![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 28 August 2007 Skąd: Lublin ![]() |
Zastanawiam się nad zmianą Alfy MiTo na cos innego. Alfa ma 255 km, wprawdzie dostępne przy wysokich obrotach ale można nią sprawnie pojechać.
Z tego względu szukam czegoś ok. 300 km żeby był postęp. Przebiegi roczne nieduże więc tylko benzyna wchodzi w grę. Gabarytowo tytułowa seria 1 lub minimalnie większe. Budżet w idealnym świecie do 70k, z możliwością naciągnięcia jeśli trafi się rodzynek. Na starcie bez tuningu (max program). Wpadła mi w oko seria 1, dokladniej 135i. Nie wiem wiele na jej temat, mam nadzieję że pomożecie ![]() Podaż jest mega mała, w zasadzie znalazłem standard 135i i limitowana wersje Sauber (ktoś coś na jej temat?) na otomoto więc liczę się z tym, że trochę czasu może minąć zanim coś trafię. Dzięki za pomoc! I ewentualne alternatywy ![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie wiem o jakiej 1er mowa, ale strzelam, że e87.
Do 2010 roku siedział tam N54, od 2010 N55. N54 to 2 turbo i trochę więcej mankamentów, po 2010 1 turbina i trochę bardziej dopracowany osprzęt. n54 w automacie zf6hp w serii to straszny muł odczuwalnie. To nie jest sportowy samochód i to czuć. Po sofcie te 380 koni wypluję, jak się doda do tego wydech to zaczyna to jako tako jechać i brzmieć. Z pewnością doładowane 3.0 będzie odczuwalnie mocniejsze od Alfowego 1.4, chociaż tak jak mówię jeśli masz 255 koni w manualu, to przepaści na dzień dobry nie odczujesz... Ja mogę powiedzieć tylko, żebyś nie kupował samochodu od handlarza, bo to zbyt skomplikowana konstrukcja, żeby się potem w serwisowanie ulepa bawić. Jeśli na dzień dobry masz problem z elektroniką i turbo to koszty mogą nieprzyjemnie zaskoczyć... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 28 August 2007 Skąd: Lublin ![]() |
Dzięki, chodzi o e82/e87 - to, co stoi na Allegro to roczniki 2009/2010 wg VIN. Silnik zapewne N54, do sprawdzenia w konkretnych sztukach - dzięki za wskazówkę.
Skrzynia jaką chcę to manual, jeśli przesiadać się na automat to tylko dwusprzęgłówka. Ale zaskoczyłeś mnie opinią o N54+automat, muszę doczytać bo opinie na temat 135i, które widziałem były z gatunku "nie muł" ![]() Jakie są główne różnice między standardową 135i (w M pakiecie, z dodatkami M performance) a M135i? Wiem o mechanicznej szperze w M, coś jeszcze? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Nie mylisz przypadkiem M135i z 1 M coupe? M135i wyszlo zdaje sie dopiero w nowej jedynce.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 October 2016 ![]() |
Jak wyżej, dopiero F20 w 2012 weszło z M135i. E87 kończyło się na 1M Coupe, poza tym klasykiem zostaje Ci tylko 135i, których też i tak praktycznie nie ma jak zauważyłeś ;/
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Co do automatu, to polifty miały dkg
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 28 August 2007 Skąd: Lublin ![]() |
Tak, 1M, dzięki za poprawienie. Czyli 1M to biały kruk. 135i daje frajdę z jazdy ale jest dość ucywilizowane i też ciężko coś znaleźć a M135 to nowa generacja i pewnie sporo fajniejszy samochód ale budżet to pewnie 110k+.
Dzięki, jeśli ktoś miałby coś jeszcze do dodania to chętnie się dowiem - np.czy warto iść w 135 za okolice 70-80k czy szukać czegos innego (czego?). Postaram się tez na dniach obejrzeć Saubera z Warszawy żeby samemu wyrobić sobie opinie. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Ten sam silnik siedzi np. w 3er e92, tu podaż masz większą.
1 coupe jest rzadszy, dzięki czemu bardziej się wyróżnia, ale też trudniej kupić (i sprzedać). Ogólnie samochodów do 70-80k jest cała masa różnych modeli, zależy co potrzeba. Akurat odpowiednika e82 nie ma za bardzo w innych markach. W tej cenie jest np. audi tt 8j, w tym budżecie można poszaleć turbo, awd, dsg i inne szmery bajery. (300-400koni nie jest problemem w tych samochodach) Na merca CLA może być trochę za mało, chyba, że na jakiego 1.0 w przód napędzie z korbotroniciem, ale to bez sensu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:18 |