![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 September 2013 Skąd: lubin ![]() |
Witam,
robił już ktoś może swap w a4 b7 manual quattro z 2.0tfsi na 1.8t. Mam kilka pytań odnośnie tematu. Wyczytałem, że wchodzi bez problemu pod skrzynie z tfsi?. Do przerobienia będzie dp lub montaż z 1.8t?. A jak jest z ic można zostawić z tfsi? Komp może zostać czy też musi być od 1.8t? Wiązka musi być od bfb b7 czy może być od bex b6? A jak z elektroniką ,trzeba dołożyć przekaźnik do pompy paliwa? Chciałbym się przygotować możliwie jak najlepiej do tego swapa. Oczywiście chciałbym ogarnąć jak najwięcej sam.Dlatego te pytania ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Tylko po co?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 September 2013 Skąd: lubin ![]() |
No to jest dopiero odpowiedź
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Jest kilka powodów:
-1.8t ma pośredni wtrysk dla wielu osób to ważne np. montaż LPG bez kosmicznej instalacji -1.8t konstrukcyjnie jak się okazało jeden z lepszych silników VW, tak jak np. 2jz ma odpowiednio przewymiarowane elementy -1.8t nie ma bolączek typu papierowe pierścienie itp. -1.8t droga na większe moce przetarta do granic możliwości jest sporo projektów szczegółowo opisanych wystarczy skopiować Ale tak po za tym to też nie widzę większego sensu, chyba że aktualny silnik nie nadaje się już do czegokolwiek. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 September 2013 Skąd: lubin ![]() |
no zawsze musi być jakiś powód
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ecu musi być z 1.8T naturalnie.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
no zawsze musi być jakiś powód ![]() Kup Angola na dawce inaczej to nie ma sensu.... Jak ktoś kupuje gotowe swapy to potem go wychodzi 10k zamiast kupić dawce przerzucić co potrzeba a reszte sprzedać na cześci i swap wychodzi Cie 2k albo na zero... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 September 2013 Skąd: lubin ![]() |
Rozglądam się za angolami będzie coś ciekawego to wezmę. Najlepiej bex-a. Tylko, że o auta w uk nie bardzo ludzie dbają. Wiem bo tam mieszkałem kilka lat.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew ![]() |
a co jest z tym motorem, że jest złom? Bo w kwocie 10k to juz można myśleć o porządnym remoncie tego 2.0tfsi.
-------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
remont za dychę tego silnika? Bez wyjęcia i włożenia to może tak...
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
remont za dychę tego silnika? Bez wyjęcia i włożenia to może tak... No nie wiem Frog mi wyliczył około 12k z kuta korba... No i rzecz jasna przeróbka już pompy na ta z 1.8T. Teraz sobie na szybko liczyłem i z remontem można się zmieścić w kwocie 10k z kutymi korbami panewami kingracing itd. Jeżeli tylko wpier... olej to można za około 5k pozbyć się problemu. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew ![]() |
remont za dychę tego silnika? Bez wyjęcia i włożenia to może tak... Miałem na myśli to, że mając 10k można już o takim remoncie myśleć. Około 12-13k kosztuje kompleksowy remont 2.0tfsi z a4 b8 z gwarancją w 2 bardzo znanych warsztatach w Warszawie (celowo nie podaje nazw). Przygotowanie bloku, nowe oem korby, tłoki i pierścienie, regeneracja i sprawdzenie głowicy, nowe oem panewki, pompa oleju, uszczelki, sruby itp. -------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
tym bardziej ze 2.0 po remoncie bedzie na pewno w lepszym stanie niz drugiej młodosci 1.8
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 September 2013 Skąd: lubin ![]() |
Miały być informacje o swapie a tu wszyscy o remoncie 2.0 t.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Miały być informacje o swapie a tu wszyscy o remoncie 2.0 t. Bo swap w tym przypadku to idiotyczny pomysł? -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Kwesta co jest uszkodzone bo jeśli korba poszła bokiem i mamy rozwalony blok, wał, głowice to swap jest ok ale jeśli mamy silnik biorący olej to nowe tłoki i jazda nawet na bogato można by pokombinować z innymi korbami, pytanie w jakie moce celujemy.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Bo swap w tym przypadku to idiotyczny pomysł? W końcu mu to ktoś napisał ![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 March 2010 ![]() |
1. Pompe paliwa masz w baku, wiec i przekaźnik do niej w seryjnej instalacji jest. Czy ona nabije cisnienie na listwie ciezko mi powiedziec niech sie ktos madrzejszy wypowie
2. Sterownik od 1.8T (BFB najlepiej, żeby nie było problemów z sygnałem do zegarów po CANie) 3. Wiązka od BFB - z kompletem przekaźników najlepiej 4. Pozostaje kwestia immo - albo od razu robisz program i wywalasz immo u tunera albo dokup dla pewności pastylkę z kluczyka i zegary I tak jak koledzy wyżej - uważam, że jeśli nie chcesz iśc w grube moce lub zakładać LPG to mniej zachodu i problemów będzie z remontem. Do tego pewność większa bo nigdy nie wiadomo jaki motor kupisz. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Tylko po co kute korby? Będziecie robić grubo ponad 500Nm?
![]() Swap to bzdura w tym przypadku, kosztów nie zredukuje a obniży tylko wartość pojazdu. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Angola to raczej BFB B7 musi kupić, B7 BEXów nie kojarzę.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 18:27 |