Shoutbox 0 nowych PW 


> E39 540i problemy z praca silnika, Szarpie na zimnym i sie nie wkreca
Norbi328
post Tue, 22 Sep 2009 - 23:11
Post #1


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





Witam, tak jak w temacie, problem wystapil nagle, wczesniej silnik pracowal rowno jak stół.
Jak zapalam na zimnym to silnik nie wkreca sie na obroty, dlawi sie krztusi, czuc paliwo z wydechu (nie przepala mieszanki)
Na cieplym jest lepiej ale zauwazylem ze z dnia na dzien coraz gorzej.
Przeplywka padla, wiec wymienilem, nic to nie dalo. Podobno na kompie zero bledow (brat byl u mechanika)
Na co stawiacie, czujnik polozenia walu czy obydwa czujniki polozenia walka?
Nadmienie ze na jak na zimnym odpale na LPG to jest troche lepiej, ale moze to wynikac z tego ze gazem sie tak bardzo nie zaleje..

Prosze o pomoc


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 13)
Wspieraj forum
post Tue, 22 Sep 2009 - 23:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Taffarel
post Wed, 23 Sep 2009 - 04:29
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





dla mnie to wyglada jak lambda... ale byly by jakies bledy wowczas, wiec ciezko tak z fusow wywrozyc


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Wed, 23 Sep 2009 - 09:04
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Ja mam podobne objawy w E34 540 , wszystko bylo ok i nagle nie chcial zapalic, wkrecac na obroty i w koncu gasl, teraz juz nawet nie chce odpalic. Na kompie pokazalo blad 210 chyba "Blad komunikacji Can Bus"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HighMan
post Wed, 23 Sep 2009 - 09:54
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 03 November 2003
Skąd: W-wa/ Radom





Na kompie widać blędy czujników polożenia wałków i wału korbowego.


--------------------
Boogie

Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Wed, 23 Sep 2009 - 11:00
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT(HighMan @ Wed, 23 Sep 2009 - 08:54) *
Na kompie widać blędy czujników polożenia wałków i wału korbowego.

u kogo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi328
post Wed, 23 Sep 2009 - 17:39
Post #6


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





Nie bylem przy diagnostyce, ale w mojej poprzedniej 328 jak padl czujnik polozenia walka to pokazywalo wiele innych bledow, wtryski, zaplon, przeplywka no i czujnik.
Moja odpala bez problemow, i na wolnych chodzi ale na benzynie, dopóki wskaznik nie wyjdzie z niebieskiego pola nie wkreci sie na obroty, na lpg z szarpaniem da rade.


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi328
post Wed, 30 Sep 2009 - 20:07
Post #7


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





Wyglada na to ze jest coraz gorzej, na zimnym kuleje strasznie i czasami gasnie.
Prosze o rady..


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gordo
post Wed, 30 Sep 2009 - 20:58
Post #8


Rookie
Dołączył: Tue, 18 March 2003
Skąd: Kielce





Zresetuj adaptacje kompa - o ile pamiętam zdejmij klemy z baterii i zewrzyj na 15min albo zresetuj przez interface diagnostyczny może być inpa. Wydaje mi się, że za duże dawki paliwa LPG są ustawione i na podstawie sond komp od benzyny tez wariuje i daje za dużo paliwa.


--------------------
Pozdrawiam
Gordo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi328
post Thu, 01 Oct 2009 - 20:30
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





Dzieki za podpowiedz, w sumie wiele mnie to nie kosztuje, ale instalacja raczej nie rozregulowala sie sama wiec chyba to nie to...
pozatym na rozgrzanym silniku slychac i czuc jak gubi zaplony, trzesie silnikiem, na moje ucho pracuje na 5-6garow momentami a rano to juz na 2-3..


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi328
post Tue, 06 Oct 2009 - 23:13
Post #10


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





po resecie jak reka odjal, chyba miales racje. Jesli problem powroci, bedzie to kwestia adaptacji i wtedy przeswietle instalacje lpg.


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi328
post Thu, 15 Oct 2009 - 17:33
Post #11


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





Trafilem na nowy trop, czujnik spalania stukowego, czy patrzac po objawach to moze byc to?


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olom
post Thu, 15 Oct 2009 - 21:36
Post #12


User
Dołączył: Thu, 11 October 2007
Skąd: Tarnów





Sorry za pytanie , ale nie mogę się powstrzymać . Ile pali ci LPG?? hehe Pytam serio... z czystej ciekawości
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi328
post Fri, 16 Oct 2009 - 16:34
Post #13


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





wczesniej ok 12 na trasie i 16-20 po miescie, teraz 1-2l wiecej


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boing77
post Sat, 26 Dec 2009 - 17:38
Post #14


Rookie
Dołączył: Sat, 26 December 2009





witaj norbi328 mam bmw e39 540 98r z lpg i mam identyczny problem jak odpalam zimny silnik to szarpie miepali na wszystkie i dławi sie poprostu katastrofa po nagrzaniu się pracuje super albo prawie super. zauwarzyłem że gdy jest ciepło to pali lepiej a gdy zimniej to coraz gorzej gaz raczej nic do tego niema bo przed wstawieniem gazu terz tak było jak się coś dowiesz to daj znać jak jacoś wymyślę to się terz odezwę
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 11:00