![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 26 November 2009 ![]() |
Witam wszystkich! Bmw e30 coupe - swap na s50b32 (teoretycznie ok 300ps m3 e36) lub s62b50 okolo 400ps .. m5 e39?? Prosilbym o ''duchowe wsparcie'' w podjeciu decyzji w ktora jednostke napedowa z dwoch wyzej wymienionych lepiej zasilic e30.? Zeby miec auto szybkie do przodu czyli glownie lokalne lub oficjalne zawody na 1/4 mili, czesciowo drift no i oczywiscie weekendowy fun z jazdy. Wiem jakie czasy na 400m uzyskuje e30 z silnikiem z m3 e36 czyli wspomniany wyzej s50b32, sa to srednie 12 (et) Nie znalazlem nigdzie info jaki czas na 400m bedzie miala e30 z silnikiem v8 m5 czyli s62b50 zna ktos czasy na cwiartke E30 z tym silnikiem? V8 z m5 do driftu jest idealna ale czy tak samo nada sie do 1/4 mili? Czy bedzie szybsze od e30 z silnikiem s50b32? Moim skromnym zdaniem przy dobrym opanowaniu samochodu na dobrych slickach moglbym stwierdzic ze takie e30 z v8 m5 powinno wysoka 11 zrobic na 400m... ale moze tylko mi sie wydaje tak.. Jak uwazacie?, i ktory z tych 2 silnikow wybrac? pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Jesli chodzi ci o silnik z m3 e36 to B32 ma 321 ps jesli trzyma moc itd a ponoc sa z tym problemy... swap bedzie latwiejszy i tanszy
A co do silnika z m5 to wydaje mi sie ze to juz troszke wiecej przerobek sam silnik w sobie tez wiecej kosztuje... A co bedzie lepsze to tez ci nie odpowiem ja bym wkladal v8 -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 26 November 2009 ![]() |
Jezeli chodzi o stopien trudnosci swapu i koszty zwiazane z kazdym silnikiem indywidualnie to juz jest opanowane
![]() Ale wlasnie zanim na taki swap sie zdecyduje chcialbym poznac opinie i doswiadczenia ludzi ktorzy znaja sie i sa bardziej w temacie niz ja. Poprostu do konca nie wiem ktory silnik z tych wyzej wymienionych wybrac? Ktory bedzie lepiej nadawal sie glownie do 1/4 mili, Wiem ze np s50b32 czesto nie trzyma seryjnej mocy a jak jest np. z s62b50 z m5 e39?? Czy wlozenie takiego silnika s62b50 z m5 e39 do e30 nie bedzie przerostu formy nad trescia? Moze wlasnie z taka moca i nm trakcja bedzie dopiero na mecie?? A moze wlasnie bedzie idealny do e30 i do tego czego oczekuje? Wiadomo mozna napisac zrob to sie przekonasz, ale poki co wolalbym troche teori i przemyslen.. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sat, 09 August 2008 ![]() |
Na 1/4 Z M5-jak masz kogoś z pojęciem to ogarnie to w pełni... Silnik jak najbardziej w budę laminat maska , błotniki najlepiej też i już masz 14kg mniej z przodu-jeszcze kilka rzeczy i nawet da rade tym skręcać- jak dla mnie tylko v8
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 17:22 |