![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Jak w temacie, interesują mnie wszystkie różnice dotyczące układu napędowego między A4 i S4. Długości wałów, dyferencjałów, mocowania poduszek skrzyni itp. Przechodzę u siebie na sprzęgło 2.5TDI w związku z czym zmieniam też koło zamachowe. Będę musiał wywalić przekładkę między skrzynią i silnikiem w związku z czym ucieknie 1cm i gdzieś trzeba go nadrobić
![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
Wszystkie elementy napędu takie jak dyfer, skrzynia, wał nie różnią się wymiarami. Przekładka na pewno ma 10mm, a nie 6mm?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
10 albo i 15 nie pamiętam jaką ja mam, napewno nie jest to 6 chyba że są różne
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
No ta u mnie ma równo 10mm. Gdzieś różnica musi być. To samo dotyczy łap skrzyni lub ich mocowań, bo w sumie nie przypominam sobie żeby otwory pod śruby poduszek skrzyni miały fasolki... Teoretycznie nawet jeśli ich nie ma to można by je zrobić, ale chciałbym mimo wszystko wiedzieć co i jak i wszędzie gdzie to możliwe wykorzystać fabryczne części i rozwiązania.
-------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Chyba już wiem gdzie tkwi różnica
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 October 2010 Skąd: Lublin ![]() |
Nie wiem czy coś to wniesie do tematu ale ja jak zakładałem do 1.8T skrzynię z s4 b5 to zakładałem ją bez przekładki. Skrzynia z 1.8 i 2.8 z zewnątrz jest taka sama
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Sprzęgło masz 228 czy 240mm? Bo to jest klucz
![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 October 2010 Skąd: Lublin ![]() |
Sprzęgło masz 228 czy 240mm? Bo to jest klucz ![]() Czujnik wału jest w bloku silnika, co do sprzęgła fabrycznie było 228 na dwumasie ale aktualnie mam założone 240mm na sztywnym kole z Audi 80, tarczy sprzęgła z rs4 i dociskiem z Vw Lt 2.8, Oczywiście cały taki zestaw jest zamienny z 228mm |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
No właśnie i tutaj tkwi cały szkopuł i mój problem. Czujnik wału w skrzyni to przekleństwo w tym przypadku
![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 21:09 |