizowane stopniowo (jeszcze śniegi leżały) a mi się nie spieszyło. Zakres prac też nie był bardzo duży (w większości spawanie - dolot downpipe, poprawa orurowania, etc.). Sezon się zaczął i mają sporo klientów, to pewnie tłumaczy ten stan rzeczy i odległe terminy. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
spoko FWD z dobrym SR20
![]() osłona kolektora wydechowego jest nieseryjna chłodnica wody też grubsza deko pytanie jak wygląda intercooler bez zderzaka ? jakie sprzegło ? w Nissanach FWD jest tylko 215mm... Jestem ciekawy jakby nasze samochody wypadły w konfrontacji kiedy "wszystko działa" ![]() Chester mówił że bedzie stroił coś takiego. apropo stage 2 to wtryski duzo jeszcze pewnie mogą ![]() -------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
spoko FWD z dobrym SR20 ![]() osłona kolektora wydechowego jest nieseryjna chłodnica wody też grubsza deko pytanie jak wygląda intercooler bez zderzaka ? jakie sprzegło ? w Nissanach FWD jest tylko 215mm... Jestem ciekawy jakby nasze samochody wypadły w konfrontacji kiedy "wszystko działa" ![]() Chester mówił że bedzie stroił coś takiego. apropo stage 2 to wtryski duzo jeszcze pewnie mogą ![]() Dzięki ![]() silver top z avenira u mnie siedzi, w blubirdzie były red topy ![]() nieseryjna bo kolektor od GTI-R'a chłodnica od Almery 2.2Di FMIC to chińczyk 550x180x65mm - większy nie wejdzie, aby nie było go widać ![]() Sprzęgło tak jak pisałem: ACT XT-SS (mocny docisk + organiczna tarcza) - robi robotę. Obecny setup to właśnie stage2 - wcześniej siedziało T25 i wtryski 370cc, czyli seria. Większego wiadra nie planuję ze względu na chęci jazdy po torze - chcę mieć w miarę szybko wstającą sprężarkę ![]() O Twoim aucie też mieliśmy okazję pogadać. Z tego co wiem to u Ciebie trochę grubiej jest i trochę korzystniej wypadasz jeśli chodzi o masę ![]() Można się zawsze złapać, jestem za ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
to fakt : jestem chudy
![]() ![]() ![]() ![]() też nie chce żeby było widać ICka Ja mam akurat problem ze słabym sprzęgłem który rozwiązuje troche inaczej ( wiecej niedługo w moim temacie) Czy auto można było na jakichś zawodach oglądać ? jakieś czasy ? bo jestem mega ciekawy (moge pozyczyć koła do zrobienie życiówki ![]() swoją drogą kolektor wydechowy masz praktycznie Twin Scrool , a turbo z evo , nawet 9.8, wstawałoby podobnie a moce byłyby lepsze. albo pomodzić ten kolektor, albo nowy wyspawać. Taki luźny pomysł na stage 3. -------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
to fakt : jestem chudy ![]() ![]() ![]() ![]() też nie chce żeby było widać ICka Ja mam akurat problem ze słabym sprzęgłem który rozwiązuje troche inaczej ( wiecej niedługo w moim temacie) Czy auto można było na jakichś zawodach oglądać ? jakieś czasy ? bo jestem mega ciekawy (moge pozyczyć koła do zrobienie życiówki ![]() swoją drogą kolektor wydechowy masz praktycznie Twin Scrool , a turbo z evo , nawet 9.8, wstawałoby podobnie a moce byłyby lepsze. albo pomodzić ten kolektor, albo nowy wyspawać. Taki luźny pomysł na stage 3. Z Chesterem rozmawiałem, z Tobą nie miałem okazji ![]() Coś tam mi się obiło o uszy co masz zamiar zrobić ze sprzęgłem, ale nie będę uprzedzał faktów. Nie startowałem na żadnych oficjalnych zawodach, ale w tym roku mam zamiar. To auto w głównej mierze budowałem sobie na street i pojeżdżawki. Na przedniej osi mam teraz Federale i opony nawet nie zapiszczą, kleją mocno - rozstaw mam 4x114,3, więc Twoje kółka mi nie podejdą. Odnośnie sprężarki to pozostanie ta co jest bo jest nowa, więc sam rozumiesz ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
jak pasuje ten silnika do budy n16, tjz łapy, skrzynia biegów, półosie.
byłbys w stanie określić jaki jest mniej wiecej koszt samego wsadzenia silnika do tej budy? -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
jak pasuje ten silnika do budy n16, tjz łapy, skrzynia biegów, półosie. byłbys w stanie określić jaki jest mniej wiecej koszt samego wsadzenia silnika do tej budy? Jak widać pasuję ![]() Z gratów jakie mi zostały mam na sprzedaż: wtryski, kolektor pod turbo (flansza t25/28) oraz seryjny elbow do poprzecznego SR20DE pod turbo, jeżeli np. masz zamiar uturbiać. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Onyx a ty nie masz być w USC teraz?
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Jak widać pasuję ![]() Z gratów jakie mi zostały mam na sprzedaż: wtryski, kolektor pod turbo (flansza t25/28) oraz seryjny elbow do poprzecznego SR20DE pod turbo, jeżeli np. masz zamiar uturbiać. kiedys jak byłem w posiadaniu takiego auta myślało sie nad różnymi rzeczami, ale jakoś stwierdziłem, że do tej almery nic nie pasuje, wiec je sprzedałem i zacząłem szukać hondy które tez sobie odpuściłem z racji chorych cen ![]() póki co nie mam zamiaru sprzedawać obecnego auta, ale cały czas mam alme na uwadze bo jest bardzo wygodna, niedużo kosztuje, no i jest o dobry rozmiar wieksza od yarisa ![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
No no ciekawy pojazd. Można się przejechać
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Dzięki ![]() W tym momencie raczej nie, jak się posypię to pewnie zmienię na gwint Weitec'a. Polecam ten gwint + jeżdzę na takim 2,5 roku i jest naprawdę bardzo dobrze - trzymanie super, resorowanie akceptowalne. Dzięki ![]() silver top z avenira u mnie siedzi, w blubirdzie były red topy ![]() nieseryjna bo kolektor od GTI-R'a chłodnica od Almery 2.2Di Tak myślałem że z Avenira ale mnie ten kolektor zmylił ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Bardzo fajne i dopracowane auto. Żadnych drutów, wszystko zrobione z głową, estetycznie tak jak być powinno.
Samochód już na poprzednim setupie na malutkiej T25 robił niezły szał i fajnie jeździł teraz jest jeszcze lepiej. Jak utrzyma się większe doładowanie pod odcinką, będzie konkretnie. Niebawem planujemy wyskoczyć na hamownię i zmierzyć co tam wyszło. -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 January 2009 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Gratuluje wyniku i wytrwalosci modzenia w tym aucie. Efekt prac bardzo ciekawy i interesujacy:)
PS. Fotele z 350z podpasowaly bez wiekszych przerobek? cały czas mam alme na uwadze bo jest bardzo wygodna, niedużo kosztuje Niewiele kosztuje - to fakt. Bardzo wygodne? Robie +/- 3tys miesiecznie podobnym autem i wkurza mnie niesamowicie zawieszenie w tym czyms - masakra jakas. Taka moja subiektywna opinia:) |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
Cieszę się że auto zachowało cichociemny stył i pewnie nie jedno szybko wyglądające auto na światłach będzie miało niezły problem z nim.
Grzesiu to kiedy zawitasz nim pod firme i mnie przewieziesz ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Gratuluje wyniku i wytrwalosci modzenia w tym aucie. Efekt prac bardzo ciekawy i interesujacy:) PS. Fotele z 350z podpasowaly bez wiekszych przerobek? Niewiele kosztuje - to fakt. Bardzo wygodne? Robie +/- 3tys miesiecznie podobnym autem i wkurza mnie niesamowicie zawieszenie w tym czyms - masakra jakas. Taka moja subiektywna opinia:) no zawieszenie nie należy do najlepszych bo strasznie "agresywnie" wybiera dziury, ale to jedno z niewielu aut gdzie bez problemy znajdowałem własciwą pozycje za kółkiem, nie mówiąc o schowkach uchwytach, podłokietniku itp.no i fotel miał spory zakres regulacji. za to w yaris skacze mi jak piłka bo wsadziłem sobie koni+weitec + rozpórki, kiera jest za daleko i musze albo sie blisko przysunac i pochylic mocniej oparcie, albo odsunąć i wyprostować oparcie ![]() gdybym miał dalej do pracy to nie wiem czy nie myslalbym o zmianie, ale to cholerstwo przy swoich niezłych osiagach strasznie mało pali i sam nie wiem czego chcve ![]() bede sledził temat bo jestem strasznie ciekawy jak to bedzie wszystko działało ![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 08:33 |