![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
A propos kolektora, nowi posiadacze niech sprawdzę wszystkie śruby kolektora dolotowego, i jesli taka potrzeba to dokręcą.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 April 2012 ![]() |
a może ktoś przypadkiem posiada dwumase do bbk??
|
|
|
![]()
Post
#383
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 April 2012 ![]() |
no i po klopocie
![]() wszystko wina 2masy. wypadające zapłony zniknęły. błąd czujników wałków też. również stukanie przy odpalaniu. silnik lepiej wchodzi (jak i odwrotnie) na obroty. ![]() oczywiście na pracującym silniku ![]() i tak jak kolega Surveyor pisał. bardzo łatwo źle założyć kolektor. u mnie gwizdał jak czajnik z gotującą się wodą. dzięki i pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#384
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Słuchajcie mam pytanko..kolega kupił S4B6, autko automat ogólnie jest zadowolony ale jest jeden problem autko bierze olej...ok 1l/1000km , kumpel zrobił w silniku mały remont wymienił pierścienie i uszczelki itd cały czas jest to samo..bierze mniej ale bierze 1l/1000km to chyba tak mało akceptowalne jest..jak jest u Was? ja pamiętam jak miałem S4 to było ok 1l/2,3 tys km jakies pomysly?
pozdrawiam prnit -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
gość_mati199_* |
![]()
Post
#385
|
![]() |
Odma?
|
|
|
![]()
Post
#386
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
ma ktoś starą zużytą dwumasę na oddanie/sprzedaż? z góry dzięki.
|
|
|
![]()
Post
#387
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
4.2 AEC też nie trzyma mocy?
|
|
|
![]()
Post
#388
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy ktos myślał (lub robił) zmiane silnika BBK na jakis inny 4.2, cos z tych starszych, mniej usterkowych z palety audi? wrzucic AEC lub jakiś inny starszy na pasku?
Może to jest lekarstwo na część problemów nękających S4b6 ? |
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Pabianice ![]() |
Właśnie czeka mnie wymiana silnika w s4.
Pytanie: co należ zrobić przed włożeniem silnika? Czy jest sens coś robić z kołem zamachowym i sprzęgłem w manualu? |
|
|
![]()
Post
#390
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Pabianice ![]() |
Da się jakoś sprawdzić fazatory przed montażem silnika?
|
|
|
![]()
Post
#391
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Pabianice ![]() |
Witam,
robię pełny remont silnika, poszukuję sprawdzonych, sensownych pierścieni tłokowych. Może mi ktoś, coś polecić? Gdzie, jakie za ile nr katalogowy itp. Dzięki |
|
|
![]()
Post
#392
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
Przygotowuje sie do wywalenia silnika na zewn, drażni mnie dolewanie 1l na 700-900km, co przy przebiegach ktore robie zaczyna być irytujące. Wycieków nigdzie nie widać wiec pewnie go pożera.... Przy okazji myślę żeby zrobić downpipe (catback milteka juz jest) z wywaleniem katów i wystroić na nowo. Mozecie polecić kto by sie kompleksowo tego mogl podjąć?
Fazatorów raczej nie chce ruszać, tylko przy niskim stanie oleju potrafi, jak jest po nocy, lekko czasem zagrzechotać przy odpalaniu (poniżej 1 sekundy) - pewnie temat rozwiąze wymiana tych zaworków co surveyor (chyba) opisywal. Ma ktos dostęp do czesci z ASO po jakichs normalniejszych cenach? |
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
W temacie spalania oleju podawane przez fabryke to do 1l/1000km, niestety jest to duzo ale chyba tutaj dużo do poprawienia nie masz, trzeba się przyzwyczaić i już, popatrz też na kanale na wycieki które mogą to powodować, ja miałem problem z miską olejową którą delikatnie uciekał olej, naprawiłem temat i dolewki są bardzo rzadkie. Sam to pisałeś na pierwszej stronie ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#394
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
winczako wymieniłeś uszczelniacze zaworowe?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#395
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
No wlasnie chciialbym to zrobic, ale bez zwalenia silnika sie nie da zdaje sie w przypadku tego motoru....???:-)
|
|
|
![]()
Post
#396
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Tego czy się da nie wiem, ale proponuję wymienić uszczelniacze na początek zamiast ściągać motor, o ile się oczywiście da.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#397
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
No wlasnie z tego co wiem to sie nie da, dlatego pisze o zwaleniu silnika... za mala komora silnika..
|
|
|
![]()
Post
#398
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
No tak może być, że nie ściągniesz z zaworów wydechowych. Może da się nieco podnieść motor lub opuścić i dojść do tego. Szkoda targać motor z powodu tych gumek.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#399
|
|
User Dołączył: Sun, 06 June 2010 ![]() |
Panowie, moze mi ktos przetłumaczyc z angielska PCV - jakis zawór (valve).. i gdzie in jest w BBK... Czy to EGR, jesli tak to gdzie on jest w BBK? Bo duzo sie o nim pisze na m.in rs246. Widocznie jest to tak oczywista rzecz, ze nie ma rozwiniecia ani wyjasnienia co to i gdzie to... ale ja laik i teoretycznie narazie staram sie problem zgłębiać. Dzięki!
EDIT juz znam nazwe: PCV - pressure control valve ale gdzie to jest w BBK? |
|
|
![]()
Post
#400
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Panowie, moze mi ktos przetłumaczyc z angielska PCV - jakis zawór (valve).. i gdzie in jest w BBK... Czy to EGR, jesli tak to gdzie on jest w BBK? Bo duzo sie o nim pisze na m.in rs246. Widocznie jest to tak oczywista rzecz, ze nie ma rozwiniecia ani wyjasnienia co to i gdzie to... ale ja laik i teoretycznie narazie staram sie problem zgłębiać. Dzięki! EDIT juz znam nazwe: PCV - pressure control valve ale gdzie to jest w BBK? Idąc za numerem części znalezionym tutaj: http://www.ecstuning.com/Audi-B7_S4--V8/ES1931423/ PN: 077 103 245 B znajduje się jako numer 10 na rysunku: ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 16:19 |