Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
> Toyo R1R Vs R888 Różnice Opinie Wrażenia itp. ;)
kons6
post Thu, 12 Aug 2010 - 17:23
Post #141


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





nie mają dopuszczenia, na szczęście auto nie staje po wyjechaniu z lotniska, placu czy toru, ale:
- są bardzo głośne
- na mokrym z kałużami bezpieczna vmax to czasem 70-80 km/h na prostych
- policja może się czepiać, nie mam doświadczeń
- przy szkodach AC towarzystwo ubezpieczeniowe może kwestionować sprawność techniczną auta
- szkoda je zużywać na ulicy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 12 Aug 2010 - 17:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Elberoth
post Thu, 12 Aug 2010 - 23:02
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Moim zdaniem R888 nadaje się tylko na krótkie próby (do 4km), i do tego jechane systemem KJS. Na wszelkie inne próby, a w szczególności tor, slick będzie lepszy.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 13 Aug 2010 - 13:45
Post #143


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(kons6 @ Thu, 12 Aug 2010 - 17:23) *
nie mają dopuszczenia, na szczęście auto nie staje po wyjechaniu z lotniska, placu czy toru, ale:
- są bardzo głośne
- na mokrym z kałużami bezpieczna vmax to czasem 70-80 km/h na prostych
- policja może się czepiać, nie mam doświadczeń
- przy szkodach AC towarzystwo ubezpieczeniowe może kwestionować sprawność techniczną auta
- szkoda je zużywać na ulicy


Rozumiem, że najlepsze dla moich potrzeb (pojeżdżawki) będą 9-tki, czyli te z najbardziej miękkiej mieszanki?


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kons6
post Fri, 13 Aug 2010 - 17:11
Post #144


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





ja kupiłem 9-tki (najmiększe z oferowanych), inni najczęściej kupują średnio miękkie
ja wolę miękkie, bo ostatnio w F1 zwykle lepsze czasy są na miękkich mieszankach smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 13 Aug 2010 - 23:01
Post #145


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Krotkie podsumowanie: jesli chcesz opon, ktore sa tez legalne na ulicach,
to nie ma niczego lepszego niz R888.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 13 Aug 2010 - 23:06
Post #146









CYTAT(Ictus @ Wed, 11 Aug 2010 - 16:49) *
070 jest fajna tylko szkoda ze jest tylko w jednym rozmiarze


no nie tylko w jednym o ile masz na myśli 225/45/17



CYTAT(mAbZ @ Fri, 13 Aug 2010 - 23:01) *
Krotkie podsumowanie: jesli chcesz opon, ktore sa tez legalne na ulicach,
to nie ma niczego lepszego niz R888.


jeszcze jest Falken AZENIS RT 615... ale nie mam pewności co do dopuszczenia

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotr_K
post Sun, 15 Aug 2010 - 20:08
Post #147


Rookie
Dołączył: Fri, 21 January 2005





CYTAT(Sluger @ Fri, 13 Aug 2010 - 13:45) *
Rozumiem, że najlepsze dla moich potrzeb (pojeżdżawki) będą 9-tki, czyli te z najbardziej miękkiej mieszanki?


Wg mnie jeśli pogoda się utrzyma taka jak teraz czyli około 30stopni to rs7 to minimum. Ostanio w lancerze x komplet rs5/rs7 (nowe) wystarczył na 3 Ułęże czyli około 200 - 250 km i wyszło z jednej opony płótno. Na trasie rzędu 4-5 km opona nagrzewa się do 70-80 stopni ( przednia) po 1 -2 kólkach i na szorstkim asfalcie rs9 to raczej popłynie szybko jak bedzie 25+ stopni na zewnątrz.
Teraz po zejściu pary rs5/rs7 następny kompet to bf goodrich A20 lub ponownie pirelli ale juz tylko 4 x rs5

ale nie wiem jak traktuje opony RS ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Wed, 18 Aug 2010 - 08:58
Post #148


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Witam,
Co polecicie na "Tor Kielce"?
Odcinek kartingowy jest strasznie śliski.
Rozgrzane Toyo R888 225/45 R15 o miękkości 100 nie ogarniają.

Może Kumo?
Potrzebuje to założyć na Tigera S-Roadstera.

Pozdrawiam
Adam Walenda
_________________
WALENDA MOTORSPORT
Budowa replik legendarnych samochodów
ul. Koryncka 36, 04-686 Warszawa
tel. (022)8153085
fax (022)8125666
http://walenda-motorsport.pl/


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Wed, 18 Aug 2010 - 09:35
Post #149


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Adamie, w tym drugim watku Ci odpisalem wink.gif


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kons6
post Wed, 18 Aug 2010 - 23:27
Post #150


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





jeszcze jedna uwaga dotycząca slicków do niesportowych samochodów:
- na suchym bardzo mocno przyspieszają zużycie elementów zawieszenia i przeniesienia napędu (skrzynia, sprzęgło, dyfer, półosie)
- paradoksalnie im poprawniejsza jazda (maksymalna przyczepność, minimalne poślizgi) tym większe zniszczenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Wed, 18 Aug 2010 - 23:43
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(kons6 @ Wed, 18 Aug 2010 - 23:27) *
- paradoksalnie im poprawniejsza jazda (maksymalna przyczepność, minimalne poślizgi) tym większe zniszczenia

Tych slickow???


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kons6
post Thu, 19 Aug 2010 - 00:00
Post #152


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





CYTAT(grzywaczewski @ Wed, 18 Aug 2010 - 23:43) *
Tych slickow???

niestety nie, częsci zawieszenia i przeniesienia napędu
ostatnio zerwałem śruby mocujące tylną belkę do karoserii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 19 Aug 2010 - 07:58
Post #153


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(kons6 @ Thu, 19 Aug 2010 - 00:00) *
niestety nie, częsci zawieszenia i przeniesienia napędu
ostatnio zerwałem śruby mocujące tylną belkę do karoserii

Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą!


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Fri, 20 Aug 2010 - 13:18
Post #154


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Mój przejazd na Toykach, widać, że nie wyrabiają:



--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Fri, 20 Aug 2010 - 14:24
Post #155


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Z pewnoscia prawdziwy slick mieszanka poradzi sobie lepie (z miekka to szybko sie skonczy). Natomiast nie robilbym dramatu, jesli jechales R888 na tym filmie, to... to jednak sa swietne opony smile.gif


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Fri, 20 Aug 2010 - 16:37
Post #156


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(grzywaczewski @ Fri, 20 Aug 2010 - 14:24) *
Z pewnoscia prawdziwy slick mieszanka poradzi sobie lepie (z miekka to szybko sie skonczy). Natomiast nie robilbym dramatu, jesli jechales R888 na tym filmie, to... to jednak sa swietne opony smile.gif


Znalazłem fajne oponki Kumho. Zaryzykuje i przetestuję w Kielcach. Mam nadzieje, że wypadną lepiej niż R888.
Na R888 nie mogłem w pełni wykorzystać mocy auta, na odcinku kartingowym. Jak już przetestuje, to napiszę które lepsze.


Pzdr,


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kons6
post Sun, 22 Aug 2010 - 20:27
Post #157


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





przetestowałem wczoraj Toyo R1R (235/40 R17; nowe), kilka spostrzeżeń poniżej
po założeniu opon przejechałem ok.200 km po drogach, spokojnie, bez żadnego mocnego hamowania
zacząłem od ciśnienia 1,9 bar na zimno we wszystkich kołach, temp. powietrza 25st

- suchy asfalt,
na początku bardzo zła przyczepność, zarówno tyłu przy gazie w zakrętach jak i przodu przy hamowaniach
po zdarciu części bieżnika zauważalna poprawa, ale w porównaniu do Federal 595 RS o szerokości 225 przyczepność wyraźnie gorsza
do slicków rajdowych w ogóle nie ma czego porównywać

- zabrudzony piaskiem zniszczony beton zarośnięty trawą; asfalt w lesie miejscami zabrudzony ziemią
tutaj było bardzo dobrze (na tych oponach zrobiłem najlepszy czas próby w obu jej przejazdach), było jedno miejsce mokre i na nim również bardzo dobrze

- inne:
byłem bardzo zdziwiony małą zmianą ciśnienia na gorąco: upuszczane powietrze gorące, a ciśnienie 2,1-2,2 bar; przy slickach z 1,8 robiło się 2,5; te opony chyba dość mocno rozszerzają się wraz ze wzrostem temperatury

będę traktował R1R jako opony na mokre oraz na imprezy, na których będą trasy asfaltowe i zabrudzone; na suchy asfalt R1R nie jest dobrym wyborem (słabo trzyma plus szkoda ją zdzierać)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Sun, 22 Aug 2010 - 21:34
Post #158


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





A czy możesz pokusić się o porównanie Fedral 595RS do R888?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kons6
post Sun, 22 Aug 2010 - 22:11
Post #159


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 January 2010





CYTAT(tomp @ Sun, 22 Aug 2010 - 21:34) *
A czy możesz pokusić się o porównanie Fedral 595RS do R888?


nie mogę porównywać, nigdy nie jeździłem na toyo r888,

ceny wszystkich semi slicków są kosmicznie wysokie, ale 200zł na oponie dużo zmienia,
a różnica pomiędzy Federal 595RS a Toyo R1R na suchym jest bardzo duża
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciekr
post Thu, 04 Nov 2010 - 10:22
Post #160


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





Jak testy R1R na mokrym? Ktoś może podzielić się wrażeniami?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:49