Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Reply to this topicStart new topic
> W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8 ;)
winczako
post Mon, 28 Jan 2013 - 09:59
Post #401


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





Pokłony i podziękowania !! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Jan 2013 - 09:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
winczako
post Tue, 19 Feb 2013 - 19:08
Post #402


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





Witam
Potrzebuje szybko odpowiedzi - jak duzym momentem powinny byc dokręcone fazatory w tym silnikku? (BBK) wiem ze duzym, ale jakim??
z górty dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winczako
post Tue, 26 Feb 2013 - 09:29
Post #403


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





Zrobione:
Pierscienie, głowica, uszczelniacze, planowanie, docieranie itp, uszczelki wysztkie, śruby, uszczelka pod kolektor dolotowy JHM 10mm, czyszczenie przepustnicy, kolekotrów, olej, filtry, dwumas, komplet sprzegla, poduszki pod silnikiem, spryski mgiełkowe tongue.gif, wycieraczki z ramionami, regeneracja odbłysników bixów, osłony przegubów, świece irydowe, czyszczenie wydechu, zacisków (tyle o ile), nowe klocki, płyn hamulcowy. AAaaa sprawdzenie rozrządu -fazatory itp są OK.
wybebeszenie katów (na razie bez odsunięcia sond) - jeden raz wywalilo czeka z powodu sond. Pewnie coś jeszcze....
Silnik lepiej reaguje na gaz, ma więcej dołu. Góry jeszcze dobrze nie przetestowałem, bo docieram. Narazie jestem dla niego pełen dumy, przejechał 500km i nie prosi o olej tongue.gif. Jak się dotrze to hamownia wink.gif - drogowa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Tue, 26 Feb 2013 - 18:39
Post #404


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Zdradzisz ile kosztowała taka zabawa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winczako
post Sun, 17 Mar 2013 - 22:46
Post #405


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





kilkanaście. Sondy juz tez odsunięte.
Samochód odżył.
Udało sie zejść do 5,16sek 0-100 i 17,68 sek 0-200, ale mysle ze jeszcze z tego cos da sie urwac. Oleju nie bierze - przez 1,6tys km ilość na bagnecie w zasadzie nie drgnęła! wink.gif
Polecam wszystkim. Hamownia drogowa wkrótce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 17 Mar 2013 - 23:52
Post #406


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





no to juz ladnie cisnie , dawaj na hamownie teraz


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Mon, 18 Mar 2013 - 08:03
Post #407


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





CYTAT(winczako @ Sun, 17 Mar 2013 - 22:46) *
kilkanaście. Sondy juz tez odsunięte.
Samochód odżył.
Udało sie zejść do 5,16sek 0-100 i 17,68 sek 0-200, ale mysle ze jeszcze z tego cos da sie urwac. Oleju nie bierze - przez 1,6tys km ilość na bagnecie w zasadzie nie drgnęła! wink.gif
Polecam wszystkim. Hamownia drogowa wkrótce.

Czym mierzyles te czasy?


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winczako
post Wed, 06 Nov 2013 - 15:19
Post #408


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





Uważam, że te silniki nie powinny być mierzone na normalnych hamowniach... Te silniki w tak małych komorach mają zupełnie idiotyczną termikę, wystarczy po jezdzie postać chwilę w miejscu zeby przez pierwsze pare minut osiągi były zaniżone - i to na tyle, że czuć wyraźnie pod butem... Mimo to się wybrałem, bo już mnie wq***y ciągłe przeróżne błędy z drugich sond... i trzeba było je wywalić.

Wynik przed strojeniem 339KM i 428Nm i to po długiej (300km) jezdzie i niezbyt długim postoju w oczekiwaniu na choć niewielką utratę temperatury.

Po strojeniu 361KM, 461Nm - wstydu na papierze nie przyniosła wink.gif.

Mimo wszystko uważam, że w rzeczywistości jest nawet lepiej... jednak nie jest to w żaden sposób do zobiektywizowania...



Oleju jednak trochę bierze, no ale przy mojej nodze, tym i tej wielkości motorze to byłoby dziwne gdyby było sucho - ale dramatu nie ma wink.gif.

Generalnie bardzo polecma eS4 B6/B7.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Sun, 10 Nov 2013 - 11:14
Post #409


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Po wyrzuceniu drugich sond lambda jest lepiej? Jakie jeszcze błędy i problemy miałes z tym autem? To ze bierze troche oleju to chyba norma, nie ma takich 4.2 które by nie brały nic... niezaleznie od wieku, modelu silnika i przebiegu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dekawka
post Tue, 12 Nov 2013 - 10:04
Post #410


Rookie
Dołączył: Sun, 05 August 2012





Witam wszystkich
Jako, ze moja S4 B6 napewno cierpi na znaną chorobę nietrzymania mocy - tak przynajmniej mówi moja dupohamownia i według niej jest naprawdę słabo, to chciałbym zweryfikować swoje podejrzenia i podjechać na hamownię (Warszawa + okolice).
Chcałbym podjechać do kogoś, kto nie tylko poda mi czysty wykres, ale będzie potrafił coś więcej powiedzieć i ewentualnie zaradzić.
Kogo polecacie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 12 Nov 2013 - 11:26
Post #411


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





sportmile, obok hamownia u mastersa


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dekawka
post Thu, 14 Nov 2013 - 21:43
Post #412


Rookie
Dołączył: Sun, 05 August 2012





Dzięki za podpowiedż, ale zapewne i tak bym trafił do Sportmile.
Wysłałem zapytania do Sportmile, Kreator Mocy i Mrmotors i tylko Sportmile odpowiedziało na mojego maila z zapytaniem.
Chyba za bardzo zasugerowałem się tym wątkiem i muszę "odszczekać", że motorownia jest słaba smile.gif



Motor zaskoczył mnie pozytywnie - jak na serię chyba jest ok !
Natomiast co mnie zdziwiło to straty mocy w napędzie: 103 KM. Wydaje mi się to dużo - czy to normalne w tym typie ?


S4 B6 2004, silnik BHF (nie bierze oleju)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Fri, 15 Nov 2013 - 18:49
Post #413


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





Straty od mocy wg normy, czy od mocy na silniku?


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Fri, 15 Nov 2013 - 18:51
Post #414


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





Chociaż w sumie to żadna różnica. Te 100KM w 4x4 to normalne straty.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Fri, 15 Nov 2013 - 21:53
Post #415


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





Bardzo ładne wyniki jak na serię, pytanie czy w serii motor kręci się do 7400 obr.? U mnie odcinka była ztcp ok. 6800-7000 obr.


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Fri, 15 Nov 2013 - 22:41
Post #416


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





.


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Mon, 18 Nov 2013 - 08:28
Post #417


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





moc maksymalna jest wg katalogów przy 7000obr./min., odcinka albo 7250 albo 7500, różnie żródła podają

najbardziej mnie dziwi, że w S4 B6/B7 jest silnik o innym oznaczeniu niż BBK, może w tym BHF coś poprawili


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dekawka
post Mon, 18 Nov 2013 - 10:17
Post #418


Rookie
Dołączył: Sun, 05 August 2012





Odcinkę sprawdzę przy najbliższej okazji.
BHF był montowany w wersji na USA.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dekawka
post Mon, 18 Nov 2013 - 21:08
Post #419


Rookie
Dołączył: Sun, 05 August 2012





Odcinka przy około 7500

Wg Elsa motory BBK i BHF nieco się różnią:


Max moc dla BHF - jest jakaś literówka (76200) , podejrzewam, że miało to być 7200
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Mon, 25 Nov 2013 - 08:54
Post #420


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Skąd takie różnice w mocy? Pewnie inne katalizatory?
Wiadomo coś więcej na temat róznic między tymi silnikami?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 16:19