MODEL / ROK:
Almera N16 2005r
Auto budowane głównie samodzielnie, ale nie obyło się bez pomocy przyjaciół i zaprzyjaźnionych firm.
-SILNIK / PRZENIESIENIE NAPĘDU:
2.0l SR20DET
Turbo Garrett GT2860RS Ar 0.64
Sprzęgło ACT XT-G6
Szpera Quaife
Układ wydechowy 2,5” ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach (El-tec)
3" dolot (SSG)
3" elbow i downpipe (SSG)
Spory FMIC z orurowaniem (custom)
Pompa paliwa Walbro 255
Świece irydowe NGK
Wtryskiwacze 550cc (Subaru Impreza)
BOV HKS SSQV2 (z recyrkulacją)
Filtr stożkowy A'PEXi
Dodatkowa chłodnica oleju z termostatem i relokacją (MOCAL)
Sylikonowe węże chłodnicy
-ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Nistune + APEXi AVCR - ecu-tune.pl
MAP Sensor Motorola
MAF z 300zx
Turbo Timer HKS
-UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Hamulce przód z Nissana Skyline R33 GTS-T 296mm (4-tłoczkowe, aluminiowe)
Przewody hamulcowe przód/tył w stalowym oplocie Goodridge
Koni Kit Yellow (amorki Koni + sprężyny H&R) -30mm, regulacja tłumienia
Stabilizatory przód/tył Eibach
Twardsze poduszki silnika wzdłużne: poliuretan
Rozpórka kielichów Ultra Racing
-INNE MODYFIKACJE:
Aluminiowe felgi 7x16" Ultralite G-Spec
Dystanse 10mm
Wskaźniki:
- doładowanie, temperatura oleju, EGT, ciśnienie oleju (STRI)
- AFR (Innovate MTX-L)
Przednie fotele z 350z
Fabryczny Bodykit
-MOC:
po modyfikacjach: ok. 312KM & 400Nm na silniku
-PODZIĘKOWANIA:
JMJ Logistics (Jerzy Jaworski), Nissan Jaworski-Gajewski (Bartosz Jaworski), Daniel, Watson, Chester (ecu-tune.pl)
Oprócz w.w. dziękuję tym wszystkim, którzy podczas budowy auta i eksploatacji znosili moje marudzenie, humory i męczenie moim autem