Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8 ;)
Petro0
post Mon, 06 Jun 2011 - 11:59
Post #241


Rookie
Dołączył: Wed, 17 February 2010





CYTAT
Po 3 dniach moge stwierdzić że dupohamownia czuje poprawe. Auto ma lepszą elastycznosc, do tego, góra, od 4000 rpm zdecydowanie lepsza. Spalanie w mieście spadło o ok 2 litry. Pomiarów nie robiłem bo temperatury za wysokie i przekłamane by było. Dzwiekowo masakra. C63 sie chowa :-D


Po wycięciu katów spadło ci spalanie o 2L?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Jun 2011 - 11:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lagadula
post Tue, 07 Jun 2011 - 10:14
Post #242


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Tak, w trybie miejskim o 2. Trasa ok 1 l. Natomiast mam małą zagadke. Przy pełnym gazie od 2000 rpm w zakresie 3500 - 4000 pojawił sie dołek. Jak zdejme i docisne idzie lepiej. Jak zaczynam od 4000 też jedzie dobrze. Pomysły ?


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 07 Jun 2011 - 10:43
Post #243


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





2 litry to bardzo duzo..az sie nie chce wierzyc..mi w W-wie nigdy nie spadło ponizej 17-18l...czyli chcesz powiedziec ze paliłby 15-16...ojj cos to za bardzo pozytywnie (dupowaste volvo 2.0T pali mi 14....)


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kolba_leon
post Tue, 07 Jun 2011 - 10:45
Post #244


Super User
Dołączył: Sun, 07 October 2007
Skąd: cała polska





mi max w mieście pali 15,4 L/100. Manual
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Tue, 07 Jun 2011 - 11:57
Post #245


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Spadło z 20 na 18 :-D


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Tue, 07 Jun 2011 - 15:02
Post #246


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





CYTAT(prnit @ Tue, 07 Jun 2011 - 10:43) *
2 litry to bardzo duzo..az sie nie chce wierzyc..mi w W-wie nigdy nie spadło ponizej 17-18l...czyli chcesz powiedziec ze paliłby 15-16...ojj cos to za bardzo pozytywnie (dupowaste volvo 2.0T pali mi 14....)


Oczywiście wiele zależy od stylu. Ja spokojnie wyrabiam się w 17-u l. po wymianie cewek, przy jeździe zdecydowanie powyżej przeciętnej biggrin.gif. Zobaczymy co będzie po wymianie katów i paru innych drobnostkach...

Kuba skoro taka poprawa to rozumię, że zmieniłeś decyzję wink.gif

A co wstawiłeś zamiast drugich katów, zwykła przelotówkę, czy jakiś inny wynalazek?


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kolba_leon
post Tue, 07 Jun 2011 - 15:03
Post #247


Super User
Dołączył: Sun, 07 October 2007
Skąd: cała polska





raczej chyba ciężko sprzedać tego "potwora" za rozsądne pieniądze:P hehehe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Tue, 07 Jun 2011 - 15:09
Post #248


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





Ja już prędzej bym go zagazował niż sprzedał smile.gif


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kolba_leon
post Tue, 07 Jun 2011 - 15:12
Post #249


Super User
Dołączył: Sun, 07 October 2007
Skąd: cała polska





smile.gif hehehe, ale ja jestem zmuszony , chociaż serce mi się kroi z żalu... nawet nie chodzi o spalanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Petro0
post Tue, 07 Jun 2011 - 15:49
Post #250


Rookie
Dołączył: Wed, 17 February 2010





CYTAT
Tak, w trybie miejskim o 2. Trasa ok 1 l. Natomiast mam małą zagadke. Przy pełnym gazie od 2000 rpm w zakresie 3500 - 4000 pojawił sie dołek. Jak zdejme i docisne idzie lepiej. Jak zaczynam od 4000 też jedzie dobrze. Pomysły ?


U mnie po wycięciu katów spalanie się nie zmniejszyło, tylko ja nie miałem programowo usuwanych sond, jeżeli ma to jakieś znaczenie, mieszczę się w granicach 18-20L.

Też takie coś odczuwam w okolicy 3000 rpm, ale tylko jak trzymam obroty na 3000 rpm i dodam gwałtownie gazu to na chwile łapie dołek i dopiero idzie, w żadnym innym zakresie obrotów nic podobnego nie odczuwam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Tue, 07 Jun 2011 - 16:00
Post #251


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





4000 obr to okolice max momentu, u Antonsa też Nm nie powala po wymianie katów.
Jeśli macie możliwość to poróbcie logi Nm.
Może po zmianie przepustowości układu przy starej średnicy i długości wydechu któraś fala zwrotna ciśnienia zakłóca przepływ właśnie w okolicach 3000-4000obr?


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Sat, 18 Jun 2011 - 16:50
Post #252


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





I co z tym filmem ? smile.gif


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sun, 19 Jun 2011 - 15:30
Post #253


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Jestem pół niedzieli w domu, zaraz spadam znowu w teren. Jezdze nią raz na ruski rok. Wracam we wtorek wieczorem to coś pokręce. Jeszcze mi wczoraj dupneli dekielki z z felg s-line.......


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sir KENnY XVIII
post Thu, 07 Jul 2011 - 01:21
Post #254


Rookie
Dołączył: Mon, 04 April 2011
Skąd: Londyn





smigam A6 C6 4.2 silnik BAT, moze ktos bedzie zinteresowany wykresem.


Auto jest zagazowane i hamowania miala na celu glownie sprawdzenie jak auto sie zahowuje na LPG.
wyniki
PB 320.8Hp i 403.5Nm
LPG 296.7Hp i 377.5Nm
Dodam ze seria to 335 wiec mieszcze sie w 5% +/- przebieg 120tkm wiec mozna stwierdzic ze auto trzyma serie.
Juz po hamowni wymienione cewki za darmo w ASO (akcja servisowa Audi ) i samemu swiece (standardowe z ASO). Silnik wyczowalnie lepiej pracuje, rowniej na biegu jalowym bo wczasniej mial delikatne drgania.


--------------------
The Red Beast... Got The Horsepower???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
werladyn
post Thu, 07 Jul 2011 - 16:40
Post #255


User
Dołączył: Fri, 06 August 2010





coś dużo to lpg zeżarło, jaka tam instalka siedzi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sir KENnY XVIII
post Fri, 08 Jul 2011 - 12:20
Post #256


Rookie
Dołączył: Mon, 04 April 2011
Skąd: Londyn





STAG 300plus, wtryskiwacze HANA i dwa reduktory Magic. Mieszanka jest trochę za uboga, za pare dni strojenie, ale kolejne hamowanie dopiero po założeniu Milltek-a.


--------------------
The Red Beast... Got The Horsepower???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
werladyn
post Fri, 08 Jul 2011 - 22:52
Post #257


User
Dołączył: Fri, 06 August 2010





Mieszanka za uboga z racji zestrojenia czy nie wyrabia któraś część?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sir KENnY XVIII
post Sat, 09 Jul 2011 - 01:22
Post #258


Rookie
Dołączył: Mon, 04 April 2011
Skąd: Londyn





zestrojenie bo reduktory maja zapas jeśli o to pytasz


--------------------
The Red Beast... Got The Horsepower???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
werladyn
post Sat, 09 Jul 2011 - 01:35
Post #259


User
Dołączył: Fri, 06 August 2010





dokładnie, dzięki za odpowidź. Byłem ciekaw tych reduktorów, bo to różne teorie po świecie chodzą.
czekamy na kolejny pomiar

Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sat, 16 Jul 2011 - 20:49
Post #260


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Z ciekawości, jakie minimalne zużycie gazu w trasie ?


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:46