Norbi328
Tue, 22 Sep 2009 - 23:11
Witam, tak jak w temacie, problem wystapil nagle, wczesniej silnik pracowal rowno jak stół.
Jak zapalam na zimnym to silnik nie wkreca sie na obroty, dlawi sie krztusi, czuc paliwo z wydechu (nie przepala mieszanki)
Na cieplym jest lepiej ale zauwazylem ze z dnia na dzien coraz gorzej.
Przeplywka padla, wiec wymienilem, nic to nie dalo. Podobno na kompie zero bledow (brat byl u mechanika)
Na co stawiacie, czujnik polozenia walu czy obydwa czujniki polozenia walka?
Nadmienie ze na jak na zimnym odpale na LPG to jest troche lepiej, ale moze to wynikac z tego ze gazem sie tak bardzo nie zaleje..
Prosze o pomoc
Taffarel
Wed, 23 Sep 2009 - 04:29
dla mnie to wyglada jak lambda... ale byly by jakies bledy wowczas, wiec ciezko tak z fusow wywrozyc
rottie
Wed, 23 Sep 2009 - 09:04
Ja mam podobne objawy w E34 540 , wszystko bylo ok i nagle nie chcial zapalic, wkrecac na obroty i w koncu gasl, teraz juz nawet nie chce odpalic. Na kompie pokazalo blad 210 chyba "Blad komunikacji Can Bus"
HighMan
Wed, 23 Sep 2009 - 09:54
Na kompie widać blędy czujników polożenia wałków i wału korbowego.
rottie
Wed, 23 Sep 2009 - 11:00
CYTAT(HighMan @ Wed, 23 Sep 2009 - 08:54)
Na kompie widać blędy czujników polożenia wałków i wału korbowego.
u kogo?
Norbi328
Wed, 23 Sep 2009 - 17:39
Nie bylem przy diagnostyce, ale w mojej poprzedniej 328 jak padl czujnik polozenia walka to pokazywalo wiele innych bledow, wtryski, zaplon, przeplywka no i czujnik.
Moja odpala bez problemow, i na wolnych chodzi ale na benzynie, dopóki wskaznik nie wyjdzie z niebieskiego pola nie wkreci sie na obroty, na lpg z szarpaniem da rade.
Norbi328
Wed, 30 Sep 2009 - 20:07
Wyglada na to ze jest coraz gorzej, na zimnym kuleje strasznie i czasami gasnie.
Prosze o rady..
Gordo
Wed, 30 Sep 2009 - 20:58
Zresetuj adaptacje kompa - o ile pamiętam zdejmij klemy z baterii i zewrzyj na 15min albo zresetuj przez interface diagnostyczny może być inpa. Wydaje mi się, że za duże dawki paliwa LPG są ustawione i na podstawie sond komp od benzyny tez wariuje i daje za dużo paliwa.
Norbi328
Thu, 01 Oct 2009 - 20:30
Dzieki za podpowiedz, w sumie wiele mnie to nie kosztuje, ale instalacja raczej nie rozregulowala sie sama wiec chyba to nie to...
pozatym na rozgrzanym silniku slychac i czuc jak gubi zaplony, trzesie silnikiem, na moje ucho pracuje na 5-6garow momentami a rano to juz na 2-3..
Norbi328
Tue, 06 Oct 2009 - 23:13
po resecie jak reka odjal, chyba miales racje. Jesli problem powroci, bedzie to kwestia adaptacji i wtedy przeswietle instalacje lpg.
Norbi328
Thu, 15 Oct 2009 - 17:33
Trafilem na nowy trop, czujnik spalania stukowego, czy patrzac po objawach to moze byc to?
olom
Thu, 15 Oct 2009 - 21:36
Sorry za pytanie , ale nie mogę się powstrzymać . Ile pali ci LPG?? hehe Pytam serio... z czystej ciekawości
Norbi328
Fri, 16 Oct 2009 - 16:34
wczesniej ok 12 na trasie i 16-20 po miescie, teraz 1-2l wiecej
boing77
Sat, 26 Dec 2009 - 17:38
witaj norbi328 mam bmw e39 540 98r z lpg i mam identyczny problem jak odpalam zimny silnik to szarpie miepali na wszystkie i dławi sie poprostu katastrofa po nagrzaniu się pracuje super albo prawie super. zauwarzyłem że gdy jest ciepło to pali lepiej a gdy zimniej to coraz gorzej gaz raczej nic do tego niema bo przed wstawieniem gazu terz tak było jak się coś dowiesz to daj znać jak jacoś wymyślę to się terz odezwę
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.