![]() ![]() |
Thu, 12 Aug 2010 - 17:23
Post
#141
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 |
nie mają dopuszczenia, na szczęście auto nie staje po wyjechaniu z lotniska, placu czy toru, ale:
- są bardzo głośne - na mokrym z kałużami bezpieczna vmax to czasem 70-80 km/h na prostych - policja może się czepiać, nie mam doświadczeń - przy szkodach AC towarzystwo ubezpieczeniowe może kwestionować sprawność techniczną auta - szkoda je zużywać na ulicy |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 12 Aug 2010 - 17:23
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 12 Aug 2010 - 23:02
Post
#142
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
Moim zdaniem R888 nadaje się tylko na krótkie próby (do 4km), i do tego jechane systemem KJS. Na wszelkie inne próby, a w szczególności tor, slick będzie lepszy.
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
|
Fri, 13 Aug 2010 - 13:45
Post
#143
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław |
nie mają dopuszczenia, na szczęście auto nie staje po wyjechaniu z lotniska, placu czy toru, ale: - są bardzo głośne - na mokrym z kałużami bezpieczna vmax to czasem 70-80 km/h na prostych - policja może się czepiać, nie mam doświadczeń - przy szkodach AC towarzystwo ubezpieczeniowe może kwestionować sprawność techniczną auta - szkoda je zużywać na ulicy Rozumiem, że najlepsze dla moich potrzeb (pojeżdżawki) będą 9-tki, czyli te z najbardziej miękkiej mieszanki? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
|
Fri, 13 Aug 2010 - 17:11
Post
#144
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 |
ja kupiłem 9-tki (najmiększe z oferowanych), inni najczęściej kupują średnio miękkie
ja wolę miękkie, bo ostatnio w F1 zwykle lepsze czasy są na miękkich mieszankach |
|
|
|
Fri, 13 Aug 2010 - 23:01
Post
#145
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Krotkie podsumowanie: jesli chcesz opon, ktore sa tez legalne na ulicach,
to nie ma niczego lepszego niz R888. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Fri, 13 Aug 2010 - 23:06
Post
#146
|
|
|
070 jest fajna tylko szkoda ze jest tylko w jednym rozmiarze no nie tylko w jednym o ile masz na myśli 225/45/17 Krotkie podsumowanie: jesli chcesz opon, ktore sa tez legalne na ulicach, to nie ma niczego lepszego niz R888. jeszcze jest Falken AZENIS RT 615... ale nie mam pewności co do dopuszczenia
|
|
|
|
Sun, 15 Aug 2010 - 20:08
Post
#147
|
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 21 January 2005 |
Rozumiem, że najlepsze dla moich potrzeb (pojeżdżawki) będą 9-tki, czyli te z najbardziej miękkiej mieszanki? Wg mnie jeśli pogoda się utrzyma taka jak teraz czyli około 30stopni to rs7 to minimum. Ostanio w lancerze x komplet rs5/rs7 (nowe) wystarczył na 3 Ułęże czyli około 200 - 250 km i wyszło z jednej opony płótno. Na trasie rzędu 4-5 km opona nagrzewa się do 70-80 stopni ( przednia) po 1 -2 kólkach i na szorstkim asfalcie rs9 to raczej popłynie szybko jak bedzie 25+ stopni na zewnątrz. Teraz po zejściu pary rs5/rs7 następny kompet to bf goodrich A20 lub ponownie pirelli ale juz tylko 4 x rs5 ale nie wiem jak traktuje opony RS ? |
|
|
|
Wed, 18 Aug 2010 - 08:58
Post
#148
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa |
Witam,
Co polecicie na "Tor Kielce"? Odcinek kartingowy jest strasznie śliski. Rozgrzane Toyo R888 225/45 R15 o miękkości 100 nie ogarniają. Może Kumo? Potrzebuje to założyć na Tigera S-Roadstera. Pozdrawiam Adam Walenda _________________ WALENDA MOTORSPORT Budowa replik legendarnych samochodów ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa tel. (022)8153085 fax (022)8125666 http://walenda-motorsport.pl/ -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
|
Wed, 18 Aug 2010 - 09:35
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Adamie, w tym drugim watku Ci odpisalem
-------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
|
Wed, 18 Aug 2010 - 23:27
Post
#150
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 |
jeszcze jedna uwaga dotycząca slicków do niesportowych samochodów:
- na suchym bardzo mocno przyspieszają zużycie elementów zawieszenia i przeniesienia napędu (skrzynia, sprzęgło, dyfer, półosie) - paradoksalnie im poprawniejsza jazda (maksymalna przyczepność, minimalne poślizgi) tym większe zniszczenia |
|
|
|
Wed, 18 Aug 2010 - 23:43
Post
#151
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
- paradoksalnie im poprawniejsza jazda (maksymalna przyczepność, minimalne poślizgi) tym większe zniszczenia Tych slickow??? -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
|
Thu, 19 Aug 2010 - 00:00
Post
#152
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 |
|
|
|
|
Thu, 19 Aug 2010 - 07:58
Post
#153
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław |
niestety nie, częsci zawieszenia i przeniesienia napędu ostatnio zerwałem śruby mocujące tylną belkę do karoserii Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą! -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
|
Fri, 20 Aug 2010 - 13:18
Post
#154
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa |
Mój przejazd na Toykach, widać, że nie wyrabiają:
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
|
Fri, 20 Aug 2010 - 14:24
Post
#155
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Z pewnoscia prawdziwy slick mieszanka poradzi sobie lepie (z miekka to szybko sie skonczy). Natomiast nie robilbym dramatu, jesli jechales R888 na tym filmie, to... to jednak sa swietne opony
-------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
|
Fri, 20 Aug 2010 - 16:37
Post
#156
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa |
Z pewnoscia prawdziwy slick mieszanka poradzi sobie lepie (z miekka to szybko sie skonczy). Natomiast nie robilbym dramatu, jesli jechales R888 na tym filmie, to... to jednak sa swietne opony Znalazłem fajne oponki Kumho. Zaryzykuje i przetestuję w Kielcach. Mam nadzieje, że wypadną lepiej niż R888. Na R888 nie mogłem w pełni wykorzystać mocy auta, na odcinku kartingowym. Jak już przetestuje, to napiszę które lepsze. Pzdr, -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
|
Sun, 22 Aug 2010 - 20:27
Post
#157
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 |
przetestowałem wczoraj Toyo R1R (235/40 R17; nowe), kilka spostrzeżeń poniżej
po założeniu opon przejechałem ok.200 km po drogach, spokojnie, bez żadnego mocnego hamowania zacząłem od ciśnienia 1,9 bar na zimno we wszystkich kołach, temp. powietrza 25st - suchy asfalt, na początku bardzo zła przyczepność, zarówno tyłu przy gazie w zakrętach jak i przodu przy hamowaniach po zdarciu części bieżnika zauważalna poprawa, ale w porównaniu do Federal 595 RS o szerokości 225 przyczepność wyraźnie gorsza do slicków rajdowych w ogóle nie ma czego porównywać - zabrudzony piaskiem zniszczony beton zarośnięty trawą; asfalt w lesie miejscami zabrudzony ziemią tutaj było bardzo dobrze (na tych oponach zrobiłem najlepszy czas próby w obu jej przejazdach), było jedno miejsce mokre i na nim również bardzo dobrze - inne: byłem bardzo zdziwiony małą zmianą ciśnienia na gorąco: upuszczane powietrze gorące, a ciśnienie 2,1-2,2 bar; przy slickach z 1,8 robiło się 2,5; te opony chyba dość mocno rozszerzają się wraz ze wzrostem temperatury będę traktował R1R jako opony na mokre oraz na imprezy, na których będą trasy asfaltowe i zabrudzone; na suchy asfalt R1R nie jest dobrym wyborem (słabo trzyma plus szkoda ją zdzierać) |
|
|
|
Sun, 22 Aug 2010 - 21:34
Post
#158
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice |
A czy możesz pokusić się o porównanie Fedral 595RS do R888?
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
|
Sun, 22 Aug 2010 - 22:11
Post
#159
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 |
A czy możesz pokusić się o porównanie Fedral 595RS do R888? nie mogę porównywać, nigdy nie jeździłem na toyo r888, ceny wszystkich semi slicków są kosmicznie wysokie, ale 200zł na oponie dużo zmienia, a różnica pomiędzy Federal 595RS a Toyo R1R na suchym jest bardzo duża |
|
|
|
Thu, 04 Nov 2010 - 10:22
Post
#160
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 |
Jak testy R1R na mokrym? Ktoś może podzielić się wrażeniami?
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 17:26 |