![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 March 2011 ![]() |
logika,nie teoria,wciąż dostarczamy nowy olej,mniejsza dokładność spasowania elementów silnika stąd spore zużycie oleju a co za tym idzie mniejsze tarcie....
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 05 June 2010 Skąd: ŁDZ ![]() |
logika,nie teoria,wciąż dostarczamy nowy olej,mniejsza dokładność spasowania elementów silnika stąd spore zużycie oleju a co za tym idzie mniejsze tarcie.... I po co wymieniać olej ?, przecież ma ciągle świeży, żarty sobie robicie.Idąc dalej tokiem twojego myślenia im większy przebieg tym silnik będzie lepszy.Jeśli tłok będzie za luźno spasowany będzie pracował nieosiowo i latał jak ta k... po weselu. -------------------- 89" E30 Coupe M-Tech II M52B28
96" Civic 6 HB B16A2 ITB 86" RX-7 FC SR21VET EMU |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
...więc wymieniłem wszystkie napinacze i łancuchy na nowe i problem znikł więc teoria ze nic sie z tym nie da zrobic nie jet prawdziwa,niestety nie wymieniłem napedu agregatu klimatyzacji i dziś mój kolega,nowy właśćiciel s4 znów wyciaga silnik by to wymienic i tak w ciągu kilku mcy silnik drugi raz wylądował na stole...zaoszczedzilem 1.4 tys zl i dzis koleżka wyda pewnie 5k,moja nowa s4 tez dzwoni 1.O których S4 piszesz? B5, B6/B7 czy B8? 2.Olej albo się spali, albo przejdzie do płynu chłodzącego, albo wycieknie na zewn. W obu pierwszych przypadkach jest źle, trzeci łatwo wyeliminować więc potencjalne korzyści wynikające z Twojej propozycji są marne. Moje tłoki przy sporej konspumpcji wyglądały okropnie (zdjęcia mogę Ci wysłać na priv, bo nie mam narazie możliwości wrzucić linków) -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
a temat czego dotyczy? 2.7 TT?? czy 3.0 TT?
heh... |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a temat czego dotyczy? 2.7 TT?? czy 3.0 TT? heh... jak byk pisze, napisane jest ze V8 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
a temat czego dotyczy? 2.7 TT?? czy 3.0 TT? heh... Jeśli to do mnie, to pytam na wszelki wypadek, bo kolega nic o swoim modelu nie wspomina a czasem zdażają się pomyłki. Temat wątku akurat jest mi dobrze znany i wiem czego dotyczy ![]() A tu zdjęcia tłoków: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c16524bbb03168cc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cda49234e294b397.html Ciekaw jestem, bo szykuję się do wymiany fazatorów i nie znalazłem jak narazie nic o konieczności wymiany łańcuchów a wręcz na euroaddiction w podobnym wątku piszą, że łańcuchy się po prostu nie rozciągają. -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Ale Ioey w temacie na Euroadiction wyraznie opisał, że to wina fazataorów i pekających slizgów napinacza
![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 March 2011 ![]() |
kto pisze ze lancuchy sie nie naciagaja??nawet w rowerze sie naciagaja...nie porownuj silnika mocno zuzytego di silnika ktory jest mocno obciazony,a jezeli uwazasz ze sie myle to masz takie prawo...mozesz poczytac o silnikach f1 i wtedy porozmawiamy o zuzyciu oleju...ja lancuchy wymienilem i nic nie dzwoni a dzwonilo bardzo,skoro uwazasz ze lancuchy sie nie naciagaja to mozna wnioskowac ze sa niezniszczalne a ja uwazam ze jak kazdy metal rozciagaja sie i kurcza a z czasem traca swoja pierwotna dlugosc,nie bede sie rozwodzil nad slusznoscia ich wymiany,ja wymienilem i nie zaluje,koszt ok 1,2 za komplet wiec wolalem to zrobic.....chcesz mi wysylac zdjecia??po co??mam wiele roznych silnikow s4,s6,v8 v10 i wiem jedno,v8 w 8eo biora olej nawet te z niewielkim przebiegiem....
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Ja nie mówię, że nie masz racji z łancuchami. Wymieniałeś napinacze i łańcuchy. O napinaczach można sporo znaleźć, podobnie o fazatorach a prawie wogóle o łańcuchach (oprócz wspomnianego Euroaddiction). W moim przypadku to nie były napinacze a 3kpln za fazatory + robota + inne np: sprzęgło, dwumasa itp., to już spory koszt, dlatego nawet te 1,2kpln za łańcuchy ma dla mnie znaczenie. Z drugiej strony przy wyjmowaniu silnika może warto już zrobić "wszystko" w tym temacie. Bądź tu mądry
![]() Na temat oleju nie ma sensu się kłócić. Ja widziałem swój silnik, który wypluwał okolice 290 - 300KM i brał od 0.5 do 1.0l/1kkm, być może inne wyglądają lepiej. 2mm nagaru na tłoku napewno korzystnie nie wpływało na jego pracę. A skoro obecnie jest 0.1-0.2l/1kkm po 15kkm, to wg mnie lepiej a nie gorzej niż poprzednio. Kwestia podejścia do tematu. -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Jeszcze prośba: Potrzebuję takiego wynalazku: narzędzie serwisowe nr T40047 http://www.alibaba.com/product-gs/25392821...l_for_Audi.html gdzie w PL to dostanę? Spróbuj u nich http://www.zup.com.pl/ jeśli nie ma na stronie to zadzwoń, mają bardzo dokładnie wykonane narzędzia -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 January 2009 ![]() |
Tak czytam i czytam i kurcze ja u siebie zadnego dzwonienia nie slysze i nawet nie wiem jaki to mialby byc odglos
![]() Oleju mi nie bierze prawie wogole, ostatnio byl wymieniany 7500 km temu i narazie zadnej dolewki. Ile hamownia wyplula jest pare (parenascie) postow wyzej. Moze opisac kiedy i w jakich warunkach to "dzwonienie" jest slyszalne ? (chodzi mi czy na cieplym czy na zimnym silniku itd) |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 19 August 2007 Skąd: Grodzisk Maz. ![]() |
Sorry za taki minimalny off top, ale ciekawi mnie czy silnik ten z s6 c5 dużo się różni od tego z s4 b6/b7? i czy strata mocy, tzn nie trzymanie mocy podobnie może wyglądać w s6?
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Moze opisac kiedy i w jakich warunkach to "dzwonienie" jest slyszalne ? (chodzi mi czy na cieplym czy na zimnym silniku itd) U mnie dźwięk to jakby pulsacyjny szum/klekot nienaciągniętych łańcuchów trwający od 1s do ~4s przy rozruchu silnika zimnego lub ciepłego po odstaniu co najmniej 15min. Jest bardzo nieprzyjemny i charakterystyczny. Gdyby to się działo u Ciebie napewno byś zauważył ![]() Sorry za taki minimalny off top, ale ciekawi mnie czy silnik ten z s6 c5 dużo się różni od tego z s4 b6/b7? i czy strata mocy, tzn nie trzymanie mocy podobnie może wyglądać w s6? Uderz do kolegi Mabarte, on też dłubie, bo ma problemy z przyspieszaniem i ciśnieniem na jednej głowicy. Generalnie rozrząd jest zupełnie inny. Ztcw ma inny fazator, rozrząd z przodu a nie z tyłu i bodajże jest na paskach a nie łańcuchach. Stander M dzięki za link, już niestety zamówiłem w ASO, pewnie sobie trochę poczekam ![]() -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 March 2011 Skąd: ZG ![]() |
potwierdzam s6 c5 ma rozrzad na pasku...
+ jest taki ze w miare szybko i latwo sie go wymienia swoja droga http://www.autocentrum.pl/awc/ARTS4/audi-a4-2006/ tutaj jegomosc pisze ze ma 390KM moze jego trzeba popytac gdzie szukac seryjnej mocy w v8 ;D oczywiscie wykresu nie ma .... napisal ze tyle ma z jego wyliczen i modow ktore zrobil.... hehe -------------------- Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0 |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 19 August 2007 Skąd: Grodzisk Maz. ![]() |
Nie chodziło mi o techniczne różnice bo te doskonale znam, jedynie chodzi mi o spadek mocy, czy jest taki sam. Czyli wniosek może być taki, że każde V8 audi nie trzyma mocy? Dochodzenie do serii tutaj wiąże się raczej z niestandardowym tuningiem, tzn trzeba robić wydech, dolot i program to może do serii dojdzie...
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 March 2011 Skąd: ZG ![]() |
co do innych v8 w audi .... nie wiem jak inne s5 ale s5 v8 elberotha trzyma serie .... jesli dobrze pamietam to zamiast 354 wyszlo 349KM. wiec jest nadzieja ze moze wreszcie bedzie ok
![]() -------------------- Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0 |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Pytanie tylko ile przebiegu ma S5 Elberotha, bo z tego co czytałem to za dużo nim nie jeździ.. więc jeszcze nie widać oznak tego, że serii nie trzyma..
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Pytanie tylko ile przebiegu ma S5 Elberotha, bo z tego co czytałem to za dużo nim nie jeździ.. więc jeszcze nie widać oznak tego, że serii nie trzyma.. Aktualnie 12k ![]() -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 16:19 |