![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Mon, 20 December 2010 Skąd: Pobiedziska ![]() |
Fajnie ze znalazla sie osoba ktora tez dlubie w OM603
![]() Zanim wydmuchlo uszczelke chamowales moze auto? W jakiej budzie masz ten silnik i z jaka skrzynia? Kolektor z OM606 fajny ale duzo roboty trzeba by poodcinac kruccie z kolektorow i przespawac z 603 do 606 precyzyjna robota spawac musial bys to na aucie chyba ze masz wyciagniety silnik no i jeszcze koszty Ja mam zamiar zalozyc od wolno ssacego i dorobic dolot do kolektora -------------------- -Nie ważne ile masz koni
-Ważne z ilu potrafisz skorzystać |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 06 March 2006 Skąd: z lasu ![]() |
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=40155 pewnie mało kto zrozumie treść ale zawsze to coś
-------------------- Golf II 1,6 (chrupek )--> Volvo V40 (gorzelnik)--> W140 320 SE (pancernik)--> Audi A8 4,2(nazwy brak)
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 January 2011 Skąd: ZS / ZGL ![]() |
MB w124 powiem Ci tak... Z tego co wiem to OM603 w wolnossaku ma inne tloki niz OM603 turbo... Ja mam E-klase z 1994 roku na wypasie, a skrzynia to jak kazde chyba OM603 turbo 4-ro biegowy automat + ASD
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa ![]() |
Jakbyście koledzy podpowiedzieli gdzie i jak zwiększy doładowanie i dawkę paliwa to dołączył bym do was z tym om603. Teraz dmucha serie 0.8 a pasowałoby chociaż te 1.2-1.4 dmuchnąć. Silnik siedzi w w124 90r, 4 biegowy a/t z ASD.
-------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 19 February 2011 Skąd: 3wies ![]() |
Witam wszystkich,
jestem tu nowy, ale widząc ten temat nie moglem siedzieć obojętnie. ![]() Ja mogę się podzielić swoimi poczynaniami a wiec auto dupo wóz s124 na ta chwile silnik 250 ale będzie silnik om606 turbo. Turbina jak na tą chwile zostaje standardowa, pompa z 124 om603 turbo z sekcjami 6mm od om 606 td, do tego 6-biegowa skrzynia biegów z 2.7cdi (640) czasami 2.2cdi, most od 2.5 td (przełożenie 2:87 ,ze 150km). Mam nadzieje ze z tej turbinki uda mi się wyciągnąć 1 bar-ek ![]() Problem który najwięcej stwarza mi myślowych "kłopotów" to dobór kola 2-masy ze sprzęgłem oraz prędkościomierz ![]() myślałem żeby wstawić licznik od 210 ale skąd wziąć impuls do licznika aby pokazał prędkość ![]() http://www.superturbodiesel.com/std/ip-ful...umps-t-189.html pozdrawiam bartek |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 January 2011 Skąd: ZS / ZGL ![]() |
u mnie zawor jednak byl wymieniony, koles robieral cala pompe i wymienial zawor bodajze na 7 mm... Bartok4 watpie zeby udalo ci sie spasowac czesci z pompy z om606 do om603 , tak samo ze skrzynia bedziesz mial problem... ja bym zainwestowal w 5-cio biegowa skrznie od w140(tak ja chce zrobic) i wtedy odpada ci problem z podpieciem licznika
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 19 February 2011 Skąd: 3wies ![]() |
skrzynia pasi a jeżeli chodzi ok kolo 2-masa ze sprzęgłem to po prostu chciał bym założyć od 124 bo chodzi mi o przemiennik magnetyczny aby obrotomierz działał.
druga sprawa te sekcje 7mm to z jakiego modelu one pochodzą? znajomy który zakładał pompę z 603 do 606 powiedział ze ta pompa na tych sekcjach jest za słaba. jeździł aż wstawił od 140 350td i powiedział ze dopiero ta pompa dała znaczny przyrost. a różnica pomp miedzy 140 a 124 to sekcje i ustawienie dawki przy wysokich obciążeniach (tyle co udało mi się dowiedzieć, mogę się mylić). pozdro |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 January 2011 Skąd: ZS / ZGL ![]() |
Zmiana pompy, ok... Ale OM606 jest juz chyba sterowana elektronicznie?
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 19 February 2011 Skąd: 3wies ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=XgtNtHWSOc4...feature=related
ja robie wlasnie taka zamiane. zobacz ten filmik.mi tylko zostaje podkrecenie pompy bo dawki sa za slabe do tego silnika. i na 6biegu moze miec klopoty z sila uciągu ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
Witam siedziac troche w pompach przy swoim projekcie polecam podjechac do pompiarza i zobaczyc jakie pompy mialy elementy 7 podejrzewam ze jakies ciezarowki ktore czesto gesto sa napedzane pompami rzedowymi:D nawet mialem gdzies link do strony jakie dokladnie auta mialy elementy 7 wiem ze znajdziesz to na necie:D zycze powodzenia gdyby nie tds tez pewnie kupilbym w210 z silnikiem om606 i ostro grzebal...niestety plan padl na mniej wdzieczny silnik i parametry ktore osiaga sie w mercu sa dla mnie nie osiagalne:D ale probuje pozdrowka
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 19 February 2011 Skąd: 3wies ![]() |
oj kolego z tym TDS dałes do pieca,ale od czego są swapy.proponuje zmodzić 3.0d i "M" do 200 km/h
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Panie po sekcje jedz do pompiarza który zajmuje się maszynami rolniczymi, gwarantuje ci że dobierze coś od jakiegoś kombajnu czy traktora, a jak to mało to pewnie i z czołgu coś znajdzie;p
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
sekce 7mm spokojnie dostaniesz u pompiarzy.trzeba tylko byc cierpliwym i szukac:D ja swoja pompe zaadoptowalem z mana 6.9 litra:D 12mm .zaluje ze nie jest to merc ale i tak dzieki temu bede mial jedyny taki projekt bo jeszcze o biturbo kompressorku w tdsie nie slyszalem:D a umnie juz wszystko jest teraz trzeba ogarnac tylko to tak zeby to jezdzilo w miare sensownieD:
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 19 February 2011 Skąd: 3wies ![]() |
Ciąg dalszy naszych rozterek
![]() pozdro |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Mon, 20 December 2010 Skąd: Pobiedziska ![]() |
Kolego bartok4 ja zgłębiam temat 7 od dawna i przy dobrej cenie biore 11szt. Daj znac co udalo ci sie wynegocjowac
-------------------- -Nie ważne ile masz koni
-Ważne z ilu potrafisz skorzystać |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Nie wiem, czy to czytałeś ale poniżej jest chyba jedno z nielicznych miejsc, gdzie Finowie wypowiadają się na temat swojego projektu w innym języku niż z grupy ugrofińskiej
![]() http://www.superturbodiesel.com/std/om605-dyno-t-899.html Nawiasem mówiąc, to jest już sick 450/800??? OMG -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
jaki dokladnie silnik ma ten gosc?
-------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
300td 24v, jak powiedział, nigdy nie otwierany
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
300td 24v, jak powiedział, nigdy nie otwierany dobra inaczej, widze mozliwosc ozywienia swojej starej G-klasy 2.4d (na razie do 100km/h nie dochodzi) silnik z niej wyrzucam i co tu wmontowac, zeby bylo tyle koni ile to mozliwe za rozsadne pieniadze ![]() -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Mon, 20 December 2010 Skąd: Pobiedziska ![]() |
dobra inaczej, widze mozliwosc ozywienia swojej starej G-klasy 2.4d (na razie do 100km/h nie dochodzi)
silnik z niej wyrzucam i co tu wmontowac, zeby bylo tyle koni ile to mozliwe za rozsadne pieniadze biggrin.gif Widze ze lekko odchodzimy od tematu ![]() Ps. zalezy do czego ma sluzyc ta Gelenda bo 300td strasznie ciezki popularniejszy 2.5td -------------------- -Nie ważne ile masz koni
-Ważne z ilu potrafisz skorzystać |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 19:06 |