Marka i Model:
2007 Mazda 6 GG MPS
Silnik:
pojemność 2261cm3, 4 cylindrowy, benzynowy z bezpośrednim wtryskiem, turbodoładowany
Układ Dolotowy:
- Short Ram Intake 2,75 do 2,5 cala ze stali kwasoodpornej Fujita, made by StreetShadowsGarage
- inlet pipe made by StreetShadowsGarage
- zawór upustowy Greddy Type S BPV
- stożkowy filtr powietrza Fujita
- osłona termiczna z blachy
- Intercooler 550x230
- Orurowanie turbo -> IC aluminiowe 2,5'
Układ Wydechowy:
- DP 3” z usuniętym pierwszym katalizatorem + emulator sondy lambda
- Przelotowy układ wydechowy z usuniętym drugim katalizatorem , z dwoma tłumikami końcowymi - 2,75” made by StreetShadowsGarage
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
- Strojenie DISI tune
- Pompa paliwa Autotech
Układ Napędowy:
- 18" 8J ASA AR1-RS, opony Vredestien Ultrac Vorti 235/40R18
- skrzynia przekładniowa 6-biegowa manualna,
Układ Hamulcowy:
- tarcze DBA 4000 + klocki Ferrodo DS2500 320mm
- seria 312mm tył
- płyn hamulcowy Motul RBF600
Modyfikacje Zawieszenia:
- sprężyny Eibach Pro Kit
- stabilizator tylny Whiteline 24 mm
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
- dodatkowy zestaw wskaźników STRI Racing XLine - Boost, Oil Temp, EGT
- CP-E daszek na wskaźniki
- car audio BOSE
Body KIT MPS
Fabryczna Moc i Moment
- Moc maksymalna - 191 kW (260 KM) przy 5500 obr/min
- Maksymalny moment obrotowy - 380 Nm przy 3000 obr/min
Faktyczna Moc seryjna zmierzona z dodatkami
- Moc maksymalna - 285 KM przy 5690 obr/min
- Maksymalny moment obrotowy - 399 Nm przy 4565 obr/min
Moc i Moment Po Modyfikacjach
- Moc maksymalna – 326KM przy 5800 obr/min
- Maksymalny moment obrotowy – 459Nm przy 2905obr/min
Po megane 1.8 T przesiadłem sie w trochę większe i mocniejsze auto. Praktycznie nie ma co tu porównywać. Napęd 4x4, szpera w tylnym dyfrze robią naprawdę świetną robotę, tak że bana z dzioba nie schodzi
Narazie się do niej przyzwyczajam, ale zarówno prowadzenie, przyspieszenie, wchodzenie w zakręty jest naprawdę extra ( totalnie nie zgodzę się z opiniami jakie czytałem na temat 6 mps, dotyczących tapczanowatego zawieszenia (może tutaj akurat to zasługa zestawu Eibach'a i grubszego stabilizatora).
Z planów na przyszłość.. kolejny etap to zmiana dolotu na 3', turbo i zakucie silnika... wtedy będzie można bawić się w moce 400+