![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 18 July 2011 Skąd: GA|NMR ![]() |
Dobry wieczor!
Czy ktos z Szanownych Forumowiczow orientuje sie, czy w Polsce jest jakis warsztat tunerski, ktory robi swapy na silniki elektryczne oraz takowe kalibruje na rozwiazniach typu standalone (jak np. VCU od MoTeC czy AEM)? Chodzi mi o konwersje zarowno do zastosowan "cywilnych" jak i do motorsportu, z naciskiem na ten drugi profil. Wujek Gugl podpowiada https://www.bosmal.com.pl/39-konwersja_poja...ryjnej_produkcj, ale to nie ten target IMHO ![]() Pozdrawiam! Tomek |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Silnik elektryczny to zupełnie inna bajka. Przede wszystkim nie ma czegoś takiego jak standalone. Do silnika potrzebny jest falownik, dobierasz silnik pod aplikacje, pod silnik już magazyn i falownik. Jeśli chcesz już coś przyszłościowego to celowałbym w silniki pmsm, niestety nie wiem czy poza moją firmą ktoś w pl je produkuje. Już same falowniki raczej produkowane są dla silników bldc. Nie wiem też na jakie koszty się szykujesz ale jeśli chcesz wyłożyć kasę niech Ci przerobią samochód na ev to magazyn+falownik+silnik to dobre 160k netto. Do tego okablowanie, wysterowanie, itp itd
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 18 July 2011 Skąd: GA|NMR ![]() |
@Rezor: Dzieki serdeczne za garsc solidnego info! Zdaje sobie sprawe, iz niezbedny do takiej operacji bylby battery pack, inwerter(y) oraz silnik(i) i wszystko to musi byc skrojone na miare. Nie mialem natomiast swiadomosci, ze koszty sa tak duze... To prawie cena Tesli Model 3 prosto z salonu. Piszac o sterowaniu tym zestawem poprzez rozwiazanie typu standalone mialem na mysli platformy takie jak MoTeC M1 czy AEM VCU200/300.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Temat jak najbardziej do ogarnięcia na motecu i podzespołach tesli. Pomocy jednak szukał bym na forach EV-DIY.
Ja mogę pomóc w zdobyciu poszczególnym podzespołów, najkorzystniej jest jednak ściągnięcie rozbitka ze stanów. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Temat jak najbardziej do ogarnięcia na motecu i podzespołach tesli. Pomocy jednak szukał bym na forach EV-DIY. Ja mogę pomóc w zdobyciu poszczególnym podzespołów, najkorzystniej jest jednak ściągnięcie rozbitka ze stanów. Jeździ u nas już jeden kit car elektryczny , ma potencjał ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 18 July 2011 Skąd: GA|NMR ![]() |
@volski1: Dzieki Amigo! Niewykluczone, ze odezwe sie za jakis czas
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Dokładnie tak, zdecydowanie musi to bazować na podzespołach istniejącego auta, najlepiej tesli, bo tego jest najwięcej.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Zobacz na youtube kanał throtl. Budują 350 lub 370z na bazie tesli.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 11:14 |