![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
majkii wydaje mi się, że nie bardzo jest sens próbować się z kreski bo ja nie jestem w stanie ruszyć tak żeby zbliżyć się chociaż do wyniku z katalogu.
mysle ze w polowie kalendarzowej mozemy to powtorzyc ale dla E60 z zatrzymanego rusze sobie z LC i zobaczymy ;=) hiihih ![]() zaraz przyjdzie mod i da mi banana za ot posty w topicu S4. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Super przebieg krzywej momentu - równy jak stół. Dlaczego tylko do 6600 kręciliście ? Przy ilu masz odcinkę ?
Ryczko - daj spokój, żeby wszystkie offtopy na forum miały tyle fajnych informacji. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
6800 odcina. Wtedy akurat miałem założone 225/45 zimowe Nokiany z indexem H/210 więc Pan Krzyś nie chciał dokręcić do końca z uwagi na tą okoliczność.
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 03 November 2003 Skąd: W-wa/ Radom ![]() |
6800 odcina ??? 7100-7200 jest przecież odcinka standardowo ? Przy 6600 jest Pmax. -------------------- Boogie
Sprzedam SkRzYnIe Manual 6-b z M5 e39 w super stanie, info na priv |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Z przebiegu krzywej mocy można wnioskować, że gdyby pokręcił jeszcze te 200-300 obr, to 400KM by bankowo pękło.
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Elb ni hujenki
![]() ![]() ![]() zaraz przyjdzie mod i da mi banana mod nie kretyn - dawno śpi o tej porze ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Dzisiaj usłyszałem od pewnego pana, podobno autorytet w 1/4 mili, dla podpowiedzi, ma firmę i hamownie w Poznaniu, że silniki V8 4.2 nie trzymają mocy, bo "się łańcuch rozciąga i zmieniają się fazy rozrządu". Teraz nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Muszę ten łancuch jakoś podwiazać ? Czy założyć krótszy, od malucha ?
A ja chciałem u pana pomiar zrobic... boję się czy mu się łancuch nie zaplącze w rolki.. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
Taa, a Świstak uciekł bo łańcuch miał za długi. A napinacz to pewnie poszedł na spacer
![]() |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 July 2005 Skąd: Poznań ![]() |
Dzisiaj usłyszałem od pewnego pana, podobno autorytet w 1/4 mili, dla podpowiedzi, ma firmę i hamownie w Poznaniu, że silniki V8 4.2 nie trzymają mocy, bo "się łańcuch rozciąga i zmieniają się fazy rozrządu". Teraz nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Muszę ten łancuch jakoś podwiazać ? Czy założyć krótszy, od malucha ? A ja chciałem u pana pomiar zrobic... boję się czy mu się łancuch nie zaplącze w rolki.. szkoda kasy na pomiar u niego, 4 razy mierzył mi auto i 4 różne wyniki, przebieg mocy i momentu za każdym razem inny |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
szkoda kasy na pomiar u niego, 4 razy mierzył mi auto i 4 różne wyniki, przebieg mocy i momentu za każdym razem inny Dzięki za cynk. Już chyba lepiej zrobić z Wojtkiem na 5-tym kole... Pytanie w temacie: Kto pomoże ogarnąć dlaczego moja fura jezdzi najlepiej 6.5 do 100 i ledwo 240 km/h ? Papier mówi 5.7 i 250 zablokowane elektronicznie. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 July 2005 Skąd: Poznań ![]() |
jeśli chodzi o okolice Poznania to może Pachura?
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
jeśli chodzi o okolice Poznania to może Pachura? Właśnie. Zapomniałem o Patryku. Muszę uderzyć do Niego. Dzieki. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Właśnie. Zapomniałem o Patryku. Muszę uderzyć do Niego. Dzieki. Ciężko się pogodzić? w sumie się nie dziwię ![]() -------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 24 March 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Pytanie w temacie: Kto pomoże ogarnąć dlaczego moja fura jezdzi najlepiej 6.5 do 100 i ledwo 240 km/h ? Papier mówi 5.7 i 250 zablokowane elektronicznie. [/quote] moją odblokowaną (b7) leciałem coś koło 260 , poprzedni właściciel mówił że udało mu się max 268 -------------------- V8 all the way
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Dzisiaj wymieniłem wszystkie cewki, mimo że nie miałem wpadających zapłonów. Przepaść. Lepsza reakcja na gaz, lepszy środek obrotów. Niestety pomiarów nie zrobiłem, nie było gdzie. Jutro jadę w małą traskę, zobaczymy co dupohamownia powie. Potem zrobie pomiar. Ale póki co sprawdziła się opinia chłopaków z USA że nowe cewki, z nowym numerem robią mega różnicę.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
No to troszkę wydałeś
![]() ![]() ![]() -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 January 2009 ![]() |
Dzisiaj i ja postanowilem shamowac swoje niunke. Oto rezultat
![]() MODEL AUTA: S4 B6, 2003 rok RODZAJ SILNIKA: benzyna, 4200 cm3, BBK MODYFIKACJA SILNIKA: wycięcie dwóch przednich katalizatorów - MG Motorsport MOC: 315,6 KM / 404,9 Nm RODZAJ HAMOWNI: obciążeniowa Ecu-Performance, hamowanie na zwyklym paliwie 98 ![]() |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
czyli nie tak źle:)
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Co nie zmienia faktu, że szału nie ma.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 13:02 |