![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 11 December 2019 ![]() |
Witam,
jak w temacie. Potrzebuje garnąć termostat chłodnicy oleju do M54. Podstawek/adapterów dedykowanych multum ale nie znalazłem takiej z termostatem. Wie ktoś cokolwiek na temat istnienia takowej? Bedę wdzięczny za jakiś link. A jeśli nie ma pytanie - jaki termostat założyć? Jaka powinna być temperatura otwarcia? Firmówki typu mocal mają 80 do 90 pełnego. A może wystarczy takie coś? Wersja mono budżetowa ale tutaj pełne otwarcie 75 stopni. Poradźcie dobrzy ludzie. |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Podstawa filtra oleju z M3 e36/46 ma termostat, otwiera się przy 85 stopniach, o ile dobrze kojarzę.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 11 December 2019 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Nie
![]() https://www.r3vlimited.com/board/forum/e30-...ith-m52-ps-pump Tu masz foto, o co chodzi dokładnie: https://www.moreheadspeedworks.com/wp-conte...pg?v=1575390296 https://www.moreheadspeedworks.com/product/...filter-housing/ Co do zasilania olejem Vanosa - możesz próbować nawiercić i nagwintować obudowę w odpowiednim miejscu, ale są też takie patenty: https://epytec.de/en/engine-and-gears/engin...-5-vanos-engine https://www.hackengineering.co.uk/product/v...lt-m50-m52-m54/ |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Moja obudowa miała dwa zaślepione gwinty po prostu. Wykrecasz korki i dajesz czujnik i vanos.
-------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
Spoko temat bo też ostatnio to rozkminiałem.
Ale wracając do pierwotnego pytania autora co z termostatami zewnętrznymi. Jeżeli nie chcę rzeźbić z podstawą S50/S54. Mocal robi zewnętrzne adaptery. Niestety nie jest w tak atrakcyjnej cenie jak ten z R8 ale zasada działania pewnie ta sama. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
Załóż podstawę filtra z M50 z miejscami na wyjście chłodnicy jak w m3, trzeba tylko wywiercić i nagwintować, lub korek z wyjściami na chłodnicę i do obu rozwiązań zewnętrzny termostat np. mishimoto, mocal, earl's itp. (ja mam u siebie chiński tego typu i na razie działa)
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 17:20 |