CYTAT(luk325 @ Mon, 18 May 2009 - 09:13)
bono skad masz takie ceny ?? ja za sama przeplywke placilem 400 do m30. zalatw caly komplet ze skrzynia za 1000 to biore 2 odrazu.
Ja bym szedl w m52 lzejszy , nowszy ,krotszy( obejdzie sie bez ciecia ).
Luk, jan ie wiem co tam u was takie drogie wszystkie teile, e30tki i w ogóle, naprawde jak sie zorientowałem jakie ceny ludzie dają to głowa mała, ostatnio z kumplem pogoniliśmy e32 za 1800 zł co prawda z automatem ale to nic
Teraz przyjechało e32 z manualem, wyrejestrowane do koleszki, odkupilismy silnik za 500zł ze wszystkim, zdrowe m30 od prawdziwego dziadka co nie stac go było na jazde tym i kupił matiza a to wyrejstrował postawił na działce i stało z miecha, a kumpel przyuwazył i juz jest u nas, silnik teraz do wąskiej wjeżdża.
Luk, powiedz na kiedy :-) to postaram sie cos ogarnąć.
Aha, chyba jeszcze jest 5 km odemnie całe e32 za 2000zł do negocjacji też m30b35 w manualu, rozbite ale silnik cały
CYTAT(Karol_e28 @ Mon, 18 May 2009 - 10:01)
Bono myślisz, że m30 wejdzie do e21 bez bólu?
Tak bez bólu to nie , ale wole sie pobawic z mechaniką, łapkami itdp niz z elektroniką w m52, EWS, i takie tam. mechanika to mniejsze koszta.
CYTAT(KONDZIOR @ Mon, 18 May 2009 - 12:36)
dobra ale koszt m52 ze wszystkim to koło 7000-7500zł a m30 4000zł wiec jest różnica troche w cenie. który polecacie silnik?? osiągami sie różnią te silniki??
m30b35 305 Nm przy 4000 obr/min bez kata 315 Nm przy 4000 obr/min i 211KM - spalanie...ile wlejesz
m52b28 280 Nm przy 3950 obr/min i chyba 194KM spalanie stosunkowo do pojemnosci baaardzo małe to potrafi w trasie w e30 do 8L bodajże zejsć