![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 February 2010 ![]() |
CYTAT Po 3 dniach moge stwierdzić że dupohamownia czuje poprawe. Auto ma lepszą elastycznosc, do tego, góra, od 4000 rpm zdecydowanie lepsza. Spalanie w mieście spadło o ok 2 litry. Pomiarów nie robiłem bo temperatury za wysokie i przekłamane by było. Dzwiekowo masakra. C63 sie chowa :-D Po wycięciu katów spadło ci spalanie o 2L? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Tak, w trybie miejskim o 2. Trasa ok 1 l. Natomiast mam małą zagadke. Przy pełnym gazie od 2000 rpm w zakresie 3500 - 4000 pojawił sie dołek. Jak zdejme i docisne idzie lepiej. Jak zaczynam od 4000 też jedzie dobrze. Pomysły ?
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#243
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
2 litry to bardzo duzo..az sie nie chce wierzyc..mi w W-wie nigdy nie spadło ponizej 17-18l...czyli chcesz powiedziec ze paliłby 15-16...ojj cos to za bardzo pozytywnie (dupowaste volvo 2.0T pali mi 14....)
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
mi max w mieście pali 15,4 L/100. Manual
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Spadło z 20 na 18 :-D
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
2 litry to bardzo duzo..az sie nie chce wierzyc..mi w W-wie nigdy nie spadło ponizej 17-18l...czyli chcesz powiedziec ze paliłby 15-16...ojj cos to za bardzo pozytywnie (dupowaste volvo 2.0T pali mi 14....) Oczywiście wiele zależy od stylu. Ja spokojnie wyrabiam się w 17-u l. po wymianie cewek, przy jeździe zdecydowanie powyżej przeciętnej ![]() Kuba skoro taka poprawa to rozumię, że zmieniłeś decyzję ![]() A co wstawiłeś zamiast drugich katów, zwykła przelotówkę, czy jakiś inny wynalazek? -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
raczej chyba ciężko sprzedać tego "potwora" za rozsądne pieniądze:P hehehe
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Ja już prędzej bym go zagazował niż sprzedał
![]() -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 February 2010 ![]() |
CYTAT Tak, w trybie miejskim o 2. Trasa ok 1 l. Natomiast mam małą zagadke. Przy pełnym gazie od 2000 rpm w zakresie 3500 - 4000 pojawił sie dołek. Jak zdejme i docisne idzie lepiej. Jak zaczynam od 4000 też jedzie dobrze. Pomysły ? U mnie po wycięciu katów spalanie się nie zmniejszyło, tylko ja nie miałem programowo usuwanych sond, jeżeli ma to jakieś znaczenie, mieszczę się w granicach 18-20L. Też takie coś odczuwam w okolicy 3000 rpm, ale tylko jak trzymam obroty na 3000 rpm i dodam gwałtownie gazu to na chwile łapie dołek i dopiero idzie, w żadnym innym zakresie obrotów nic podobnego nie odczuwam. |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
4000 obr to okolice max momentu, u Antonsa też Nm nie powala po wymianie katów.
Jeśli macie możliwość to poróbcie logi Nm. Może po zmianie przepustowości układu przy starej średnicy i długości wydechu któraś fala zwrotna ciśnienia zakłóca przepływ właśnie w okolicach 3000-4000obr? -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
I co z tym filmem ?
![]() -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Jestem pół niedzieli w domu, zaraz spadam znowu w teren. Jezdze nią raz na ruski rok. Wracam we wtorek wieczorem to coś pokręce. Jeszcze mi wczoraj dupneli dekielki z z felg s-line.......
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 04 April 2011 Skąd: Londyn ![]() |
smigam A6 C6 4.2 silnik BAT, moze ktos bedzie zinteresowany wykresem.
![]() Auto jest zagazowane i hamowania miala na celu glownie sprawdzenie jak auto sie zahowuje na LPG. wyniki PB 320.8Hp i 403.5Nm LPG 296.7Hp i 377.5Nm Dodam ze seria to 335 wiec mieszcze sie w 5% +/- przebieg 120tkm wiec mozna stwierdzic ze auto trzyma serie. Juz po hamowni wymienione cewki za darmo w ASO (akcja servisowa Audi ) i samemu swiece (standardowe z ASO). Silnik wyczowalnie lepiej pracuje, rowniej na biegu jalowym bo wczasniej mial delikatne drgania. -------------------- The Red Beast... Got The Horsepower???
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
coś dużo to lpg zeżarło, jaka tam instalka siedzi?
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 04 April 2011 Skąd: Londyn ![]() |
STAG 300plus, wtryskiwacze HANA i dwa reduktory Magic. Mieszanka jest trochę za uboga, za pare dni strojenie, ale kolejne hamowanie dopiero po założeniu Milltek-a.
-------------------- The Red Beast... Got The Horsepower???
|
|
|
![]()
Post
#257
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
Mieszanka za uboga z racji zestrojenia czy nie wyrabia któraś część?
|
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 04 April 2011 Skąd: Londyn ![]() |
zestrojenie bo reduktory maja zapas jeśli o to pytasz
-------------------- The Red Beast... Got The Horsepower???
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
dokładnie, dzięki za odpowidź. Byłem ciekaw tych reduktorów, bo to różne teorie po świecie chodzą.
czekamy na kolejny pomiar |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Z ciekawości, jakie minimalne zużycie gazu w trasie ?
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:46 |