Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8 ;)
kosiniak
post Wed, 16 Mar 2011 - 21:04
Post #201


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(adrianAutoTip @ Wed, 16 Mar 2011 - 21:11) *
....co do oleju....biorą..moze to i dobrze bo silnik więcej przetrwa..

a coz to za teoria?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 16 Mar 2011 - 21:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
adrianAutoTip
post Thu, 17 Mar 2011 - 08:02
Post #202


Rookie
Dołączył: Wed, 16 March 2011





logika,nie teoria,wciąż dostarczamy nowy olej,mniejsza dokładność spasowania elementów silnika stąd spore zużycie oleju a co za tym idzie mniejsze tarcie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
novaauto
post Thu, 17 Mar 2011 - 11:04
Post #203


Frequent User
Dołączył: Sat, 05 June 2010
Skąd: ŁDZ





CYTAT(adrianAutoTip @ Thu, 17 Mar 2011 - 08:02) *
logika,nie teoria,wciąż dostarczamy nowy olej,mniejsza dokładność spasowania elementów silnika stąd spore zużycie oleju a co za tym idzie mniejsze tarcie....


I po co wymieniać olej ?, przecież ma ciągle świeży, żarty sobie robicie.Idąc dalej tokiem twojego myślenia im większy przebieg tym silnik będzie lepszy.Jeśli tłok będzie za luźno spasowany będzie pracował nieosiowo i latał jak ta k... po weselu.


--------------------
89" E30 Coupe M-Tech II M52B28
96" Civic 6 HB B16A2 ITB
86" RX-7 FC SR21VET EMU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Thu, 17 Mar 2011 - 12:05
Post #204


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





CYTAT(adrianAutoTip @ Wed, 16 Mar 2011 - 20:11) *
...więc wymieniłem wszystkie napinacze i łancuchy na nowe i problem znikł więc teoria ze nic sie z tym nie da zrobic nie jet prawdziwa,niestety nie wymieniłem napedu agregatu klimatyzacji i dziś mój kolega,nowy właśćiciel s4 znów wyciaga silnik by to wymienic i tak w ciągu kilku mcy silnik drugi raz wylądował na stole...zaoszczedzilem 1.4 tys zl i dzis koleżka wyda pewnie 5k,moja nowa s4 tez dzwoni


1.O których S4 piszesz? B5, B6/B7 czy B8?

2.Olej albo się spali, albo przejdzie do płynu chłodzącego, albo wycieknie na zewn. W obu pierwszych przypadkach jest źle, trzeci łatwo wyeliminować więc potencjalne korzyści wynikające z Twojej propozycji są marne. Moje tłoki przy sporej konspumpcji wyglądały okropnie (zdjęcia mogę Ci wysłać na priv, bo nie mam narazie możliwości wrzucić linków)


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kolba_leon
post Thu, 17 Mar 2011 - 12:07
Post #205


Super User
Dołączył: Sun, 07 October 2007
Skąd: cała polska





a temat czego dotyczy? 2.7 TT?? czy 3.0 TT?
heh...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 17 Mar 2011 - 12:46
Post #206


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Kolba_leon @ Thu, 17 Mar 2011 - 12:07) *
a temat czego dotyczy? 2.7 TT?? czy 3.0 TT?
heh...


jak byk pisze, napisane jest ze V8


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Thu, 17 Mar 2011 - 13:39
Post #207


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





CYTAT(Kolba_leon @ Thu, 17 Mar 2011 - 12:07) *
a temat czego dotyczy? 2.7 TT?? czy 3.0 TT?
heh...

Jeśli to do mnie, to pytam na wszelki wypadek, bo kolega nic o swoim modelu nie wspomina a czasem zdażają się pomyłki. Temat wątku akurat jest mi dobrze znany i wiem czego dotyczy wink.gif

A tu zdjęcia tłoków:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c16524bbb03168cc.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cda49234e294b397.html

Ciekaw jestem, bo szykuję się do wymiany fazatorów i nie znalazłem jak narazie nic o konieczności wymiany łańcuchów a wręcz na euroaddiction w podobnym wątku piszą, że łańcuchy się po prostu nie rozciągają.


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Thu, 17 Mar 2011 - 14:19
Post #208


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Ale Ioey w temacie na Euroadiction wyraznie opisał, że to wina fazataorów i pekających slizgów napinacza smile.gif


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kolba_leon
post Thu, 17 Mar 2011 - 14:22
Post #209


Super User
Dołączył: Sun, 07 October 2007
Skąd: cała polska





CYTAT(cowboy @ Thu, 17 Mar 2011 - 12:46) *
jak byk pisze, napisane jest ze V8

hehehe no ja wiem o tym. Pisałem do kolegi powyżej.

Co do napinaczy , ten sam problem u mnie był i już naprawione.Wyszło przy "okazji" wymiany pompy oleju;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrianAutoTip
post Thu, 17 Mar 2011 - 20:32
Post #210


Rookie
Dołączył: Wed, 16 March 2011





kto pisze ze lancuchy sie nie naciagaja??nawet w rowerze sie naciagaja...nie porownuj silnika mocno zuzytego di silnika ktory jest mocno obciazony,a jezeli uwazasz ze sie myle to masz takie prawo...mozesz poczytac o silnikach f1 i wtedy porozmawiamy o zuzyciu oleju...ja lancuchy wymienilem i nic nie dzwoni a dzwonilo bardzo,skoro uwazasz ze lancuchy sie nie naciagaja to mozna wnioskowac ze sa niezniszczalne a ja uwazam ze jak kazdy metal rozciagaja sie i kurcza a z czasem traca swoja pierwotna dlugosc,nie bede sie rozwodzil nad slusznoscia ich wymiany,ja wymienilem i nie zaluje,koszt ok 1,2 za komplet wiec wolalem to zrobic.....chcesz mi wysylac zdjecia??po co??mam wiele roznych silnikow s4,s6,v8 v10 i wiem jedno,v8 w 8eo biora olej nawet te z niewielkim przebiegiem....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Sat, 19 Mar 2011 - 09:28
Post #211


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





Ja nie mówię, że nie masz racji z łancuchami. Wymieniałeś napinacze i łańcuchy. O napinaczach można sporo znaleźć, podobnie o fazatorach a prawie wogóle o łańcuchach (oprócz wspomnianego Euroaddiction). W moim przypadku to nie były napinacze a 3kpln za fazatory + robota + inne np: sprzęgło, dwumasa itp., to już spory koszt, dlatego nawet te 1,2kpln za łańcuchy ma dla mnie znaczenie. Z drugiej strony przy wyjmowaniu silnika może warto już zrobić "wszystko" w tym temacie. Bądź tu mądry smile.gif

Na temat oleju nie ma sensu się kłócić. Ja widziałem swój silnik, który wypluwał okolice 290 - 300KM i brał od 0.5 do 1.0l/1kkm, być może inne wyglądają lepiej. 2mm nagaru na tłoku napewno korzystnie nie wpływało na jego pracę. A skoro obecnie jest 0.1-0.2l/1kkm po 15kkm, to wg mnie lepiej a nie gorzej niż poprzednio. Kwestia podejścia do tematu.


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stander_M
post Sat, 19 Mar 2011 - 11:53
Post #212


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 January 2010
Skąd: Częstochowa





CYTAT(Surveyor @ Wed, 02 Mar 2011 - 21:43) *
Jeszcze prośba:
Potrzebuję takiego wynalazku: narzędzie serwisowe nr T40047
http://www.alibaba.com/product-gs/25392821...l_for_Audi.html
gdzie w PL to dostanę?


Spróbuj u nich http://www.zup.com.pl/ jeśli nie ma na stronie to zadzwoń, mają bardzo dokładnie wykonane narzędzia


--------------------
RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinczi
post Sat, 19 Mar 2011 - 14:52
Post #213


Rookie
Dołączył: Fri, 02 January 2009





Tak czytam i czytam i kurcze ja u siebie zadnego dzwonienia nie slysze i nawet nie wiem jaki to mialby byc odglos smile.gif

Oleju mi nie bierze prawie wogole, ostatnio byl wymieniany 7500 km temu i narazie zadnej dolewki.

Ile hamownia wyplula jest pare (parenascie) postow wyzej.

Moze opisac kiedy i w jakich warunkach to "dzwonienie" jest slyszalne ? (chodzi mi czy na cieplym czy na zimnym silniku itd)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seweryn
post Sat, 19 Mar 2011 - 15:00
Post #214


Rookie
Dołączył: Sun, 19 August 2007
Skąd: Grodzisk Maz.





Sorry za taki minimalny off top, ale ciekawi mnie czy silnik ten z s6 c5 dużo się różni od tego z s4 b6/b7? i czy strata mocy, tzn nie trzymanie mocy podobnie może wyglądać w s6?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Sun, 20 Mar 2011 - 08:10
Post #215


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





CYTAT(pinczi @ Sat, 19 Mar 2011 - 14:52) *
Moze opisac kiedy i w jakich warunkach to "dzwonienie" jest slyszalne ? (chodzi mi czy na cieplym czy na zimnym silniku itd)


U mnie dźwięk to jakby pulsacyjny szum/klekot nienaciągniętych łańcuchów trwający od 1s do ~4s przy rozruchu silnika zimnego lub ciepłego po odstaniu co najmniej 15min. Jest bardzo nieprzyjemny i charakterystyczny. Gdyby to się działo u Ciebie napewno byś zauważył wink.gif

CYTAT(Seweryn @ Sat, 19 Mar 2011 - 15:00) *
Sorry za taki minimalny off top, ale ciekawi mnie czy silnik ten z s6 c5 dużo się różni od tego z s4 b6/b7? i czy strata mocy, tzn nie trzymanie mocy podobnie może wyglądać w s6?


Uderz do kolegi Mabarte, on też dłubie, bo ma problemy z przyspieszaniem i ciśnieniem na jednej głowicy. Generalnie rozrząd jest zupełnie inny. Ztcw ma inny fazator, rozrząd z przodu a nie z tyłu i bodajże jest na paskach a nie łańcuchach.

Stander M dzięki za link, już niestety zamówiłem w ASO, pewnie sobie trochę poczekam smile.gif


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nowak_zg
post Wed, 06 Apr 2011 - 21:14
Post #216


User
Dołączył: Thu, 24 March 2011
Skąd: ZG





potwierdzam s6 c5 ma rozrzad na pasku...
+ jest taki ze w miare szybko i latwo sie go wymienia

swoja droga http://www.autocentrum.pl/awc/ARTS4/audi-a4-2006/ tutaj jegomosc pisze ze ma 390KM moze jego trzeba popytac gdzie szukac seryjnej mocy w v8 ;D

oczywiscie wykresu nie ma .... napisal ze tyle ma z jego wyliczen i modow ktore zrobil.... hehe


--------------------
Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seweryn
post Wed, 06 Apr 2011 - 21:33
Post #217


Rookie
Dołączył: Sun, 19 August 2007
Skąd: Grodzisk Maz.





Nie chodziło mi o techniczne różnice bo te doskonale znam, jedynie chodzi mi o spadek mocy, czy jest taki sam. Czyli wniosek może być taki, że każde V8 audi nie trzyma mocy? Dochodzenie do serii tutaj wiąże się raczej z niestandardowym tuningiem, tzn trzeba robić wydech, dolot i program to może do serii dojdzie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nowak_zg
post Wed, 06 Apr 2011 - 21:44
Post #218


User
Dołączył: Thu, 24 March 2011
Skąd: ZG





co do innych v8 w audi .... nie wiem jak inne s5 ale s5 v8 elberotha trzyma serie .... jesli dobrze pamietam to zamiast 354 wyszlo 349KM. wiec jest nadzieja ze moze wreszcie bedzie ok wink.gif. ciekawe tylko jak bedzie z nagarem ktory sie zbierze np po 60 000km i ile wtedy bedzie mocy i czy bedzie ten sam problem z mocnym spadkiem przez to co w rs4 b7.


--------------------
Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajk
post Fri, 08 Apr 2011 - 10:16
Post #219


Frequent User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Warszawa





Pytanie tylko ile przebiegu ma S5 Elberotha, bo z tego co czytałem to za dużo nim nie jeździ.. więc jeszcze nie widać oznak tego, że serii nie trzyma..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Sat, 09 Apr 2011 - 23:56
Post #220


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(bajk @ Fri, 08 Apr 2011 - 09:16) *
Pytanie tylko ile przebiegu ma S5 Elberotha, bo z tego co czytałem to za dużo nim nie jeździ.. więc jeszcze nie widać oznak tego, że serii nie trzyma..


Aktualnie 12k tongue.gif Ale hamowałem przy 6 czy 7kkm.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 16:19