![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Marka i Model:
2007 Mazda 6 GG MPS Silnik: pojemność 2261cm3, 4 cylindrowy, benzynowy z bezpośrednim wtryskiem, turbodoładowany Układ Dolotowy: - Short Ram Intake 2,75 do 2,5 cala ze stali kwasoodpornej Fujita, made by StreetShadowsGarage - inlet pipe made by StreetShadowsGarage - zawór upustowy Greddy Type S BPV - stożkowy filtr powietrza Fujita - osłona termiczna z blachy - Intercooler 550x230 - Orurowanie turbo -> IC aluminiowe 2,5' Układ Wydechowy: - DP 3” z usuniętym pierwszym katalizatorem + emulator sondy lambda - Przelotowy układ wydechowy z usuniętym drugim katalizatorem , z dwoma tłumikami końcowymi - 2,75” made by StreetShadowsGarage Modyfikacje Elektroniki i Paliwa: - Strojenie DISI tune - Pompa paliwa Autotech Układ Napędowy: - 18" 8J ASA AR1-RS, opony Vredestien Ultrac Vorti 235/40R18 - skrzynia przekładniowa 6-biegowa manualna, Układ Hamulcowy: - tarcze DBA 4000 + klocki Ferrodo DS2500 320mm - seria 312mm tył - płyn hamulcowy Motul RBF600 Modyfikacje Zawieszenia: - sprężyny Eibach Pro Kit - stabilizator tylny Whiteline 24 mm Modyfikacje Wnętrza i Car Audio: - dodatkowy zestaw wskaźników STRI Racing XLine - Boost, Oil Temp, EGT - CP-E daszek na wskaźniki - car audio BOSE Body KIT MPS Fabryczna Moc i Moment - Moc maksymalna - 191 kW (260 KM) przy 5500 obr/min - Maksymalny moment obrotowy - 380 Nm przy 3000 obr/min Faktyczna Moc seryjna zmierzona z dodatkami - Moc maksymalna - 285 KM przy 5690 obr/min - Maksymalny moment obrotowy - 399 Nm przy 4565 obr/min Moc i Moment Po Modyfikacjach - Moc maksymalna – 326KM przy 5800 obr/min - Maksymalny moment obrotowy – 459Nm przy 2905obr/min Po megane 1.8 T przesiadłem sie w trochę większe i mocniejsze auto. Praktycznie nie ma co tu porównywać. Napęd 4x4, szpera w tylnym dyfrze robią naprawdę świetną robotę, tak że bana z dzioba nie schodzi Narazie się do niej przyzwyczajam, ale zarówno prowadzenie, przyspieszenie, wchodzenie w zakręty jest naprawdę extra ( totalnie nie zgodzę się z opiniami jakie czytałem na temat 6 mps, dotyczących tapczanowatego zawieszenia (może tutaj akurat to zasługa zestawu Eibach'a i grubszego stabilizatora). Z planów na przyszłość.. kolejny etap to zmiana dolotu na 3', turbo i zakucie silnika... wtedy będzie można bawić się w moce 400+ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
cudna
![]() trzymam kciuki i kibicuje na 400+ ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
swietny performance jak na daily, ale felgi obrzydliwe
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Jak napędy wytrzymują starty? Wiem, że moc nie wielka póki co ale po przygodach z GTXami mam lekki uraz do AWD Mazdy
![]() -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
niestety z alu to nie wypał.. o ile same felgi mi się podobały osobno, o tyle na aucie czar prysł
![]() Ten sezon raczej przejeżdżę na tych, chyba że trafi sie jakaś fajna okazja. ale tym razem na pewno będą felgi tego typu: ![]() jedyne ograniczenie to ET.. bo przy nie zbyt szerokiej feldze (8j) et musi być w granicach 40.. może jakoś by się upchnęło 35.. ale to już musiał bym po przymierzać.. -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Jak napędy wytrzymują starty? Wiem, że moc nie wielka póki co ale po przygodach z GTXami mam lekki uraz do AWD Mazdy ![]() Póki co wytrzymują. zresztą z napędami jako takimi nie ma tu większych problemów.. Natomiast najsłabszym ogniwem jest poduszka tylnego dyfra. u poprzednika dwa razy się urwała.. ponoć zastosował mocniejsze i grubsze śruby.. i miał spokój.. (ale setup u niego był w granicach 270KM). W każdym razie i tak będę musiał zakupić pewnie twardą poduchę z crocksporta. -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Fajne auto. Podoba mi się wykres momentu. Nieźle musi ciągnąć.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Da się takie coś zagazować zwykłą sekwencją? Jak z rdzą w tym egzemplarzu? Bo dużo mazd 6 widziałem już ostro podjedzonych od dołu.
Auto fajne ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Tue, 27 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Sie nie da - wtrysk bezpośredni.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Mon, 11 March 2013 ![]() |
jakieś czasy 0-200 1/4 ? interesuje mnie również ile obr. masz na 5/6 biegu przy 140km/h
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
ten egzemplarz jest naprawdę w dobrej kondycji jesli chodzi o blacharkę. Spód był zabezpieczany i wszystko ma zdrową blachę. Gdzie niegdzie pojawił sie purchelek na rantach błotników (zostały przytarte przez za szerokie koła), ale to już zostało ogarnięte zaraz po kupnie, dodatkowo zostały porządnie zabezpieczone nadkola tylne, więc myślę, że nie będzie problemów z rdzą.
O gazie raczej nie myślałem i napewno bym go tu nie władował ![]() co do czasów, jak będę miał możliwość następnym razem skorzystać z Racelogica, to pomierzę. obroty sprawdzę dziś ![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Da się takie coś zagazować zwykłą sekwencją? Sie nie da - wtrysk bezpośredni. Nie jest to do końca prawda że się nie da - istnieje coś takiego jak Stag 400, czyli wtrysk gazu w fazie gazowej do kolektora ssącego (jakby nie patrzeć to IV generacja) w silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Niestety takie rozwiązanie wymaga pracy na benzynie w pewnych zakresach obciążeń (z reguły wolne obroty). Podejrzewam że największe doświadczenie w montażu takich instalacji ma firma GZW (oddziały na Śląsku i Podkarpaciu). -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
OT; tjwasiak też nie do końca bo jest 6gen. lpg, która korzysta z wtryków benzyny; lpg w stanie ciekłym, chyba Vialle ją produkuje.
W 4gen. wtryski pracują non stop, bo by się spaliły. Torek po Twoim Megane widzę, że projekt będzie konkret, czekam na kolejne update'y. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Pietrek L. - po pierwsze, pytanie było o zwykłą sekwencję (IV generacja), po drugie - czy widziałeś zestaw dedykowany do tego samochodu VI generacji? Bo te instalacje są w 100% dedykowane i niestety raczej można zapomnieć o jakichkolwiek modyfikacjach samochodu jeśli to ma w jakikolwiek sposób pracować na LPG, nie mówiąc już o problematyczności przełączania LPG<->benzyna.
W IV generacji wtryski nie pracują non-stop ![]() -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
interesuje mnie również ile obr. masz na 5/6 biegu przy 140km/h sprawdziłem, 5 bieg 140km/h i obroty coś około 4100-4200 6 bieg - około 3100-3200. -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
jeśli chodzi o gaz do aut z bezpośrednim wtryskiem to póki co najlepsza opcją sa auta grupy vag, bo do nich są póki jest "aż" jedna rozsądna instalacja: Vialle - wtrysk gazu w fazie ciekłej.ale biorąc pod uwagę jej koszt, to lepiej kupić sobie za to drugie auto do jazdy na codzień
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Poza Vialle są również inni dostawcy, w tym krajowi (przynajmniej na etapie homologacji gotowego produktu) - gama nie jest ograniczona do VAGów, inne auta również (stopniowo) są dodawane.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Nie pęka ci mocowanie tylnego dyfra i/lub gumy mocowania dyfra przy takiej mocy ? czy może masz już wymienione na wzmocniony element z gumami poli ??
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Auto dobrze jedzie
![]() P.S. Jak Ci poszło na oesie? -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 20:40 |