![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
Pokłony i podziękowania !!
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
Witam
Potrzebuje szybko odpowiedzi - jak duzym momentem powinny byc dokręcone fazatory w tym silnikku? (BBK) wiem ze duzym, ale jakim?? z górty dzięki |
|
|
![]()
Post
#403
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
Zrobione:
Pierscienie, głowica, uszczelniacze, planowanie, docieranie itp, uszczelki wysztkie, śruby, uszczelka pod kolektor dolotowy JHM 10mm, czyszczenie przepustnicy, kolekotrów, olej, filtry, dwumas, komplet sprzegla, poduszki pod silnikiem, spryski mgiełkowe ![]() wybebeszenie katów (na razie bez odsunięcia sond) - jeden raz wywalilo czeka z powodu sond. Pewnie coś jeszcze.... Silnik lepiej reaguje na gaz, ma więcej dołu. Góry jeszcze dobrze nie przetestowałem, bo docieram. Narazie jestem dla niego pełen dumy, przejechał 500km i nie prosi o olej ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#404
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Zdradzisz ile kosztowała taka zabawa?
|
|
|
![]()
Post
#405
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
kilkanaście. Sondy juz tez odsunięte.
Samochód odżył. Udało sie zejść do 5,16sek 0-100 i 17,68 sek 0-200, ale mysle ze jeszcze z tego cos da sie urwac. Oleju nie bierze - przez 1,6tys km ilość na bagnecie w zasadzie nie drgnęła! ![]() Polecam wszystkim. Hamownia drogowa wkrótce. |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
no to juz ladnie cisnie , dawaj na hamownie teraz
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
kilkanaście. Sondy juz tez odsunięte. Samochód odżył. Udało sie zejść do 5,16sek 0-100 i 17,68 sek 0-200, ale mysle ze jeszcze z tego cos da sie urwac. Oleju nie bierze - przez 1,6tys km ilość na bagnecie w zasadzie nie drgnęła! ![]() Polecam wszystkim. Hamownia drogowa wkrótce. Czym mierzyles te czasy? -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
Uważam, że te silniki nie powinny być mierzone na normalnych hamowniach... Te silniki w tak małych komorach mają zupełnie idiotyczną termikę, wystarczy po jezdzie postać chwilę w miejscu zeby przez pierwsze pare minut osiągi były zaniżone - i to na tyle, że czuć wyraźnie pod butem... Mimo to się wybrałem, bo już mnie wq***y ciągłe przeróżne błędy z drugich sond... i trzeba było je wywalić.
Wynik przed strojeniem 339KM i 428Nm i to po długiej (300km) jezdzie i niezbyt długim postoju w oczekiwaniu na choć niewielką utratę temperatury. Po strojeniu 361KM, 461Nm - wstydu na papierze nie przyniosła ![]() Mimo wszystko uważam, że w rzeczywistości jest nawet lepiej... jednak nie jest to w żaden sposób do zobiektywizowania... ![]() Oleju jednak trochę bierze, no ale przy mojej nodze, tym i tej wielkości motorze to byłoby dziwne gdyby było sucho - ale dramatu nie ma ![]() Generalnie bardzo polecma eS4 B6/B7. |
|
|
![]()
Post
#409
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Po wyrzuceniu drugich sond lambda jest lepiej? Jakie jeszcze błędy i problemy miałes z tym autem? To ze bierze troche oleju to chyba norma, nie ma takich 4.2 które by nie brały nic... niezaleznie od wieku, modelu silnika i przebiegu.
|
|
|
![]()
Post
#410
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 August 2012 ![]() |
Witam wszystkich
Jako, ze moja S4 B6 napewno cierpi na znaną chorobę nietrzymania mocy - tak przynajmniej mówi moja dupohamownia i według niej jest naprawdę słabo, to chciałbym zweryfikować swoje podejrzenia i podjechać na hamownię (Warszawa + okolice). Chcałbym podjechać do kogoś, kto nie tylko poda mi czysty wykres, ale będzie potrafił coś więcej powiedzieć i ewentualnie zaradzić. Kogo polecacie ? |
|
|
![]()
Post
#411
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
sportmile, obok hamownia u mastersa
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#412
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 August 2012 ![]() |
Dzięki za podpowiedż, ale zapewne i tak bym trafił do Sportmile.
Wysłałem zapytania do Sportmile, Kreator Mocy i Mrmotors i tylko Sportmile odpowiedziało na mojego maila z zapytaniem. Chyba za bardzo zasugerowałem się tym wątkiem i muszę "odszczekać", że motorownia jest słaba ![]() ![]() Motor zaskoczył mnie pozytywnie - jak na serię chyba jest ok ! Natomiast co mnie zdziwiło to straty mocy w napędzie: 103 KM. Wydaje mi się to dużo - czy to normalne w tym typie ? S4 B6 2004, silnik BHF (nie bierze oleju) |
|
|
![]()
Post
#413
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Straty od mocy wg normy, czy od mocy na silniku?
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#414
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Chociaż w sumie to żadna różnica. Te 100KM w 4x4 to normalne straty.
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Bardzo ładne wyniki jak na serię, pytanie czy w serii motor kręci się do 7400 obr.? U mnie odcinka była ztcp ok. 6800-7000 obr.
-------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
.
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#417
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
moc maksymalna jest wg katalogów przy 7000obr./min., odcinka albo 7250 albo 7500, różnie żródła podają
najbardziej mnie dziwi, że w S4 B6/B7 jest silnik o innym oznaczeniu niż BBK, może w tym BHF coś poprawili -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#418
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 August 2012 ![]() |
Odcinkę sprawdzę przy najbliższej okazji.
BHF był montowany w wersji na USA. |
|
|
![]()
Post
#419
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 August 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#420
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Skąd takie różnice w mocy? Pewnie inne katalizatory?
Wiadomo coś więcej na temat róznic między tymi silnikami? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 16:19 |