Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> jarzma pod zaciski boxter s do 312mm
staniekkk
post Mon, 02 Nov 2009 - 20:40
Post #181


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 March 2007





CYTAT(SID @ Mon, 02 Nov 2009 - 18:06) *
zacisk 2-tlok Lucasa ma mocowanie 146mm - wiec musisz miec adapter.
w S4 do lftu byly z przykrecanymi klockami - potem juz nie.
te zaciski sa dobre do slabego auta i nie polecam ich jesli szukac od zera nowych hamulcow.
Poszukaj 4-ro tlok zacisku

SID czyli bez wzg. na rocznik eSy w budzie B5 mocowanie zacisku ma 146mm, i nie ma znaczenia czy zwrotnica jest żeliwna, czy już aluminiowa? Zgadza się?
I jeszcze jedno pytanie. Czy zaciski do zwrotnicy żeliwnej i aluminiowej są takie same???

cowboy skoro wychodzi, że zacisk Lucasa nie podejdzie bez adaptera, to może idzie dobrac inną "słuszną" tarczę 5x112 z Vag'a o większym ET (nie pamiętam już z czego jest ta Twoja tarcza)? Wtedy automatycznie "znalazłoby" się miejsce na adapter pod Brembo.


Pozdro

Edit: Przyjrzałem się zdjęciom i widze, że mocniej odsadzona tarcza nie sprawdzi się, bo wejdzie na "uszy" zwrotnicy dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 02 Nov 2009 - 20:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Mon, 02 Nov 2009 - 20:55
Post #182


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(guzior @ Mon, 02 Nov 2009 - 18:54) *
cowboy
jutro bede wjezdzał swoja S4 (tylko ze C4) na kanał, i jak nie zapomne, postaram sie zmierzyc rozstaw otworów.

SID
Ja mam hamulce, juz nie pamietam 319 albo 321mm i siada na nie bez stekniecia felga 15" ET37:


guzior: z góry dziekuje za pomiar ! tylko S6 C4 ma chyba 314/30

CYTAT(staniekkk @ Mon, 02 Nov 2009 - 20:40) *
SID czyli bez wzg. na rocznik eSy w budzie B5 mocowanie zacisku ma 146mm, i nie ma znaczenia czy zwrotnica jest żeliwna, czy już aluminiowa? Zgadza się?
I jeszcze jedno pytanie. Czy zaciski do zwrotnicy żeliwnej i aluminiowej są takie same???

cowboy skoro wychodzi, że zacisk Lucasa nie podejdzie bez adaptera, to może idzie dobrac inną "słuszną" tarczę 5x112 z Vag'a o większym ET (nie pamiętam już z czego jest ta Twoja tarcza)? Wtedy automatycznie "znalazłoby" się miejsce na adapter pod Brembo.


wydaje mi się ze system Lucasa jest wyłacznie na 146mm

nie ma znaczenia jakie ET tarczy - przymierzałem do tarczy ET 60 jak również do ET 46


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 02 Nov 2009 - 21:44
Post #183


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
guzior: z góry dziekuje za pomiar ! tylko S6 C4 ma chyba 314/30

Wiesz ze nawet nie wiem jaka to ma w koncu srednice. Nigdy jakos specjalnie nie wnikałem - po prostu kupiłem kolumny od S6 i wywaliłem UFOki


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Mon, 02 Nov 2009 - 21:44
Post #184


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





he he nie piszcie do mnie na meila bo trudno na odleglosc pomoc.
kazdy zacisk w S4 b5 1997-2000 jaki i w A4 S4 2000-2008 ma 146mm mocowanie.
Mam u siebie w garazu luzem zawieszenie z S4 B5, kilka zacisków, tarcz to mozna poprzymierzac tongue.gif

ogolnie uwazam ze zaciski 4-ro tlocz brembo sa rewelacyjne dla tarcz do 345mm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chinek84
post Thu, 05 Nov 2009 - 03:21
Post #185


Rookie
Dołączył: Thu, 05 November 2009





Potrzebuje info na temat hamulcow z Porsche 944 do Bory GLI 1.8T co i jak zrobic zeby pasilo przod tarcze 312mm tyl 256mm
Link do forum z zapytaniem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=277576
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 05 Nov 2009 - 06:40
Post #186


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





cowboy - w S4 C4 rozstaw srub to tez 146mm


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek_vw
post Thu, 12 Nov 2009 - 23:56
Post #187


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 June 2005
Skąd: Kraków





CYTAT(tabakm @ Sun, 01 Nov 2009 - 21:13) *
podobna sytuacja jest u kolegi MPS. Rzeczywiście może być problem z adapterem.......


PozDRo


ale przygladnij się jeszcze na to zdiecie czy tam nie jest na tyle szeroko miedzy zaciskiem i zwrotnica że wystarczy wykonać adapter zmieniajacy tylko rozstaw śrub przecież te otwory wcale nie musza na siebie zachodzić i mozna to rozsunąć



--------------------
SCIROCCO 1.8T 20V 251Km 345NM , powered by DV-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tabakm
post Fri, 13 Nov 2009 - 10:29
Post #188


User
Dołączył: Thu, 06 August 2009





no ale niestety nie znam wielkości tej "szczeliny"......


--------------------
cnc machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 23 Nov 2009 - 18:04
Post #189


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa











nowe zaciski z mocowaniem równoległym do tarczy (czyli jak z vipera, boxtera itd)

szczelina 32mm wiec bedzie po 1mm luzu
tu przymiarka do tarczy 314/30 ale bedzie docelowo 321/30 z mniejszym ET o około 17mm - ta tarcza na zdjęciu za głęboko wchodzi

tabakm rozstaw śrub mocujących 130mm to chyba standard ? juz chyba podobne robiłeś ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FranoF1
post Mon, 23 Nov 2009 - 18:15
Post #190


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 April 2006
Skąd: ja to wiem...





Cowboy, do tych zacisków podpasują ori adaptery z Rs2, big break kit.

Poniżej foto.




--------------------
B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 23 Nov 2009 - 18:30
Post #191


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(FranoF1 @ Mon, 23 Nov 2009 - 18:15) *
Cowboy, do tych zacisków podpasują ori adaptery z Rs2, big break kit.


obawiam się że nie, bo u mnie idzie piasta 5x112 z A6 która ma inne większe ET (około 9mm) niz standardowa z B3 4x108

do tego tarcza bedzie z S4 :
http://www.allegro.pl/item818296032_tarcze...road_s4_s6.html

o ET 46,5mm

więc podejrzewam że ten adapter z S2 nie podejdzie smile.gif poza tym on kosztuje 370 PLN za sztukę a dorobic customa mozna taniej

aczkolwiek jakby ktos miał, to chętnie bym przymierzył smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tukan
post Tue, 24 Nov 2009 - 08:28
Post #192


Rookie
Dołączył: Sun, 12 October 2008





To z czego najlepiej zacisk 4-tłoczkowy dopasowac do S4 B5 99r pod tarcze 321mm,bo z tego co widze to z BMW E38 bedzie problem z adapterem bo otwory sie prawie pokrywaja:/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 24 Nov 2009 - 08:57
Post #193


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nie ma sensu zakładać takiego Brembo z e38 do S4 bo IMO to porównywalna siła hamowania i powierzchnia klocka

jak juz to przejść na 345 i duży zacisk


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tukan
post Tue, 24 Nov 2009 - 10:28
Post #194


Rookie
Dołączył: Sun, 12 October 2008





No tak czyli jednak hamulce z S4 B6 tarcza 345mm,tak? Czy moze zaproponujesz mi cos innego ale nie w cenie 1500zł za same zaciski.Bo moje ori sie przegrzewaja i tak zeby to weszło pod kola 17'' ori S4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Thu, 26 Nov 2009 - 13:51
Post #195


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





a obiektywnie (tzn. czy ktos testowal), jaka jest roznica miedzy 321mm na jednym tloczku np. z A6 C5 a 321mm na 4 tloczkach z BMW czy innej budy? Czuc mocno? (pomijam pojezdzawki na torze)


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tabakm
post Thu, 26 Nov 2009 - 15:10
Post #196


User
Dołączył: Thu, 06 August 2009





cowboy, takie adaptery to już jak najbardziej wykonalne.....jak u kolegi zoltar.....


PozDRo


--------------------
cnc machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Thu, 26 Nov 2009 - 22:33
Post #197


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





tabakm, ja na dniach bede do Ciebie wyslal nastepne "polprodukty" jak ostatnio. skontaktuje sie via email smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rufuz
post Mon, 14 Dec 2009 - 17:06
Post #198


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 February 2009





Witam

Sorry, ze sie podczepię pod temat ale dostałem namiary na ten temat w sprawie adapterów do zacisków Willwood. Własnie jestem juz prawie na ukończeniu modyfikacji silnika 2.0 DOHC oraz przeniesienia napędu w moim hyundaiu i teraz czas na hamulce. Planuje założyć zaciski Willwood ale nie ma dedykowanych do mojego hyundaia wiec pomyślałem o jakiś adapterach. Po poszukiwaniach znalazłem sie w końcu tutaj na tym temacie. ktore Willwoody beda odpowiednie i jak z tymi adapterami, da sie cos dorobić ?

http://www.wilwood.com/CaliperListLanding.aspx

Z góry dzieki za info


--------------------
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 14 Dec 2009 - 17:33
Post #199


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Macius @ Thu, 26 Nov 2009 - 13:51) *
a obiektywnie (tzn. czy ktos testowal), jaka jest roznica miedzy 321mm na jednym tloczku np. z A6 C5 a 321mm na 4 tloczkach z BMW czy innej budy? Czuc mocno? (pomijam pojezdzawki na torze)


roznica DUZA


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juri-gtd
post Thu, 17 Dec 2009 - 02:31
Post #200


Rookie
Dołączył: Fri, 21 December 2007
Skąd: W-w





CYTAT(SID @ Mon, 02 Nov 2009 - 21:44) *
he he nie piszcie do mnie na meila bo trudno na odleglosc pomoc.
kazdy zacisk w S4 b5 1997-2000 jaki i w A4 S4 2000-2008 ma 146mm mocowanie.
Mam u siebie w garazu luzem zawieszenie z S4 B5, kilka zacisków, tarcz to mozna poprzymierzac tongue.gif

ogolnie uwazam ze zaciski 4-ro tlocz brembo sa rewelacyjne dla tarcz do 345mm



SID widzialem w twojej ofercie tarcze 345mm z zaciskami 6tł czy tarcze beda pasowac do a4 2001 rok i czy mozesz zdradzic z jakiego modelu pochodza? pozdroo
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 July 2025 - 03:38