Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > »   
Reply to this topicStart new topic
> W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8 ;)
lagadula
post Sat, 19 May 2012 - 10:10
Post #381


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





A propos kolektora, nowi posiadacze niech sprawdzę wszystkie śruby kolektora dolotowego, i jesli taka potrzeba to dokręcą.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 19 May 2012 - 10:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
badowsky
post Mon, 21 May 2012 - 13:05
Post #382


Rookie
Dołączył: Wed, 18 April 2012





a może ktoś przypadkiem posiada dwumase do bbk??

Go to the top of the page
 
+Quote Post
badowsky
post Wed, 30 May 2012 - 22:08
Post #383


Rookie
Dołączył: Wed, 18 April 2012





no i po klopocie smile.gif
wszystko wina 2masy. wypadające zapłony zniknęły. błąd czujników wałków też. również stukanie przy odpalaniu. silnik lepiej wchodzi (jak i odwrotnie) na obroty.


oczywiście na pracującym silniku biggrin.gif

i tak jak kolega Surveyor pisał. bardzo łatwo źle założyć kolektor. u mnie gwizdał jak czajnik z gotującą się wodą.

dzięki i pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 18 Jun 2012 - 11:57
Post #384


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Słuchajcie mam pytanko..kolega kupił S4B6, autko automat ogólnie jest zadowolony ale jest jeden problem autko bierze olej...ok 1l/1000km , kumpel zrobił w silniku mały remont wymienił pierścienie i uszczelki itd cały czas jest to samo..bierze mniej ale bierze 1l/1000km to chyba tak mało akceptowalne jest..jak jest u Was? ja pamiętam jak miałem S4 to było ok 1l/2,3 tys km jakies pomysly?

pozdrawiam
prnit


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mati199_*
post Mon, 18 Jun 2012 - 12:32
Post #385









Odma?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winczako
post Sat, 20 Oct 2012 - 11:19
Post #386


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





ma ktoś starą zużytą dwumasę na oddanie/sprzedaż? z góry dzięki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Tue, 06 Nov 2012 - 12:28
Post #387


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





4.2 AEC też nie trzyma mocy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Thu, 27 Dec 2012 - 09:20
Post #388


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Czy ktos myślał (lub robił) zmiane silnika BBK na jakis inny 4.2, cos z tych starszych, mniej usterkowych z palety audi? wrzucic AEC lub jakiś inny starszy na pasku?

Może to jest lekarstwo na część problemów nękających S4b6 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krismo
post Tue, 08 Jan 2013 - 13:37
Post #389


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Pabianice





Właśnie czeka mnie wymiana silnika w s4.
Pytanie: co należ zrobić przed włożeniem silnika?
Czy jest sens coś robić z kołem zamachowym i sprzęgłem w manualu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krismo
post Sun, 20 Jan 2013 - 17:07
Post #390


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Pabianice





Da się jakoś sprawdzić fazatory przed montażem silnika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krismo
post Thu, 24 Jan 2013 - 19:43
Post #391


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Pabianice





Witam,
robię pełny remont silnika, poszukuję sprawdzonych, sensownych pierścieni tłokowych.
Może mi ktoś, coś polecić?
Gdzie, jakie za ile nr katalogowy itp.
Dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winczako
post Sun, 27 Jan 2013 - 10:43
Post #392


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





Przygotowuje sie do wywalenia silnika na zewn, drażni mnie dolewanie 1l na 700-900km, co przy przebiegach ktore robie zaczyna być irytujące. Wycieków nigdzie nie widać wiec pewnie go pożera.... Przy okazji myślę żeby zrobić downpipe (catback milteka juz jest) z wywaleniem katów i wystroić na nowo. Mozecie polecić kto by sie kompleksowo tego mogl podjąć?
Fazatorów raczej nie chce ruszać, tylko przy niskim stanie oleju potrafi, jak jest po nocy, lekko czasem zagrzechotać przy odpalaniu (poniżej 1 sekundy) - pewnie temat rozwiąze wymiana tych zaworków co surveyor (chyba) opisywal.

Ma ktos dostęp do czesci z ASO po jakichs normalniejszych cenach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 27 Jan 2013 - 12:07
Post #393


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(prnit @ Fri, 19 Feb 2010 - 13:34) *
W temacie spalania oleju podawane przez fabryke to do 1l/1000km, niestety jest to duzo ale chyba tutaj dużo do poprawienia nie masz, trzeba się przyzwyczaić i już, popatrz też na kanale na wycieki które mogą to powodować, ja miałem problem z miską olejową którą delikatnie uciekał olej, naprawiłem temat i dolewki są bardzo rzadkie.

Sam to pisałeś na pierwszej stronie smile.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 27 Jan 2013 - 12:59
Post #394


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





winczako wymieniłeś uszczelniacze zaworowe?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winczako
post Sun, 27 Jan 2013 - 14:01
Post #395


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





No wlasnie chciialbym to zrobic, ale bez zwalenia silnika sie nie da zdaje sie w przypadku tego motoru....???:-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 27 Jan 2013 - 14:04
Post #396


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Tego czy się da nie wiem, ale proponuję wymienić uszczelniacze na początek zamiast ściągać motor, o ile się oczywiście da.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winczako
post Sun, 27 Jan 2013 - 14:14
Post #397


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





No wlasnie z tego co wiem to sie nie da, dlatego pisze o zwaleniu silnika... za mala komora silnika..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 27 Jan 2013 - 14:38
Post #398


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





No tak może być, że nie ściągniesz z zaworów wydechowych. Może da się nieco podnieść motor lub opuścić i dojść do tego. Szkoda targać motor z powodu tych gumek.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
winczako
post Mon, 28 Jan 2013 - 08:32
Post #399


User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





Panowie, moze mi ktos przetłumaczyc z angielska PCV - jakis zawór (valve).. i gdzie in jest w BBK... Czy to EGR, jesli tak to gdzie on jest w BBK? Bo duzo sie o nim pisze na m.in rs246. Widocznie jest to tak oczywista rzecz, ze nie ma rozwiniecia ani wyjasnienia co to i gdzie to... ale ja laik i teoretycznie narazie staram sie problem zgłębiać. Dzięki!

EDIT
juz znam nazwe:
PCV - pressure control valve
ale gdzie to jest w BBK?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Mon, 28 Jan 2013 - 09:20
Post #400


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(winczako @ Mon, 28 Jan 2013 - 08:32) *
Panowie, moze mi ktos przetłumaczyc z angielska PCV - jakis zawór (valve).. i gdzie in jest w BBK... Czy to EGR, jesli tak to gdzie on jest w BBK? Bo duzo sie o nim pisze na m.in rs246. Widocznie jest to tak oczywista rzecz, ze nie ma rozwiniecia ani wyjasnienia co to i gdzie to... ale ja laik i teoretycznie narazie staram sie problem zgłębiać. Dzięki!

EDIT
juz znam nazwe:
PCV - pressure control valve
ale gdzie to jest w BBK?

Idąc za numerem części znalezionym tutaj:
http://www.ecstuning.com/Audi-B7_S4--V8/ES1931423/

PN: 077 103 245 B znajduje się jako numer 10 na rysunku:


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 16:19