Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Audi S3 8v
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
BRNQ
Witam Wszystkich


Od prawie 2 lat posiadam Audi S3 8V 310KM. Generalnie przez ostatnie 15 lat chciałem takie mieć i mam:) Tyle że jak sami wiecie apetyt rośnie w miarę jedzenia:) NO i tak, auto niby jest szybkie ale już nie powoduje palpitacji serca jak po odebraniu z salonu:smile.gif Chciałbym go troche poprawić. Niestety przez ostatnie 10 lat z racji rozwoju zawodowego odsunąłem na bok wszelkie poważne zainteresowania motoryzacyjne i mega mi tego brakuje, także powoli wracam.

No ale do rzeczy
Oczywiście po prześledzeniu kilku tematów myśle że sam soft to mało:) Rozważam IC, Downpipe, Dolot i dopiero soft. Ma może ktoś jakies doświadczenia z gratami? Co wsadzic zeby było git.Kolejna rzecz to hamulce - troche mnie denerwują te seryjne bo z jednej strony po kilku mocniejszych hamowaniach puchną, a po drugie kończy mi sie drugi komplet klocków:) Samochód ma dawać frajdę, nie musi mieć wpizdyliona koni.Najważniejsze jest to żeby był bez awaryjny bo traktuje go jako DD - 48 kkm przez półtora roku:)

Jest jeszcze kwestia DSG - juz nie jest tak fajnie jak na poczatku. ASO oczywiscie twierdzi ze jest bezobsługowa i oleju zmieniac nie trzeba. Zdarza jej sie ślizgnąć i szarpnąć ale może ja sie nie znam.

Pozdrawiam
Albert
Od tylu. Olej w dsg zmień razem z filtterm.

Ic od Forge bo nawet wagner daje chiński core, nie wspomnę o innych.

Down pipe mozna miltec, mozna tez mg albo innych kilku firm. Dolot to poprostu filtr np bmc.

Hamulce, albo revo albo 8 tloki z tarczam 370 mm jak w rs3. Klocki ds2500


BeeMiX
Wszystkie IC Wagnera sa na chinskich rdzeniach ?
Albert
Wszystkie od jakiegoś czasu. W sumie to ważne czy jest bar and plate czy tube and fin. Lepsze sa Bar and Plate.
BeeMiX
No to niezła lipa. Miałem dziś zamawiać tube&fin Wagnera ale 3 kafle za chiński rdzeń to lipa. Nie widzę u Forge’a uniwersalnych 600x300x100. Brać Bell’a z USA ? Niestety tak samo jak rdzenie Garretta są bar&plate sad.gif
Albert
Jepsze sa Bar and Plate. Poprawiłem posta. Garret robi bardzo dobre core ic.
BeeMiX
z tym Bar&Plate vs Fin&Tube to zalezy od aplikacji. Fin&Tube ma mniejsza pojemność cieplną i waży połowę tego co Bar&Plate. Szybciej będzie temperatura rosła ale też szybciej się schłodzi. Dodatkowo ma sporo lepszy przepływ tj. spadek ciśnienia będzie mniejszy.
BRNQ
Dzieki za info
BRNQ
Dzieki za info.Z tego co udalo mi sie znalezc nie ma jakies mega roznicy w cenie miedzy Forge a Wagner, przynajmniej do S3. Z downpipem tez wybor spory. I znowu dykemat cat czy de- cat ? Teraz tak nudno i smetnie ale wole dopytac olej i filtr w skrzyni co 30 kkm bedzie ok ? Co do silnika? Narazie ASO leje Castrol ale jakos co raz bardziej nie wierze w ich fachowość.
pinin
Bierz z katem, coraz bardziej się zaczynają czepiać na przeglądach. Tak to będziesz miał względny spokój.
KrisC
Wagnery są Competition i Performance, jeden ma taki rdzeń drugi inny, wymiary mają te same smile.gif
mha
Świetny olej, sam taki lałem do mocnego s3:
http://www.millersoils.pl/produkty/motorsp.../cfs-0w30-nt-2/
Nim nie utrzymasz gwarancji, ale temperatury oleju niższe o 7-10 stopni w porównaniu z castrolem.
Z reszta gwarancji i tak nie będzie jak modyfikujesz.
Albert
wszystko tylko nie castrol
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.