Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Rx8 2jz-Ge + turbo
kamwnu
post Wed, 02 Mar 2016 - 23:05
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2016





Witam
Pracuję nad swoim projektem, a dokładnie wkładam silnik 2jz-Ge do mojej mazdy, silnik mam już połączony razem ze skrzynią, na sprzęgło mam pewną koncepcje, niestety dalej brakuje mi miski tylniej aby go umieścić w mazdzie i wykończyć tak by zaczeło to jeździć. Przyszedł mi do głowy pomysł, nie wiem czy mądry czy nie mądry bo nie mam z takimi rzeczami doświadczenia, a mianowicie chodzi mi o uturbienie tego silnika, kupiłem do niego twin turbo z supry wraz z komputerem, igniterem i dolotem, wydaje się, że jest kpl smile.gif Może ktoś mógł by mi podpowiedzieć, czy ma to jakiekolwiek prawo bytu, oraz co muszę jeszcze zrobić z tym silniczkiem aby to jeździło i nie rozpadło się za 10 tys km. Chciałbym osiągnąć moc około 340km tak by mogło to jakoś wcisnąć w fotel i dać frajdę z jazdy.
Pozdrawiam Kamil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Mar 2016 - 23:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BeeMiX
post Thu, 03 Mar 2016 - 00:20
Post #2


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Mogłeś najpierw trochę poczytać a potem kupowac. Kolektory GTE nie pasują do GE wiec ani dolotu ani wydechu nie założysz. Która wersje 2JZGE masz ? Bo bez VVTi ma zupełnie inaczej rozwiązany zapłon i niestety wiązka i komputer nie podejdą.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamwnu
post Thu, 03 Mar 2016 - 08:03
Post #3


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2016





O kurcze:( to mnie rozczarowałeś trochę, a ludzie co gadałem z nimi przez telefon mówili, że da radę bez problemu.... A wersję mam 2jz-GE VVTi z Lexusa GS 2003r o ile się nie myle
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kluczykpl
post Thu, 03 Mar 2016 - 10:04
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sat, 16 June 2007





W Twoim przypadku ja bym nie kombinował tylko podpinał EMU, jak dobrze pokombinujesz to wszystkie systemy da sie uruchomić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamwnu
post Thu, 03 Mar 2016 - 17:34
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2016





A jeśli przerobię kolektor wydechowy tak by pasował, to bedzie w stanie ten mój silnik chodzić razem z tym twin turbo??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Fri, 04 Mar 2016 - 00:01
Post #6


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Jeśli wyspawasz kolektory to siądzie. Nawet ostatnio Projekt86 robił cos takiego w jednej suprze mk4. Tylko pytanie po co. Kolektor dolotowy także ma inne runnery wiec po taniości mozesz kupic chińczyka. Masz GE VVTi wiec powinno sie dać odpalić, nie wiem tylko jak sterownik zareaguje na brak jednego czujnika położenia walka (GTE ma dwa czujniki, GE VVTI jeden a GE bezVVTI żadnego). Ale tez nie widze sensu. Lepiej postawić to na EMU obok seryjnej elektroniki Mazdy która w dalszym ciagu bedzie sterowała przepustnica i reszta systemów. Wykonalne, przetestowane w kilku projektach.
Kolejna sprawa, rozbierałes ten silnik? Wiesz ze na seryjnym dole vvti za dużo nie nadmuchasz?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamwnu
post Fri, 04 Mar 2016 - 00:20
Post #7


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2016





Zakupiłem turbiny, z myślą że da radę coś wyciągnąć z tego, ponieważ wyczytałem w necie, że powinien wytrzymać pod 400km...może, źle napisali nie wiem tego... Dlatego pytam się tutaj na forum bo wydaje mi się, że wy tutaj wiecie dużo na ten temat smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Fri, 04 Mar 2016 - 09:00
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011






Ja na Twoim miejscu nie szedłbym z tym co ktoś gdzieś mówi tylko zastosuj prosty myk...

1) sprawdź silnik
2) skompletuj wszystko pod singla bez wariacji o mocach, dmuchaniu itp.
3) zajmij się napędem czyli zestawienie przełożeń, trwałość itp.

Oczywiście postaw to na EMU i jedź na dobre strojenie a nie tanie strojenie.

Inne rozwiązania odpuść bo łączenie seryjnych tt z ge od strony finansowej jest lipą no i może narobić Ci problemów...chociażby takich że pewnie kupiłeś zestaw tt jdm więc już ich skuteczność może być tylko na papierze + serwisowe problemy tt.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
monev
post Sat, 05 Mar 2016 - 09:51
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 19 August 2015





Nie rozumiem po co kupiłeś ten zestaw TT. Nie lepiej po bożemu wrzucić single turbo? chińczyka jakiegoś?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamwnu
post Sun, 06 Mar 2016 - 13:31
Post #10


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2016





Chciałem mieć po prostu w aucie tt, bo wydaje mi się, że silniczek byłby bardziej elastyczny smile.gif...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 07 Mar 2016 - 00:29
Post #11


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Robisz jakis remont tego motoru i odprezasz go ? Zalozył bym chociaż korby z wersji bez VVTi i uszczelke pod glowice GTE


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamwnu
post Mon, 07 Mar 2016 - 22:51
Post #12


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2016





odprężyć trzeba bedzię, co do korb to nie myślałem ich wymieniać, ale ogólnie to planuję zrobić mu kapitalny remont smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Tue, 08 Mar 2016 - 14:34
Post #13


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





To szukaj korb bez vvti, znoszą 900nm i sa w śmiesznej kasie. To co masz mozna szybko zgiac


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamwnu
post Wed, 09 Mar 2016 - 19:22
Post #14


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2016





Chyba i tak nic z tego nie wypali, bo szukam rok czasu tylniej miski i jakoś żadna nie potrafi do mnie dojść czy to z USA czy z Japoni... Bedzie trzeba kupić 1jz-GtE z tylnom miską i po sprawie sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Wed, 09 Mar 2016 - 19:28
Post #15


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





No niestety, miałem w styczniu tylna miske i sprzedała sie w dwie godziny.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamwnu
post Wed, 09 Mar 2016 - 19:52
Post #16


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2016





Mi parę osób sprzedawało miskę, ale zawsze urywali kontakt... taki chyba urok jest tych misek tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Junior111
post Mon, 25 Apr 2016 - 22:49
Post #17


User
Dołączył: Mon, 07 September 2015





a tak z ciekawości co przeszkadza w zwykłej misce? Za nisko?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Tue, 26 Apr 2016 - 08:14
Post #18


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Tylna [z supry/soarera/sc300] wchodzi dość ładnie za belkę Rx8. Przednia z nią koliduje.


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamwnu
post Tue, 03 May 2016 - 08:19
Post #19


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2016





Udało się zakupić tylną miskę smile.gif...teraz tylko przymocować silnik do sanek tongue.gif... Miałby może ktoś pomysł jakie doładowanie zrobić w tym silniku, tak by było bezpieczne... tak około 350km, jakiś kompressor czy jedno turbo, bo dużo osób odradza mi zabawę w twin turbo:/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
monev
post Tue, 03 May 2016 - 08:43
Post #20


Frequent User
Dołączył: Wed, 19 August 2015





A jaki sens jest wkładać TT? Bardziej skomplikowany układ i więcej rzeczy które mogą się popsuć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 05:05