![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 May 2019 ![]() |
Witam Wszystkich
Od prawie 2 lat posiadam Audi S3 8V 310KM. Generalnie przez ostatnie 15 lat chciałem takie mieć i mam:) Tyle że jak sami wiecie apetyt rośnie w miarę jedzenia:) NO i tak, auto niby jest szybkie ale już nie powoduje palpitacji serca jak po odebraniu z salonu: ![]() No ale do rzeczy Oczywiście po prześledzeniu kilku tematów myśle że sam soft to mało:) Rozważam IC, Downpipe, Dolot i dopiero soft. Ma może ktoś jakies doświadczenia z gratami? Co wsadzic zeby było git.Kolejna rzecz to hamulce - troche mnie denerwują te seryjne bo z jednej strony po kilku mocniejszych hamowaniach puchną, a po drugie kończy mi sie drugi komplet klocków:) Samochód ma dawać frajdę, nie musi mieć wpizdyliona koni.Najważniejsze jest to żeby był bez awaryjny bo traktuje go jako DD - 48 kkm przez półtora roku:) Jest jeszcze kwestia DSG - juz nie jest tak fajnie jak na poczatku. ASO oczywiscie twierdzi ze jest bezobsługowa i oleju zmieniac nie trzeba. Zdarza jej sie ślizgnąć i szarpnąć ale może ja sie nie znam. Pozdrawiam |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Od tylu. Olej w dsg zmień razem z filtterm.
Ic od Forge bo nawet wagner daje chiński core, nie wspomnę o innych. Down pipe mozna miltec, mozna tez mg albo innych kilku firm. Dolot to poprostu filtr np bmc. Hamulce, albo revo albo 8 tloki z tarczam 370 mm jak w rs3. Klocki ds2500 -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Wszystkie IC Wagnera sa na chinskich rdzeniach ?
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wszystkie od jakiegoś czasu. W sumie to ważne czy jest bar and plate czy tube and fin. Lepsze sa Bar and Plate.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
No to niezła lipa. Miałem dziś zamawiać tube&fin Wagnera ale 3 kafle za chiński rdzeń to lipa. Nie widzę u Forge’a uniwersalnych 600x300x100. Brać Bell’a z USA ? Niestety tak samo jak rdzenie Garretta są bar&plate
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jepsze sa Bar and Plate. Poprawiłem posta. Garret robi bardzo dobre core ic.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
z tym Bar&Plate vs Fin&Tube to zalezy od aplikacji. Fin&Tube ma mniejsza pojemność cieplną i waży połowę tego co Bar&Plate. Szybciej będzie temperatura rosła ale też szybciej się schłodzi. Dodatkowo ma sporo lepszy przepływ tj. spadek ciśnienia będzie mniejszy.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 May 2019 ![]() |
Dzieki za info
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 19 May 2019 ![]() |
Dzieki za info.Z tego co udalo mi sie znalezc nie ma jakies mega roznicy w cenie miedzy Forge a Wagner, przynajmniej do S3. Z downpipem tez wybor spory. I znowu dykemat cat czy de- cat ? Teraz tak nudno i smetnie ale wole dopytac olej i filtr w skrzyni co 30 kkm bedzie ok ? Co do silnika? Narazie ASO leje Castrol ale jakos co raz bardziej nie wierze w ich fachowość.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Bierz z katem, coraz bardziej się zaczynają czepiać na przeglądach. Tak to będziesz miał względny spokój.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Wagnery są Competition i Performance, jeden ma taki rdzeń drugi inny, wymiary mają te same
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
Świetny olej, sam taki lałem do mocnego s3:
http://www.millersoils.pl/produkty/motorsp.../cfs-0w30-nt-2/ Nim nie utrzymasz gwarancji, ale temperatury oleju niższe o 7-10 stopni w porównaniu z castrolem. Z reszta gwarancji i tak nie będzie jak modyfikujesz. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wszystko tylko nie castrol
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:14 |