![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 17 May 2009 Skąd: Chodków k.Tarnobrzega ![]() |
Witam!
Kilka dni temu kupiłem BMW e21 rekin 1980r. Rozmawiając z popszednim właścicielem mówił ze początkowo był zamontowany silnik 1.6 na gaźniku, natomiast później on zmienił na 1.8 wtrysk. I tutaj pojawia sie moje pytanie ponieważ chce zrobić SWAP na silnik 2.8 albo 3.5 intersuje mnie ile będzie kosztowac cała wymiana wraz ze szkrzynią, zawieszeniem i całym osprzętem potrzebnym do takiej zamiany. Bardziej przekonany był bym do silnika 2.8;) (193KM) Jeżeli ktos orientuje sie co trzeba kolejno wymieniac przy takim swapie to prosił bym o napisanie kosztorysu. Z góry dzięki czekam na podpowiedzi co zrobic i jak zrobic:) PZDR. |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Jak już swapować na coś z rodziny m30 to zdecydowanie m30b35 . Masz już na starcie ponad 200KM 300NM, większa pojemność, sterownik motronik, sam silnik jest nowszy i łatwiej o części.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Nie ten dział! Błagam, ludzie! Czytajcie co jest napisane pod nazwami działów na stronie głównej!
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 15 November 2006 Skąd: Warszawa/Poznan ![]() |
Skoro kupiłeś i chcesz zrobić swap to dział chce kupić/kupiłem auto - "lub właśnie kupiłeś auto sportowe i potrzebujesz porad " jest chyba bardziej adekwatny.
-------------------- ___/==\*/==\___\ 75 nowy nabytek, wymaga trochę pracy
(Oo( =I= )oO) 123 perfect condition |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Przeniosłem temat do BMW. Prosiłbym o respektowanie regulaminu, bo w pewnym momencie moderatorzy mogą stracić cierpliwość...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
Jak już swapować na coś z rodziny m30 to zdecydowanie m30b35 . Masz już na starcie ponad 200KM 300NM, większa pojemność, sterownik motronik, sam silnik jest nowszy i łatwiej o części Koledze zapewne chodziło o 2.8 m52b28. Silnik, skrzyia, wiązka to ok 4 tys. Nowszy i lżejszy niż m30. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Tue, 12 May 2009 ![]() |
Nowszy i lżejszy niż m30. .... i mniej idiotoodporny jak m30, alu blok, przy swapie wiecej roboty. m30 wyjdzie Cie jakies.... 500-1000zł ze skrzynią kablami, przepływką, i wszystkimi pierdołami, dokupisz chłodnice, dyfer, wał przerobisz, do tego pogmerasz z zawiasem troche hamulcami... 3-4 kzł za gotowo na nowych teilach. m52b28 - 6-7 kzł silnik + robota z odpaleniem, a dolicz do tego koszt zawiasu, hamulcy. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 February 2004 Skąd: Tarnobrzeg ![]() |
bono skad masz takie ceny ?? ja za sama przeplywke placilem 400 do m30. zalatw caly komplet ze skrzynia za 1000 to biore 2 odrazu.
Ja bym szedl w m52 lzejszy , nowszy ,krotszy( obejdzie sie bez ciecia ). -------------------- www.MGARAGE.pl - SWAPY , MODYFIKACJE , CZESCI -BMW
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
Bono myślisz, że m30 wejdzie do e21 bez bólu?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 17 May 2009 Skąd: Chodków k.Tarnobrzega ![]() |
dobra ale koszt m52 ze wszystkim to koło 7000-7500zł a m30 4000zł wiec jest różnica troche w cenie. który polecacie silnik?? osiągami sie różnią te silniki??
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 17 May 2009 Skąd: Chodków k.Tarnobrzega ![]() |
rekin będzie miał robiony cały kompletny remont blachy wiec myśle jeszcze czy pierw zrobic silnik i później przez malowaniem wyjąc, czy moze lepiej pomalowac i później załozyc dopiero silnik???
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
Jeśli znajomy się zdecyduje, będzie do sprzedania m54 z wymienionym kolektorem dolotowym na ten od m50. Na hamowni wyszło 200KM. Za wszystko na swapa chce 5 tys.
M30 to koszt 2,5 tys. Najpierw przymierzyć silnik a dopiero później malowanie. M52b28, M54b30 wystarczy |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 12 May 2009 ![]() |
bono skad masz takie ceny ?? ja za sama przeplywke placilem 400 do m30. zalatw caly komplet ze skrzynia za 1000 to biore 2 odrazu. Ja bym szedl w m52 lzejszy , nowszy ,krotszy( obejdzie sie bez ciecia ). Luk, jan ie wiem co tam u was takie drogie wszystkie teile, e30tki i w ogóle, naprawde jak sie zorientowałem jakie ceny ludzie dają to głowa mała, ostatnio z kumplem pogoniliśmy e32 za 1800 zł co prawda z automatem ale to nic Teraz przyjechało e32 z manualem, wyrejestrowane do koleszki, odkupilismy silnik za 500zł ze wszystkim, zdrowe m30 od prawdziwego dziadka co nie stac go było na jazde tym i kupił matiza a to wyrejstrował postawił na działce i stało z miecha, a kumpel przyuwazył i juz jest u nas, silnik teraz do wąskiej wjeżdża. Luk, powiedz na kiedy :-) to postaram sie cos ogarnąć. Aha, chyba jeszcze jest 5 km odemnie całe e32 za 2000zł do negocjacji też m30b35 w manualu, rozbite ale silnik cały Bono myślisz, że m30 wejdzie do e21 bez bólu? Tak bez bólu to nie , ale wole sie pobawic z mechaniką, łapkami itdp niz z elektroniką w m52, EWS, i takie tam. mechanika to mniejsze koszta. dobra ale koszt m52 ze wszystkim to koło 7000-7500zł a m30 4000zł wiec jest różnica troche w cenie. który polecacie silnik?? osiągami sie różnią te silniki?? m30b35 305 Nm przy 4000 obr/min bez kata 315 Nm przy 4000 obr/min i 211KM - spalanie...ile wlejesz m52b28 280 Nm przy 3950 obr/min i chyba 194KM spalanie stosunkowo do pojemnosci baaardzo małe to potrafi w trasie w e30 do 8L bodajże zejsć |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
literówka
![]() jeśli masz problem z EWSem to chętnie ci pomogę |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 17 May 2009 Skąd: Chodków k.Tarnobrzega ![]() |
decyduje sie raczej na m52b28 280 Nm przy 3950 obr/min i chyba 194KM. Za ile kupie cały komplet do swapa??
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Tue, 12 May 2009 ![]() |
3,5 - 4kzł - kompletne silnik skrzynia wiazka , wszystko po prostu
![]() Widzę że z ok. Tarnobrzega jesteś - rozmawiaj z lukiem325 ![]() prawda luk ? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 17 May 2009 Skąd: Chodków k.Tarnobrzega ![]() |
noo rozmawiałem z chłopakami z mgarage juz:D musze sie wybrac do nich kiedys i dogadac wszystko.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 February 2004 Skąd: Tarnobrzeg ![]() |
oczywiscie zapraszam
![]() -------------------- www.MGARAGE.pl - SWAPY , MODYFIKACJE , CZESCI -BMW
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 17 May 2009 Skąd: Chodków k.Tarnobrzega ![]() |
niemam kiedy kurka zabiegany jestem strasznie..
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 02:38 |